Onko bmi normaalipainon keskivaihe 'liikaa'?
painoindeksini on 23,20. (19-25 on normaalipainon raja). Jos miettii deittailua niin onko tämä liikaa...?
Kommentit (10)
Hoh hoijaa. On se varmasti jonkun mielestä.
Haluatko deittailla "miestä" joka haluaa kevyen keijukaisen koska sitä on helpompi fyysisesti alistaa?
Ei kun se on juuri sopivasti. Se jonka mielestä ei ole, ei ole sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko deittailla "miestä" joka haluaa kevyen keijukaisen koska sitä on helpompi fyysisesti alistaa?
Ai, tämäkö on ei-niin-kevyiden keijukaisten teoria siitä, miksi hoikkuus viehättää monia?
Ihmiset ovat "parhaimmillaan" ulkonäöllisesti kuka missäkin painossa (terveen rajoissa). Saman BMI:n omaavat näyttävät hoikemmilta tai tukevimmilta. Se on vain luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, tämäkö on ei-niin-kevyiden keijukaisten teoria siitä, miksi hoikkuus viehättää monia?
Kyllä se taitaa olla se perimmäinen syy. Lisäksi r u u m i s on helpompi hävittää kun jossain vaiheessa päässä napsahtaa.
Se on normaali, terve lukema. Tuskin monen kiinnostus siis painoosi kaatuu. Älä mieti höpsöjä.
Ei helkkarissa!
Parhaan näköiset tuntemani naiset ovat suht urheilullisia BMI 23-25. Ja ei, en kysy naisilta painoindeksiä todellakaan, mut monien kanssa treenaus, ruokavalio jne luontevia keskusteluaiheita.
M34
Löysin itselleni hyvän miehen, kun BMI:ni oli 24,9 eli juuri ja juuri vielä normaalipainoiseksi laskettava. Suhteen aikana olen innostunut taas kuntoilemaan ja syömään paremmin ja paino on lähtenyt tippumaan.
Jos saisin BMI:n johonkin 22-23 paikkeille niin olen tyytyväinen, tuon painoisena olen kokenut itseni hyväksi. Nykyisellään on vaikea löytää sopivia housuja kaupoista (joko pylly/reidet on liian isot housuihin tai jos pylly/reidet mahtuu niin vatsan kohdalle jää liikaa tyhjää kangasta, aargh), hoikempana löytyi helpommin housuja.
Älä tuijota numeroita. Peili kertoo paljon tarkemmin. Jos olet itse tyytyväinen, se näkyy positiivisesti.