Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB-Arion avautuu puolitoista vuotta kautensa jälkeen

Vierailija
07.05.2021 |

Hän on niin syvästi masentunut ja ahdistunut, kun häntä on sanottu mielensäpahoittajiaksi! Kuitenkin itse kovin luokitteli ihmisiä kuuluvaksi tiettyihin ryhmiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin ohjelmiin lähtiessä pitäisi tiedostaa ettei niskaan sada pelkkää kehumista .

Vierailija
2/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää huomionhakua. Ja juuri siksi näille ei pidä antaa edes näiden aloitustenkaan verran huomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ne Tre:n humanistisen alan yliopisto-opinnot teettää.

Vierailija
4/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arion kuulemma poistaa instastaan kaikki kommentit ja estää tyypit, jotka vähättelee hänen kokemuksiaan. Kuitenkin jatkaa estettyjen mustamaalaamista. Alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa kunnianloukkaukselta.

Vierailija
5/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän hakee? Ei suostu keskustelee Jukan ja Krisun kanssa, mutta kuitenkin nyt jatkaa ja jatkaa lätinäänsä kuinka häntä on kohdeltu väärin. Tuotanto väärin leikannut hänen mielestään asiat, no, kaikki eivät voi toimia niinkuin hän haluaa.

Vierailija
6/6 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuona kautena 24/7:n ja sen verran tuli katsottua, että leikkaukset eivät kyllä pahemmin valehtele. Hän itse luokitteli muita ihmisiä heti kättelyssä ja alkoi vetelemään naruista dialogin kurssia, useimmiten jotain lässytystä tunteista. Yksinkertaiset päätökset junnasivat paikoillaan kuin ruotsalainen politiikka, koska kaikesta piti keskustella ekstensiivisesti puolin ja toisin jokaisen mielipiteen sekä tunteiden kannalta. Ideatasolla ehkä jotenkin korrekti, mutta äärimmäisen kuluttavaa toteutettuna. Itse koin hänen vetävän jotain teatteria ja maalaavan tietoisesti itsestään kuvaa empaattisena ja hyvänä tyyppinä. Jokin siinä vuorovaikutuksessa vain ärsytti ja karmi selkäpiitä. Tosin tästä on aikaa ja muistot voivat muuntua ajan mittaan.