Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina hoetaan sitä, että oma hiusväri sopii jokaiselle parhaitan?

Vierailija
06.05.2021 |

Onhan monet muutkin ihmisen piirteet sellaisia, joita muokkaamalla ihmisestä tulisi paremman näköinen. Suorempi tai pienempi nenä, suoremmat hampaat pidemmät jalat, kirkkaammat silmät.
(En nyt tarkoita että pitäisi mennä kauneusleikkauksiin). Hiusten värjäys on niin helppo "toimenpide" ja jos väri menee pieleen niin uutta omanväristä kyllä kasvaa tilalle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis toki monella on itselleen sopiva hiusväri luonnostaan ja hyvänmallinen nenä, mutta ainahan on olemassa myös henkilöitä, joiden oma nenä ei esimerkiksi sovi kasvonpiirteisiin. Yhtä hyvin hiusten luonnollinen väri voi olla huonomman näköinen kuin vähän timmempi tai vaaleampi.

Vierailija
2/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska usein se oma väri sopii hyvin ihonväriin. On muitakin sävyjä jotka sopivat, mutta sitä just oikeaa voi olla vaikea löytää.

Itse vaalensin monta vuotta ja aina se väri hakeutui kellertävään ja oudosti ihonikin oli kellertävä. Nyt omalla värillä voin käyttää esimerkiksi kirkkaan valkoista paitaa. Olisinpa tajunnut jättää värit jo ajat sitten!

Mutta kyllä värjätty tukkakin on oikein ihana kunhan vaan tosiaan löytää ne omat sävyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten itsensä paljon parjaama maantienharmaa hiusväri on oikeasti ihan hyvän värinen tukka, siinä ei ole mitään vikaa. Muualla maailmalla sitä jopa kadehditaan. Hiusväri teollisuus on vain luonut tällaisen epävarmuuden naisiin, että pakko värjätä toisen väriseksi, koska vain selkeä vaalea blondi tai tumma brunette ovat muka pelkästään hyvännäköisiä.

Vierailija
4/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä tarkoitetaanko tuolla lähinnä sitä että omasta tummuusasteesta ja sävystä kovin paljon poikkeava ei usein ole se pukevin, ainakaan jos luonnollisuutta tavoitellaan.

Vierailija
5/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaiden hiirulaisten väsynyttä propagandaa.

Vierailija
6/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska usein se oma väri sopii hyvin ihonväriin. On muitakin sävyjä jotka sopivat, mutta sitä just oikeaa voi olla vaikea löytää.

Itse vaalensin monta vuotta ja aina se väri hakeutui kellertävään ja oudosti ihonikin oli kellertävä. Nyt omalla värillä voin käyttää esimerkiksi kirkkaan valkoista paitaa. Olisinpa tajunnut jättää värit jo ajat sitten!

Mutta kyllä värjätty tukkakin on oikein ihana kunhan vaan tosiaan löytää ne omat sävyt.

Mulla taas oma hiusväri vie jotenkin kaiken lopunkin värin kalpeilta kasvoiltani. Vaaleat raidat tuovat elokkuutta, kirkkautta ja hehkua kasvoilleni.

Vierailija
7/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on niin. Luonnollisuus on kaunista, eikä oman hiuksen kiiltoa viita mikään, kun on terve ja hyvinvoiva hius. Ja voin kertoa, että hius on terve ja hyvinvoiva kun sitä ei pilaa käsittelyillä.

Vierailija
8/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten naisten itsensä paljon parjaama maantienharmaa hiusväri on oikeasti ihan hyvän värinen tukka, siinä ei ole mitään vikaa. Muualla maailmalla sitä jopa kadehditaan. Hiusväri teollisuus on vain luonut tällaisen epävarmuuden naisiin, että pakko värjätä toisen väriseksi, koska vain selkeä vaalea blondi tai tumma brunette ovat muka pelkästään hyvännäköisiä.

Onneksi viimevuosina trendi tuntuu muuttuneen ja luonnollisemmat "välisävyt" ovat olleet in. Itse värjään kotona ja pysyn samassa tummuusasteessa, mutta haluan vähän lämpöä omaan viileän neutraaliin väriin.

Vierailija
9/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei ollut keskustelun aihe.

Vierailija
10/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaiden hiirulaisten väsynyttä propagandaa.

Sulla on varmaan joku räväkkä väri ja leikkaus...

Vierailija
11/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että nähdään Ninan alkkarit :D

Vierailija
12/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle blondaaminen on tärkeä pieni ”ulkonäönmuokkaus”. Omalla tummalla värillä, kaikki muut tummat piirteeni vaan yksinkertaisesti hukkuu sinne alle. Blondilla saan kivan kontrastin myös niille tummille silmille ja kulmille esimerkiksi. Olen kaikessa muussa itseasiassa tosi luomu, mutta blondauksesta en luovu! :D

Vierailija
13/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän esim. kaikille sopisi paremmin valkoiset kuin keltaiset hampaat. Miksi ei sitten myös eri hiusväri. Hyvin vaaleaihoisella hampaat näyttävät keltaisilta, vaikka olisivat melko vaaleat, silti keltaisia hampaita pidetään rumina, vaikka on niin luonnolliset.

Vierailija
14/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta! Minulla on vahvahko punapigmentti, näkyy siis valossa. Vihreät silmät, pisamia kesäisin, aina kalpea. Veikkaan että luoja tarkoitti minusta punapäätä mutta jonkin virheen takia olen harmaa hiirulainen silti. Näytän punertavilla hiuksilla paremmalta.

Vierailija
15/28 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muka liian tummat hiukset ja pitäisi olla vaaleammat etten näyttäisi niin kalpealta. Ihan oma väri on päässä enkä halua enää paskoa hiuksiani vaalennuksilla.

Vierailija
16/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua. Oma, maantienharmaa hiusvärini teki minusta vanhan ja  väsyneen ja mitäänsanomattoman näköisen, edes huulipuna ei piristänyt kokonaisuutta. Kuparinpunainen sopii paljon paremmin! Isän puolen serkuissa on punapäitä ja uskon että minustakin olisi pitänyt tulla ginger, siksi näytän punaisessa niin hyvältä :D

Vierailija
17/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ollut väri sopii parhaiten. Ei minulla se maantienharmaa mikä olisi nyt oikeasti. Siksi värjään ja se lapsena ollut on hyvä👍

Vierailija
18/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hoeta.

Vierailija
19/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Minulla on vahvahko punapigmentti, näkyy siis valossa. Vihreät silmät, pisamia kesäisin, aina kalpea. Veikkaan että luoja tarkoitti minusta punapäätä mutta jonkin virheen takia olen harmaa hiirulainen silti. Näytän punertavilla hiuksilla paremmalta.

Sama täällä!! Kaikki viittaa punatukkaan paitsi itse tukka🤣 25 jätin värit pois, en vain jaksanut sitä rumbaa. Yllättäen maantieharmaani oli teiniajasta muuttanut väriä ja nyt punaisuutta on ihan luonnostaan! Välillä sävytän väriä vahvemmaksi. Sedällä kävi toisinpäin: lapsena täysin porkkana, nelikymppisenä maantienharmaa (ei siis harmaantunut ns. vanhuuttaan, punapigmentti vain katosi)

Vierailija
20/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on vaan aina tuntunut sellaselta ”olet hyvä tuollaisena”-puheelta. Vähän samaa kuin että ei sun tarvi meikata tms.