IL: Riikka Purra ja työministeri Haatainen tuimassa sanasodassa kyselytunnilla
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/95efb6c4-282f-4a56-bff1-2edf3df67…
Kumpi heistä on mielestäsi oikeassa?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra puhuu ihan puuta heinää.
Todista. Kuka tahansa voi etsiä ja löytää työllisyysasteen tiettyjen kansalaisuuksien osalta. Näitä sitten lisää otetaan tilastoa synkistäämään, ei mitään järkeä.
Öh, puhe siis oli rajan yli tulevista duunareista, esim. virosta ja venäjältä. Suurin osa noista on kyllä duunissa ja häipyy maasta kun keikka loppuu tai ainakin löytää helposti uuden jos päättävät jäädä asumaan suomeen (koska suhteet). Persut tuntuu näkevän asiassa kuin asiassa pelkkiä sö mä leitä ja menevät siinä metsään argumenteissaan heti kättelyssä.
Älä valehtele, kyse oli juuri näistä heikosti työllistyvistä tilastoihmeistä.
Persu jäi kiinni valeesta ja koittaa päästä pinteestä ainoalla tuntemallaan keinolla eli sitkeällä lisävaleiden inttämisellä.
Täältä ääni kokoomukselle. En enää äänestä noita isänmaata mädättäviä putinistipersuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on oikeassa siinä, että tietyt maamuuryhmät ovat yliedistettuina työttömyystilastoissa ja tälle pitäisi tehdä jotakin. Esimerkiksi iraquelaisilla työttömyys on jotain 60%.
Huh huh...sehän lähestyy sitten jo Persujen äänestäjien työttömyysastetta.
Itse asiassa Perussuomalaisissa on paljon yrittäjiä, jotka ovat siirtyneet Sekoomuksesta Persuihin.
Niinpä. Kokoomukselle ääni petturipersujen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on upea, selväsanainen, älykäs nainen! Arvostan suuresti. Perussuomalaisissa heitä on paljon.
-Nainen 47v
Heh heh...kirjoittaja on todellisuudessa keski-ikäinen mies. Aika erikoista kuinka usein perulit esiintyvät naisina keskustelupalstoilla. Toisaalta hyvä, että pääsevät toteuttamaan viettejään.
Heh heh vaan itsellesi. Kyllä minä olen nainen ja minulla on 2 lasta. Missään nimessä en halua heille vihervasemmiston luomaa turvatonta tulevaisuutta Suomeen. Siksi olen äänestänyt Perussuomalaisia niin kauan kuin jaksan muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni kokoomukselle. En enää äänestä noita isänmaata mädättäviä putinistipersuja.
Håller
Du på att bli flintskallig?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on oikeassa siinä, että tietyt maamuuryhmät ovat yliedistettuina työttömyystilastoissa ja tälle pitäisi tehdä jotakin. Esimerkiksi iraquelaisilla työttömyys on jotain 60%.
Huh huh...sehän lähestyy sitten jo Persujen äänestäjien työttömyysastetta.
Itse asiassa Perussuomalaisissa on paljon yrittäjiä, jotka ovat siirtyneet Sekoomuksesta Persuihin.
Menisit sinäkin töihin tai hakisit edes jonkun kunnallisen työkokeilun piiriin niin nuo fantasiasi saisivatähön enemmän uskottavuutta. Ja miksi muuten esiinnyt naisena niin monessa kommentissasi, vaikka olet keski-ikäinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhekin aikoo äänestää kokoomusta Putinin pikku apulaisten sijaan.
Miksi joillakin on silmät niin luonnottoman lähellä toisiaan ja paljastelevat ylähampaitaan valehdellessaan pää nykien? Pakkoliikkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne meillä. Ei noita pellejä uskalla äänestää sotkemaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R
Heh heh...kirjoittaja on todellisuudessa keski-ikäinen mies. Aika erikoista kuinka usein perulit esiintyvät naisina keskustelupalstoilla. Toisaalta hyvä, että pääsevät toteuttamaan viettejään.
Heh heh vaan itsellesi. Kyllä minä olen ainen ja minulla on 12 lasta. Missään nimessä en halua heille viharvasmion luomaa urvatonta tulevaisuutta Suomeen. Siksi olen äänestänyt Perussuomalaisia niin kauan kuin jaksan muistaa.
ja faktaa paskapuheisen sijaan...
vain mielipuolet tukevat liikkeettä, jonka politiikka ajaa muutkin työttömyyden partaalle ja vararikkoon.
sekoomuksen puudelipuolue perskarvat valehtelee ja
haluaa maksaa kreikka-italiatukia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne meillä. Ei noita pellejä uskalla äänestää sotkemaan asioita.
Är du överviktig kärring?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin on silmät niin luonnottoman lähellä toisiaan ja paljastelevat ylähampaitaan valehdellessaan pää nykien? Pakkoliikkeitä?
Miksi pilkkaat Riikan esiintymistä?
Sitten vielä terveiset Henna Marialta...onkohan kyseessä Persujen aputoiminimi?
https://www.dawnofpeace.org/
Olipa hauska nähdä kuinka Haatainen jauhotti Purran oikein kunnolla.
"Hallitus tekee voimallisesti toimenpiteitä, joilla me pyrimme työllistämään täällä olevia ihmisiä riippumatta siitä, mistä he ovat lähtöisin."
Eipä ole totta. On monta eri toimenpidettä ja ohjelmaa, jolla yritetään saada nimenomaan mm-jia töihin.
ap_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R
Heh heh vaan itsellesi. Kyllä minä olen ainen ja minulla on 12 lasta. Missään nimessä en halua heille viharvasmion luomaa urvatonta tulevaisuutta Suomeen. Siksi olen äänestänyt Perussuomalaisia niin kauan kuin jaksan muistaa.
ja faktaa paskapuheisen sijaan...
vain mielipuolet tukevat liikkeettä, jonka politiikka ajaa muutkin työttömyyden partaalle ja vararikkoon.
sekoomuksen puudelipuolue perskarvat valehtelee ja
haluaa maksaa kreikka-italiatukia!
Asiaa!
Suomessa on ollut vuosia vuosia vuosia kymmeniätuhansia teepeehoona tulleita. Naisia ja miehiä. Miksi heitä ei ole koulutettu välttävään suomenkielen taitoon ja pikakouluteta pelloille töihin?
Hämmentävää.
Kalliiksi kyllä tulee.
Persuleiden yritys tuhota Suomen ja Euroopan talous Putinin ohjeiden mukaisesti lässähti täysin. :D