Jos et asu Helsingissä, milloin kävit siellä viimeeksi?
Kommentit (39)
En asu Suomessa ja Helsingissä tulee lähinnä käytyä pari kertaa vuodessa lentokentällä josta jatkan matkaa muualle Suomeen perheen luokse. Ehkä kymmenen vuotta sitten tuli käytyä Helsingin keskustassa viimeksi.
Viime marraskuussa. Ennen korona-aikaa kävin useammin, asun eräässä pikkukaupungissa n. 50 kilsan päässä Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
En asu Suomessa ja Helsingissä tulee lähinnä käytyä pari kertaa vuodessa lentokentällä josta jatkan matkaa muualle Suomeen perheen luokse. Ehkä kymmenen vuotta sitten tuli käytyä Helsingin keskustassa viimeksi.
Lentokenttä on Vantaalla, urrpå.
2 viikkoa sitten tyttären luona.
Ennen koronaa pari kertaa kuussa työmatkoilla tai ystävän kanssa näyttelyissä, museoissa jne.
Maaliskuussa valitettavasti
Nätti kesällä muuten alkaa oleen liian turvaton
Vuonna 2010. Sitä ennen vuonna 1996. Muulloin en ole Helsingissä käynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävipäs sulla tunteiisiin, no jos nyt haluat pilkkua nus_sia, mutta kyllä tuo maailmallakin tunnetaan ihan Helsinki Airportina...
Käytin lapsia kesälomalla Helsingissä noin 2015. Oltiin viikonloppu siellä. Itse olen opiskellut Helsingissä 90-luvulla.
Kerran olen käynyt kun oli pakko, 1998. Asun savossa
Ikää yli 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaa lasketaan Suur-Helsinkiin.
2019 linnanmäjellä.
Kyösti perheineen, Kaarina
Muutama kuukausi sitten hammaslääkärin iltapäivystyksessä täältä Espoosta.
Tammikuu 2020 Glo Hotel Art. Komea hotelli kokoustiloineen ja Helsingin mukava ilmapiiri. Nyt ei ole päässyt nauttimaan pääkaupungin kauneudesta.
3v sitten kaverin luona joka asui silloin hesassa.