Jalat hikoaa kengissä ja haisee ihan järkyttävälle. Onko mitään kikkaa millä jalat pysyisi raikkaina?
Kommentit (16)
Haisevat kengät roskiin ja jalkoihin absolut torr
Mulle auttaa ihan normaali spray Rexona jalkoihin pesun jälkeen.
Joo, Absolut Torria jalkoihin. Myös desinfiointiainetta voi kokeilla. Kai peset ja huuhtelet jalat parikin kertaa päivässä? Kuivaathan kunnolla? Kenkiin saa sellaista raikastussuihketta, jos et malta heittää roskiin. Myös erilaisia pohjallisia kannattaa kokeilla.
Jalkadeodoranttia, merinosukka, hengittävämpi kenkä...
Jalkojen pesu palasaippualla, mesisukat, ei keinonahkakenkiä, sisäkengät erikseen.
Suihkuun aamulla. Kunnolliset hengittävät kengät, ei mitään muovisia.
Merinovillasukat. En voi kuvitella käyttäväni enää puuvillaisia kun näihin olen tottunut.
Käytätkö samoja kenkiä peräkkäisinä päivinä? Älä.
Omenaviinietikkakylpy jaloille auttaa. Googleta se ja kokeile
Ite käytän suihkutettavaa deodoranttia. Ihan kainaloille tarkoitettua. Roll on -deodorantti ei ole yhtä hyvä, kuivuu hitaasti ja sotkee ja tuntuu että deodorantti itsekin alkaa nopeasti haisemaan. Mutta suihkutettava toimii.
Lampaanvillaa varvasväleihon
Ei puuvillasukkia
Ilmakylpyjä
Sukat pestään nurinpäin 60C.
Nåmå oli jalkaterapeutin ohjeet minulle.
Onko kertynyt reilusti ylipainoa?
Jalat pestävä hyvin aamulla ja kuivattava, varsinkin varvasvälit, ettei ala kasvaa sieniä.
Jalkadödöä voi hankkia tai tavallista, mutta eri purkki kainaloille ja jaloille.
Puhtaat merinovillasukat.
Töissä työkengät, työmatkalla eri kengät. Samoissa kengissä ei saa muhittaa monia tunteja.
Jos kengät hikoontuu, kuivattava hyvin eli kuten on tuolla jo neuvottu, ei samaa kenkäparia peräkkäisinä päivinä.
Kengät voi kuulemma raikastaa pakastimessa, en ole kokeillut itse.
Minullakin on "aina" hikoillut jalat. Tilasin Dermosililta jalkadödöä ja ongelma ratkesi.
Kokeile vauvantalkkia!