Paras tuote hiusten ohenemista vastaan
Kertokaa kokemuksianne hiusten ohenemista vastaan tehdyistä tuotteista, esim Plantur39.
Kommentit (22)
Nokkosen siemenet. Ilmaisia jos itse kerää.
Kokeilin Apteq vahvaa biotiinia, en huomannut mitään vaikutusta.
Markkinamiesten keksintöjä, tietävät ihmisten turhamaisuuden.
Mä en ole ikinä syönyt mitään muuta kuin ravitsevaa ja monipuolista kotiruokaa.
Kynnet ja iho loistokunnossa.
Paksut hiukset ulottuu puoleen selkään.
Terv. N59
Vierailija kirjoitti:
Terv. N59
Ai, tuotako ap kysyi? Kiva kun kerroit miten ihana sinä olet.
Varmaan riippuu mistä syystä ohenee.. Jos sen saisi selville.
Mulla alkoi oheneminen joskus 20v. Epäilen rankkaa dieettiä. Ei ikinä palautunut ennalleen.
Lääkärissä kävin ja sattui olemaan joku vanha ukko joka vaan näytti omaa kaljuaan ja sanoi jotain tyyliin: "sellaista se on".
Rahaa käytin kaikenmaailman hoitoihin ja lisiin, mutta ei vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. N59Ai, tuotako ap kysyi? Kiva kun kerroit miten ihana sinä olet.
Hän kysyi siihen hyvää tuotetta, mä vastasin.
Ja olenhan minä ihana🤗
Niiden ohentuminen on ihan normaalia. Sen sijaan nuoruuden väkisin pidentäminen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Terv. N59
Siinä mielessä varmaan markkinamiesten keksintöjä, että tuskin määräänsä enempää asiaan voi vaikuttaa perimäänsä enemmän.
Itsekin syönyt lähinnä monipuolista ruokaa ja muutenkin pitänyt huolta terveydestäni, ja silti minulla on aina ollut ohuet hiukset, kuten suvullani yleensä. :) Mutta mistä sitä tietää, millaisia leijonanharjoja oltaisiin, jos......
Olen kokeillut kaikki mahdolliset apteekin ja luontaistuotekaupan pillerit ja shampoot, syön monipuolisesti ja terveellisesti, en värjää tai lämpökäsittele, mutta mikään ei auta. Hiukset ovat ohuet, hauraat ja katkeilevat. Geeneistähän se taitaa johtua, esim. äidilläni oli jo alle viisikymppisenä niin ohuet hiukset, että päälaki paistoi läpi.
Mulla auttoi Plantur39, käytän ruskeaa sävyttävää joka peittää myös ensimmäiset harmaat. Olen käyttänyt sarjan shampoota ja hoitoainetta yli puoli vuotta ja hiukset ovat kyllä paksuuntuneet. Hoitonestettä en ole kokeillut. Minulla hiusten oheneminen johtui selvästi työstressistä.
Mitä ikinä päätyykin kokeilemaan, niin kannattaa kokeilla kauan, hiukset ei kasva takaisin parissa viikossa millään ihmeaineella.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut kaikki mahdolliset apteekin ja luontaistuotekaupan pillerit ja shampoot, syön monipuolisesti ja terveellisesti, en värjää tai lämpökäsittele, mutta mikään ei auta. Hiukset ovat ohuet, hauraat ja katkeilevat. Geeneistähän se taitaa johtua, esim. äidilläni oli jo alle viisikymppisenä niin ohuet hiukset, että päälaki paistoi läpi.
Juuri näin. Ei paljon auta, jos geenilotossa voittanut kertoo vain syövänsä monipuolisesti ja omaavansa upean leijonanharjan, ikään kuin sama temppu onnistuisi muiltakin. Hiukset ohenevat vanhemmiten, kenellä enemmän, kenellä vähemmän. Kaipa ravintolisiä voi kokeilla, mutta aika on armoton, sen kanssa kun rupeaa kilpasille, häviää varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Osta oikeastishampoo ja hoitoaine. Itselle auttoi
https://www.hajuvesi.fi/hiustenhoito/lanza/lanza-healing-moisture-kukui…
Ostin myös shampoon ja tuota saa edullisesti. Ja hoitoainetta on pidettävä päässä koko vaikutusaika.
Nyt itsellä ilmavat ja hoidetut hiukset.
Mulla laihtuessa lähtee tukkaa iha pirusti, kannattaa välttää lämpökäsittelyitä viimeiseen saakka, shampoon valinnassa kannattaa olla myös tarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta oikeastishampoo ja hoitoaine. Itselle auttoi
https://www.hajuvesi.fi/hiustenhoito/lanza/lanza-healing-moisture-kukui…Ostin myös shampoon ja tuota saa edullisesti. Ja hoitoainetta on pidettävä päässä koko vaikutusaika.
Nyt itsellä ilmavat ja hoidetut hiukset.
Iso peukku tälle! Tätä minä itsekin googletin viimeviikolla kun kaveri oli kehunut tätä. Hänen hiuksensa kiiltää ja on kasvanut olkapäiden yli tota käyttämällä.
Syö riittävästi hivenaineita, jätä pelkästään pesu ja päänahan hieronta, kaikki muu veivaaminen pois.
Hyvägeeninenkin voi pilata hiuksensa rankoilla käsittelyillä. Anna hiusten kuivua ilman lämpökäsittelyjä niin usein kuin mahdollista, äläkä vaalenna, värjää shokkiväreillä tai käytä kihartamia.
Shampoissa ja hoitoaineissa en mitään ratkaisevia eroja huomaa, paitsi sen, että hiuksille tekee hyvää vaihdella välillä merkkejä ettei vuosikausia käytä vain yksiä ja samoja tuotteita.
Ei auta monipuolinen ja terveellinen ruoka hiuksien määrään. Ainakaan suoraan. Itse elän sokerilla, epäsäännöllisellä syömisellä ja tupakalla ja hiuksia olisi vaikka muille jakaa. Toki tilanne saattaa ja todennäköisesti muuttuukin siinä +45v iässä, mutta niin se muuttuu terveellisesti elävilläkin. Eiköhän kyse ole vain geeneistä ja hyvästä tuurista. En itsekään tiedä keneltä olen tuuheat pitkät paksut hiukset perinyt, koska lähisuvussa muilla ei ole ihan vastaavaa. Joten tuskin hirveästi on mitään tehtävissä.
Biotiini auttaa minulla selvästi vahvistamaan kynsiä, luulen näkeväni vaikutuksen myös hiuksiin. Tuuheuttavat ja vahvistavat shampoot eivät olennaisesti tilannetta muuta, mutta saa niillä vähän huijattua vaikutusta tuuheammasta kuontalosta. Itse olen tykännyt Wellan volume boost -shampoosta ja Priorinista. Näillä omat hiukseni tuntuvat vahvistuneen - tai ainakin näyttävät siltä.
Onko rauta-arvot kunnossa? Itse kävin mittauttamassa ja mulla ferritiini vain 18 ja myös d-vitamiini oli huono. Nyt syön monivitamiinia, rautaa, d-vitamiinia, biotiinia ja sinkkiä, tarkoituksena tosiaan estää hiuksia lähtemästä näin hitosti.
Itse olen syönyt vuosikaudet Piimax C + biotiini - hiuksille ja iholle. Pii-, kromi-, biotiini- ja C-vitamiinivalmiste hiusten, kynsien, ihon, luuston ja nivelten hyvinvoinnille.
Ei ole ollut ainakaan haittaa, mutta vaikea tietää olisiko hiukset, kynnet ja iho yhtä hyvät myös ilman valmistetta.