Olen Turkissa lomalla, kysyttävää?
Olen ollut kohta 13 päivää Turkissa lomalla, jos teillä on matkustamisesta kysyttävää nyt etenkin korona-aikaan liittyen, kysykää
Kommentit (25)
En odottanutkaan teiltä junteilta mitään kypsempää kommenttia ;) taas todistettiin se, miten tyhmä ajattelutapa joillakin on. Ja kyllä, olen itse ihan kantasuomalainen
Ei noin daijulta mitään viitsi kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kebab
Testi-kebab oli ehdoton suosikkini Istanbulissa.
Matkustitko sinne itsenäisesti vai jonkin matkatoimiston valmismatkalla? Miten tilanne poikkeaa normaalista? Oletko saanut koronarokotuksen? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Montako Ahmedia on päässyt vierailemaan salaisessa puutarhassasi, toistaiseksi?
En ole homoseksuaali. Yhden mukavan turkkilaisen naisen kanssa olen kyllä juttelut tässä hotellilla. Katsotaan mitä tästä tulee :)
Ap
Miksi valitsit matkakohteeksi maan, joka polkee jatkuvasti ihmisoikeuksia, haluaa rapauttaa demokratian ja haluaa dekriminalisoida naisia koskevan väkivallan?
Vierailija kirjoitti:
a) ei Turkissa asu ketään Ahmed- nimisiä vaan Ahmed on turkkilainen nimi
b) mistä tiedät, onko ap mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Matkustitko sinne itsenäisesti vai jonkin matkatoimiston valmismatkalla? Miten tilanne poikkeaa normaalista? Oletko saanut koronarokotuksen? Minkä ikäinen olet?
Matkustin omatoimisesti, täällä on lockdown eli kaupat kiinni, ravintolat ja leipomot sekä ruokakaupat auki. Maskipakko on ja poliisit kysyvät ihmisiltä usein henkilöllisyystodistusta ulkona liikkuessa, turisteja ei koske ulkonaliikkumiskielto. En ole saanut koronarokotusta. Olen 28v
Tavallaan lockdownissa hyvää on se, että turistinähtävyyksillä ei ole ruuhkaa ja kaduilla enemmän tilaa liikkua, kun ei ole väkipaljoutta
[]
Vierailija kirjoitti:
a) ei Turkissa asu ketään Ahmed- nimisiä vaan AhmeT on turkkilainen nimi
b) mistä tiedät, onko ap mies vai nainen?[]
Onko sulla yhä vielä Isot rinnat..nimimerkki "kysyttävää"😂
Vierailija kirjoitti:
a) ei Turkissa asu ketään Ahmed- nimisiä vaan Ahmed on turkkilainen nimi
Tämä selvä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole homoseksuaali. Yhden mukavan turkkilaisen naisen kanssa olen kyllä juttelut tässä hotellilla. Katsotaan mitä tästä tulee :)
Ap
Ei ole AP, ihan tiedoksi vaan :)
Miksi olet siellä? Kauanko aiot olla siellä ja palaatko Suomeen vai jatkatko johonkin toiseen maahan? Onko sinua paheksuttu, kun matkustat korona-aikana ulkomaille?