Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43-vuotias entinen kaunotar, miltä nyt tuntuu?

Vierailija
07.05.2021 |

Itse olen 43v täyttänyt ja tuntuu, että joka päivä tulee jotain uutta takapakkia ulkonäköön, siis ikääntymisen aiheuttamaa.

Olen ollut koko ikäni tunnettu kauneudestani, vaikka tuntuu tyhmälle sanoa noin itsestään. Mutta ulkopuolelta sen on aina kuullut. Aina vain sitä kaunis, kaunis, kun olet niin kaunis.

No, en ole enää. Kyllä ainakin omaan silmään näyttää, että se kauneus on nyt mennyttä. Vielä reilu laihtuminen, vaikkakin maltillisesti ja terveellisesti, sekä liikunta, hyvät elintavat tuntui vain vanhentavan ja rupsauttavan.

Tämä ikä tuntuu olevan se käännekohta. Tähän saakka ollut aina melko tyytyväinen peilikuvaan ja on ollut kiva näyttää hyvältä. Nyt ei enää tunne omaa kuvaansa peilistä, eikä tunne itseään kauniiksi, sillä lailla, että siitä voisi iloita.

Alkaa näyttää.. niin, vanhalta ja jotenkin väsähtäneeltä. Jotain pitäisi tehdä hyvien elintapojen lisäksi. Ne ei enää riitä. Syyllinen oli, kun en vieläkään käytä mitään ryppyvoiteita ym. rahallisesti ei ole vara oikein mihinkään. Varmasti pitäisi jo ottaa jotain täyteaineita ym. jos mielisi vielä olla kauniinmpi, mutta se raha.. On tylsää olla vanheneva ja köyhä vielä. Ei paljon vaihtoehtoja, kuin rupsahtaa vaan?

Mitä te muut samanikäiset naiset tunnette tai ajattelette ulkonäöstänne? Oletteko tyytyväisiä ikääntyviä vai niin, kuin minä vähän hämillään ja huolestunut, kun ikä alkanut näkymään ensimmäistä kertaa elämässä.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53 vuotias nainen

Kävin tässä Lidlissä ostoksilla

Yhtä äkkiä eteeni pomppasi lyhyt hyvin ruskea kiharahiuksinen mies

Mies sanoi: saadako sanoa jotain sinulle

Minä: sano nyt ..mitä asiaa?

Mies: sinä olla kaunis nainen...hyvin kaunios

Minä oikein paljon kiitoksia

Otin maitopurkin ja menin kassalle

Olenko mielestänne kaunis?

Vierailija
82/94 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheristä on rinnakkaiskuva 30 ja 70 vuotiaana. Näyttää 70 vuotiaana jopa kauniimmalta kolmekymppiseltä. Että huoli pois vaan ja plastiikkakirurgille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkö tuo armollisuutta.

Vierailija
84/94 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 43 ja kyllä huomaa, että ikä alkaa näkyä nyt enemmän naamassa. En ole mikään kaunotar ollut mutta ihan sellainen perusnätti. On tähän rupsahtamiseen totutteleminen mutta ehkä siitä ei jaksa jossain kohti enää välittää.

Vierailija
85/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielestäni naisena kaikkein kauneimmillani 42 -vuotiaana. Olin vielä kiinteä, paikat eivät roikkuneet eivätkä särkeneet. Olin nainen, enkä enää tyttö tai äiti.  Nyt olen 60 v. Nykyään paikat  valuvat, ja iho on vanha. Edelleen kuitenkin saan kommentteja muilta, että olen kaunis. Pidän huolta itsestäni, ennen kaikkea tervellisellä elämällä ja hyvällä mielellä, sekä hyvillä rasvoilla naamaan ja vartaloon. Oman ikäiset miehet katsovat nuorempia, mutta itse saan ehdotuksia noin 30v miehiltä instassa. Toki imartelee. En pidä vanhenemisesta, haluaisin edelleen olla se 42-vuotias, mutta otan ilon irti  elämässä ja teen asioita joista nautin. Jos elän vaikka 80-vuotiaaksi, niin silloin katson taaksepäin ja mietin, että kyllä silloin kuuskymppisenä olin ihan ok.

Vierailija
86/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan nuorena saanut kehuja ulkonäöstäni. Ensimmäistä kertaa minua on sanottu kauniiksi vasta 40 vuotta täytettyäni. Ja kehuja tulee edelleen. En siis ole yhtään pahoillani vanhenemisesta. Ja toisaalta, ei se ulkonäkö nyt ole kovin tärkeä asia elämässä muutenkaan. t. N 46v

Vierailija
87/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaa. Itse en koskaan pitänyt omaa kauneuttani itsestäänselvyytenä, tiesin jo nuorena että se katoaa jossakin vaiheessa. Kannattaa tosiaan tehdä elämällään jotain muutakin kuin ratsastaa sen kauneuden varassa. Kun se sitten menee, ei ole mitään jäljellä.

Vierailija
88/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua enemmänkin ahdisti kun nuorempana koko ajan hoettiin että olen kaunis. Nyt olen 50v eikä voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet. Ei stressiä enää.

Vierailija
89/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä kannattaa yleensä vähän läskistyä. Laihana rypyt ja vanhuus näkyy naisilla selvästi.

Kyllä minä miehenä suosittelisin vähän lihomaan niin ihokin pysyy kimmoisana.

Tämä on minun pieni kauneusvinkkini miehenä. Olen tavallaan alan asiantuntija.

Vierailija
90/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä kannattaa yleensä vähän läskistyä. Laihana rypyt ja vanhuus näkyy naisilla selvästi.

Kyllä minä miehenä suosittelisin vähän lihomaan niin ihokin pysyy kimmoisana.

Tämä on minun pieni kauneusvinkkini miehenä. Olen tavallaan alan asiantuntija.

No kyllä on juuri näin, mutta sama toimii miehille myös yhtälailla!  Helposti näyttää kuivan kesän oravalta jos on kovasti laiha,  joten mieluummin  tosiaan pari lisäkiloa. Terveys edellä kuitenkin. Testattu on.

Vierailija
91/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46-v. Minulla ei ole ryppyjä mutta stressistä tulee värin epätasaisuutta kasvoihin. Tukka kasvaa edelleen voimakkaana. Vegaaniruokavalio pitää muuten hiukset ja ihon kunnossa.

Sairauden vuoksi tuli ylipainoa, se harmittaa. 

Kun laittaudun niin ihan nätin minusta saa. Minulla on kyllä erittäin tärkeää tehtävää että en ehdi ulkonäköä miettiä ja miesten huomiota en kaipaa, olen sitä saanut elämäni aikana tarpeeksi.

Vierailija
92/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä ihminen on kaunis. Ja ohut iho vanhenee nopeammin kuin paksu ja rasvainen. Aknesta kärsiville paksunahoille lohduksi 😅

Vierailija
93/94 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut käyttää kauneutta rahan ansaitsemisen kun vielä pystyi.

Vierailija
94/94 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 44v+ ja alan olla sinut rupsahtamisen suhteen. 

Asia tuntui alkuun katastrofilta, muttei ole sitä. 

Huomaan, että tälläkin ulkonäöllä pärjää ihan hyvin. Arjessani olen ihan tarpeeksi mukavan näköinen ja saan edelleen piristää itseäni kivoilla vaatteilla, kampauksilla, meikillä. 

Huomaan myös, että kyllä miehiäkin saisi ihan tarpeeksi hyvin. Ei se haittaa ettei joka miespää enää käänny kuolaamaan, silti huomaan, että kiinnostustakin on edelleen jonkin verran ja se kyllä riittää. Jos olisin sinkku, saisin seksiä, voisin löytää parisuhteen ja mikä tärkeintä oma mies haluaa mua edelleen. 

Eikä työnantajien ovetkaan sulkeudu 40+ naisilta vaan työelämässä näyttää olevan aivan hyviä mahdollisuuksia tässä iässä. Sitä paitsi edes työkkäri tuskin katselisi pitkäaikaistyöttömyyttä tästä eläkeikään joten eiköhän jotain löytyisi. Töitä kyllä riittää itselläni tällä hetkellä! Myös asiakaspalveluun kelpaan edelleen ja saan kehuja siinä. 

Eli ei mene niin että täysromahdus yhdessä yössä ryppyiseksi mummoksi ja koko elämä ohi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi