Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko bmi normaalipainon keskivaihe 'liikaa'?

Vierailija
06.05.2021 |

painoindeksini on 23,20. (19-25 on normaalipainon raja). Jos miettii deittailua niin onko tämä liikaa...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota numeroita. Peili kertoo paljon tarkemmin. Jos olet itse tyytyväinen, se näkyy positiivisesti.

Vierailija
2/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. On se varmasti jonkun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko deittailla "miestä" joka haluaa kevyen keijukaisen koska sitä on helpompi fyysisesti alistaa? 

Vierailija
4/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se on juuri sopivasti. Se jonka mielestä ei ole, ei ole sinua varten.

Vierailija
5/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko deittailla "miestä" joka haluaa kevyen keijukaisen koska sitä on helpompi fyysisesti alistaa? 

Ai, tämäkö on ei-niin-kevyiden keijukaisten teoria siitä, miksi hoikkuus viehättää monia?

Vierailija
6/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat "parhaimmillaan" ulkonäöllisesti kuka missäkin painossa (terveen rajoissa). Saman BMI:n omaavat näyttävät hoikemmilta tai tukevimmilta. Se on vain luku.

Vierailija
7/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, tämäkö on ei-niin-kevyiden keijukaisten teoria siitä, miksi hoikkuus viehättää monia?

Kyllä se taitaa olla se perimmäinen syy. Lisäksi r u u m i s on helpompi hävittää kun jossain vaiheessa päässä napsahtaa.

Vierailija
8/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaali, terve lukema. Tuskin monen kiinnostus siis painoosi kaatuu. Älä mieti höpsöjä.

Vierailija
9/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkarissa!

Parhaan näköiset tuntemani naiset ovat suht urheilullisia BMI 23-25. Ja ei, en kysy naisilta painoindeksiä todellakaan, mut monien kanssa treenaus, ruokavalio jne luontevia keskusteluaiheita.

M34

Vierailija
10/10 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni hyvän miehen, kun BMI:ni oli 24,9 eli juuri ja juuri vielä normaalipainoiseksi laskettava. Suhteen aikana olen innostunut taas kuntoilemaan ja syömään paremmin ja paino on lähtenyt tippumaan.

Jos saisin BMI:n johonkin 22-23 paikkeille niin olen tyytyväinen, tuon painoisena olen kokenut itseni hyväksi. Nykyisellään on vaikea löytää sopivia housuja kaupoista (joko pylly/reidet on liian isot housuihin tai jos pylly/reidet mahtuu niin vatsan kohdalle jää liikaa tyhjää kangasta, aargh), hoikempana löytyi helpommin housuja.