Olen sitä mieltä, että aikuisella miehellä pitää olla kunnolla vatsaa eikä haittaa vaikka naamakin olisi punakka
Ne vain osoittavat, että mies on karaistunut eikä hän ole enää mikään lapsellinen finninaama.
Kommentit (19)
Kyllä! Kunnon mies on punakka, tanakka ja hanakka!!
Vierailija kirjoitti:
En huolisi.
Ei sekään sinua.
Olen täysin eri mieltä kanssasi. Aikuisella naisellakaan ei pidä olla kunnolla masua, eikä punoittavaa naamaa.
Oet varmaan punakka, vatsakas mies? Kukaan muu ei ole samaa mieltä.
Eli rupsahtanut mies on mielestäsi seksikäs? Taidat olla itse juuri tuollainen kuvailemasi "karaistunut" mies.
Kuulepa kun aikuista miestä tuskin kiinnostaa, mitä hänellä juuri sinun mielestäsi pitää tai ei pidä olla.
Olen tanakka ja punakka ja minua ei kiinnosta pätkääkään mitä kukin ajattelee.
Ei ole terveydelle hyväksi jos naama punoittaa. Viittaa sairauksiin, huonoon kuntoon. Liian iso maha on epäterveellinen. Mahaa saa olla, ei epäterveellisen liikaa. Jatkuvasti punoittava naama viittaa verenpainetautiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveydelle hyväksi jos naama punoittaa. Viittaa sairauksiin, huonoon kuntoon. Liian iso maha on epäterveellinen. Mahaa saa olla, ei epäterveellisen liikaa. Jatkuvasti punoittava naama viittaa verenpainetautiin.
Etelän rannoilla näin makaavan akkoja auringossa, jotka olivat kokonaan punaisia. Ei sekään ole terveellistä.
No hyvä että kriiteereitä ei löydy
Just punakoita isomahasia miehiä suomessa löytyy niistä ei ole pulaa 😁😄😃
Totta. Ulkonäkömuutokset eivät haittaa, ja jos on kiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ei jokainen puna ole sairaus, riippuu kunkin kohdalla mitä se on. On myös punastuvia ihmisiä.
En edes katselisi pieniä ja laihoja ukonkuvatuksia. Toisaalta, en myöskään temppariörveltäjiä.
Akat vaatii miehiltä ulkonäköä ja itsellään on perse kuin kalarepun pohja.
Minkä niille sairauksille voi.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä kanssasi. Aikuisella naisellakaan ei pidä olla kunnolla masua, eikä punoittavaa naamaa.
Pitääkö naamasta näkyä alkoholi.