Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Posti on p*ska, lähetys lähti takaisin, koska

Vierailija
07.05.2021 |

en saanut koskaan ilmoitusta paketin saapumisesta. Onko isokin vaiva lähettää tekstarilla ilmoitus kännykkään? Ollaan digi-digi maa, mutta yksinkertainen paketin toimitus ei onnistu.

Tekevätkö ne tätä tahallaan, jotta ulkomailta ei tilattaisi mitään?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sulla oli joku seurantatunnus? Et yhtään ihmetellyt kun pakettia ei kuulunut?

Vierailija
2/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen kokenut. Koskaan ei tullut noutoilmoitusta eikä käytössä ollut mitään seurantakoodia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tilaat, mä tuon!

Ainaki jos mä viittin, niinku.

Vierailija
4/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö viinalasti takaisin Saksaan? Kyllä söis.

Vierailija
5/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö viinalasti takaisin Saksaan? Kyllä söis.

Ei ole viinalasti, älä suotta huolestu. :D Paketti tuli jenkeistä, ja tottakai oli seurantatunnus, ja kävin paketin matkaa pari kertaa katsomassa. Nykyisin kestää toimitus sieltä pitkään, joten tuli seuraamiseen parin viikon tauko ja kun just äsken katoin, oli jo lähtenyt takaisin päin. 

Ärsyttää kaikki digi-hehkutus, koska Suomi on täysi digikehitysmaa, jossa yksinkertainenkin asia takkuaa. 

Vierailija
6/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmoituksen paketista joka pitäisi hakea jostain etelän postista.

Maksaa 10e lunastaa.En tiedä mikä on ,en ole tilannut mitään.Posti ei toimi ainakaan pakettien osalta enää.?

Vierailija
7/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö paketti tullaukseen? Postilla  on ollut tullauksen kanssa valtavasti ongelmia viime aikoina. Oma pakettini seisoi tullissa 3 viikkoa, koska Postin oma järjestelmä ei antanut maksaa Postin omaa tullauksen palvelumaksua eikä sitä maksua voinut suorittaa millään muulla tavalla (ei voi maksaa postikonttorissa, tilisiirrolla tms.) Jouduin soittamaan Postin palvelunumeroon 3 kertaa ennen kuin asia saatiin lopulta hoidettua. Tuli Postille kustannuksia reilusti enemmän kuin se palvelumaksu 2,90.

Vierailija
8/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait sulla oli joku seurantatunnus? Et yhtään ihmetellyt kun pakettia ei kuulunut?

Mulla oli tuossa joku aika sitten paketti joka seurannassa tuli maahan ja lajitteluun ja sitten ei tapahtunut seurannassa moneen päivään mitään kunnes yhtäkkiä tuli saapumisilmoitus postista että käyppä noutamassa. Aiemmin näkyi jopa se että paketti on kulkemassa lajittelusta noutopisteeseen. 

Vierailija
9/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama "ei ilmoitusta saapumisesta" käynyt täälläkin Suomen sisältä tulleen lähetyksen kanssa! Ihmettelin kun ei mitään kuulu mutta lähettäjä ilmoitti jotta oli palautettu "noutamattomana" 😀 Kaikki osoitetiedot oli oikein muttei posti koskaan ilmoittanut saapumisesta. Firma lähetti sitten uudelleen samoilla asiakastiedoilla jolloin postikin vihdoin jaksoi tehdä sen mistä maksettiin. Tapahtui ennen koronaa 2019 puolella.

Vierailija
10/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen postissa töissä, tämä ei ole mikään puolustuspuhe, mutta aika usein saapumisilmoitusen saapumattomuuteen on se, että puhelinnumero on ilmoitettu väärin.

Vierailija
11/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen posti on nykyään aivan hirveä.

Vierailija
12/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lähettäjä ole laittanut puhelinnumeroa pakettiin niin ei ne voi laittaa tekstaria, yleensä kyllä laittavat.

Vierailija
13/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paketti jumissa tullissa ollut kohta 3 vko. Pyysin Tullia kirjallisesti vapauttamaan lähetyksen heti kun sain siitä ilmoituksen, koska arvo alle 22 eur. Ei tullattavaa eikä käsittelymaksua. Paketti ei ole liikahtanut mihinkään. Useampaan kertaan soitettu sekä postiin että tulliin, molemmat syyttelevät toisiaan. Onko kellään kokemuksia viime aikoina, saako paketin lopulta? Vituttaa jos paketti lähtee takaisin lähtömaahan vain siksi että nämä tahot eivät saa pakettia eteenpäin Suomessa😡

Vierailija
14/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen postissa töissä, tämä ei ole mikään puolustuspuhe, mutta aika usein saapumisilmoitusen saapumattomuuteen on se, että puhelinnumero on ilmoitettu väärin.

Ja sekö on puolustuspuhe sille ettei sitä paperista saapumisilmoitusta voi toimittaa asiakkaan postilaatikkoon?

Vierailija
15/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lähettäjä ole laittanut puhelinnumeroa pakettiin niin ei ne voi laittaa tekstaria, yleensä kyllä laittavat.

Mutta se ei ole este paperisen ilmoituksen toimittamiselle.

Vierailija
16/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ilmoituksen paketista joka pitäisi hakea jostain etelän postista.

Maksaa 10e lunastaa.En tiedä mikä on ,en ole tilannut mitään.Posti ei toimi ainakaan pakettien osalta enää.?

Huijaus. Älä maksa mitään, jätä viesti huomiotta.

Vierailija
17/17 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voisivat katsoa, että antavat oikean puhelinnumeron vastaanottajan numeroksi. Sain hiljattain saapumisilmoituksen tekstarina paketista, joka oli lähetetty Espoosta Pohjanmaalle (itse asun ihan muualla), tämä paketti näkyi myös OmaPostissa noudettava olevana. Lähettäjä oli antanut minun numeroni vastaanottajan numeroksi, ilmeisesti näppäilyvirhe. En tiedä, saiko oikea vastaanottaja koskaan pakettiaan.