Olen Turkissa lomalla, kysyttävää?
Olen ollut kohta 13 päivää Turkissa lomalla, jos teillä on matkustamisesta kysyttävää nyt etenkin korona-aikaan liittyen, kysykää
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsit matkakohteeksi maan, joka polkee jatkuvasti ihmisoikeuksia, haluaa rapauttaa demokratian ja haluaa dekriminalisoida naisia koskevan väkivallan?
En valinnut matkakohdettani poliittisista syistä, vaan nimenomaan kaunis luonto ja lämpö sekä historia.. Valitsetko sinä matkakohteesi pelkästään koska kannatat tietyn maan politiikkaa? Tunnetko käsitettä loma?
Lockdown, mutta ei koske turisteja. Oho. Luulisi, että paikalliset protestoisivat tuollaista päätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Lockdown, mutta ei koske turisteja. Oho. Luulisi, että paikalliset protestoisivat tuollaista päätöstä.
Ehkä paikalliset ajattelee, että haluavat ylläpitää turismia ja hyväksyvät sen siksi, ettei turismi kärsi liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsit matkakohteeksi maan, joka polkee jatkuvasti ihmisoikeuksia, haluaa rapauttaa demokratian ja haluaa dekriminalisoida naisia koskevan väkivallan?
En valinnut matkakohdettani poliittisista syistä, vaan nimenomaan kaunis luonto ja lämpö sekä historia.. Valitsetko sinä matkakohteesi pelkästään koska kannatat tietyn maan politiikkaa? Tunnetko käsitettä loma?
Tunnen kyllä käsitteen, enemmän kuin tarpeeksi tullut harrastettua. Tunnustan että aikoinaan muutaman kerran Turkissakin. En ollut vaikuttunut, mutta osa matkoista oli yhdistettyjä loma- ja työmatkoja niin ei oikein voinut itse vaikuttaa kohteeseen. Ja kyllä, lomalla ollessani en vie rahojani diktatuureihin, tällainen ”kulttuuri” ei juurikaan kiinnosta minua.
Mutta jokainen tyylillään. Vastasin vain aloitukseesi.
Lomalla olen ja vähän alle pari viikkoa. Suomeen tulen ja karanteeniin, kävin koronatestissä tänään. Osa paheksuu, osa ei. Osa uskaltaa kertoa myös että itse on käynyt korona-aikaan ulkomailla. Monet ihmiset salailevat ulkomaanmatkojaan paheksumisen vuoksi