Kuinka usein masturboitte?
No mitenkä usein te, naiset ja miehet, runkkaatte? :D Täällä N22 ja 3-5krt päivässä
Kommentit (15)
Joka ikinen päivä. :] Joskus parikin kertaa…
23 senttisen ei tarvitse runkata.
15 cm tyyppien täytyy koska eivät saa pilluu 😢
Riippuu hieman kuukautiskierron vaiheesta, mutta lähes päivittäin tulee masturboitua. Mitä lähempänä ovulaatiota tai menkkoja ollaan sitä enemmän tekee mieli eikä mikään tunnu riittävän, jolloin masturboin useamman kerran päivässä ja yleensä kaksi orgasmia yhdellä kertaa.
Ehkä n 3-5 krt viikossa, oviksen aikoihin joka päivä - joko aamuisin tai illalla. Miekkonen vispaa niitä töitään yömyöhään ja minä nautin olostani. Parempaa kun se 2 min nylkyttäminen.
Yleensä muutaman orkun päivässä ja seksiä sen lisäksi haluaisin muutaman kerran päivässä. Nyxästäni kerta päivässä on paljon, exältä sain useammin.
N39
Enemmän saisi olla mastua ja vähemmän nussua.
Miehen kanssa parikertaa päivässä, ja sitten sellaset 5 kertaa yksin.
Vaikka joka ilta issekseen, jos vaan rauhaa saan. Miehestä en tiedä, ei ole koskaan jäänyt kiinni. Seksiä on mulle liian harvoin, ehkä kerta, pari viikossa. Haluaisin enemmän, mutta tulen paljon torjutuksi.
Riippumatta seksiin määrästä 3-4krt viikossa...
Naiset, onko seksilelut käytössä vai omat kädet apuna?
-ap
Joillain kuulostaa pakkomielteiseltä todellisuuspaolta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, onko seksilelut käytössä vai omat kädet apuna?
-ap
Toisinaan on leluja käytössä, mutta useimmiten ihan omin sormin. Joskus haluan nautiskella pidemmän kaavan mukaan ja silloin tulee käytettyä useampaakin lelua, uusimpana kaverina imukuppidildo. Itse en kovin suuresti vibroista perusta, se surina ja värinä tahtoo usein viedä vähän fiilistä, mutta toisinaan niillekin on hetkensä.
Täällä kanssa uusin ihastus on tollanen imukuppidildo. Samaa mieltä, että välillä ne hemmetin pörinät vie tunnetta ja sit pitää hakea se aalto uudestaan. Rakkaani hankki minulle tollasen mustan ison imukuppikikkelin ja alun hämmästelyn jälkeen täytyy myöntää, että omat suihkuhetket välillä vähän venähtää :)
Vaimo päivittäin yhden kerran ja usea orgasmi.
Mies 2-3 krt kk !! ??
Luitte oikein