Mitä ihmeellistä on sushissa?
Mauttomia könttejä. Ainut maku mikä niistä tulee on kala mutta siihen se jääkin. Soija antaa suolan maun... mutta en millään ymmärrä miksi jotkut hehkuttaa sushia...
Kommentit (75)
Enkä minä miksi jotkut hehkuttavat maksapihvejä tai silakoita. Olen päätellyt, että tällä on tekemistä sen kanssa, että ihmisiä on erilaisia ja kaikki pitävät eri asioista
Ilman soijaa, wasabia ja inkivääriä se on ihan mautonta.
Sulla ei ehkä ole kovin herkkä makuaisti, jos et maista sushista muuta kuin kalan ja suolan. Minkälaisista ruuista itse tykkäät?
käytä soija-kastiketta jos ei maistu miltään
Mitä ihmeellistä on kaurapuurossa?
Se että miten voikaan maistua niin kakalta.
Junttijoukko joka juo mautoa ruuan kanssa arvostelee suhia... oukei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Raaka kala . Matoja. Riisissä on sitä jotain riisietikkaa. Minkä takia joku ostaa kaupasta punaista lohta Kiinan punainen lohikäärme ja syö sen RAAKANA. Paistaa kuuluu kyllä kala kuin kala . Kiinalaiset muutenkin vie rahat vaatteiden kautta jo luhta on niillä.
Vierailija kirjoitti:
Junttijoukko joka juo mautoa ruuan kanssa arvostelee suhia... oukei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Mauto on hyvää.
Soijakastike on ihan kaameeta kuraa. Wasabi pahaa. Riisi mautonta. Kala mautonta.
Oon ihan tarkoituksella yrittänyt opetella syömään. Ei. Täyttä pas kaa ja uskon että ainakin osa vaan teeskentelee tykkäävänsä koska on olevinaan niin maailmankansalaista ja trendikästä.
En tykkää enkä aio enää itseäni kiusata yrittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Soijakastike on ihan kaameeta kuraa. Wasabi pahaa. Riisi mautonta. Kala mautonta.
Oon ihan tarkoituksella yrittänyt opetella syömään. Ei. Täyttä pas kaa ja uskon että ainakin osa vaan teeskentelee tykkäävänsä koska on olevinaan niin maailmankansalaista ja trendikästä.
En tykkää enkä aio enää itseäni kiusata yrittämällä.
Ok, sinä et tykkää. Se ei silti tee siitä paskaa.
Minä en pidä suklaasta, mutta ymmärrän silti, ettei suklaa ole paskaa.
Olen ihan ehta metsäläinen, teen sushini itse, trendeistä en tiedä enkä välitä.
Itsekään en ymmärrä. En pidä riisistä, inkivääristä tai wasabista ja soijalle olen allerginen, silti minulle kaverit tyrkyttää sushia.
Vierailija kirjoitti:
Ilman soijaa, wasabia ja inkivääriä se on ihan mautonta.
Ilman mausteita kaikki ruoka on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Aika kalliita riisiklönttejä
Sanoo tuulipuku päällä Toyotaan Prisman parkkiksella könyävä persu... huoh...
Wasabi ja inkivääri puuttuvat vielä. Hyvää.