Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut nolattiin neuvolassa

Vierailija
06.05.2021 |

Olin ensimmäisellä neuvolakäynnilläni. Poikaystäväni tuli mukaan ja mennessäni vaa'alle sanoin neuvolatädille: Älä sano tätä ääneen vaan kirjaa ylös. En halua kuulla kotona vitsailua kuinka painan enemmän kun mieheni."

Käynnin loppupuolella neukkutäti sanoi kovaan ääneen: Laitan tähän paino ennen raskautta 85 kg. Nyt kun painoit 86,7 kg niin varmaan 85 kg käy tuohon." Tekiköhän tahalleen? 😔 Olen 175 cm pitkä ja kukaan ei arvaa päälle päin painoani jota pidän salassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikaystäväsi tässä se nolo on. Kuinka viitsit katsella miestä, joka on ilkeä sinulle?

Vierailija
2/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole siis sanonut mitään painostani. Itselle vain arka aihe olla BMI taulukoissa ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Olen ollut yli 20 v naimisissa, mieheni ei tiedä enää painoani, luulee sen olevan jotain 65. Todellisuudessa 77.

Vierailija
4/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se poikkis siellä neuvolassa teki?  Eikö ultraääni-neuvolakäynnit riitä?

Vierailija
5/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole siis sanonut mitään painostani. Itselle vain arka aihe olla BMI taulukoissa ylipainoinen.

Etkä ainoastaan taulukoissa.

Vierailija
6/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin arka aihe niin aina voi laihduttaa jos haluaa. Jos siis haluat

Vierailija
7/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Olen ollut yli 20 v naimisissa, mieheni ei tiedä enää painoani, luulee sen olevan jotain 65. Todellisuudessa 77.

Olet ollut 20 vuotta naimisissa. Ei kai teidän avioliitto perustu luuloihin ja painoihin? Hyvänen aika sentään.Onko hänelle merkitystä painatko 65kg vai 77kg?Sanot siis hänelle painat 65v ?Luulisi on muuta tekemistä ja puhumista, kuin halua tietoa vaimon paino?Kai hänellä on silmät päässä? Rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet nyt!

Vierailija
8/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin vaa’alla vain yksin käyntien lopussa. Mies lähti huoneesta ensin. On yksityisasiani, paljonko painan. Tämän ilmoitin terveydenhoitajalle heti slkuun ja mieskin oli samaa mieltä. Hyvin toimi jatkossakin.

Vierailija
9/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olet hyvä tuollaisena, muista se! Olen aikalailla täsmälleen samoissa mitoissa kuin sinä, eikä mies ole ikinä vitsaillut tai haukkunut painostani. Sun mies taas kuulostaa törpöltä. Mitä väliä jollain numeroilla on, hän on kuitenkin päättänyt kanssasi lapsen alulle laittaa. Muistuta että kannat yhteistä lastanne ja sinua on syytä kohdella silkkihansikkain!

Vierailija
10/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, olet hyvä tuollaisena, muista se! Olen aikalailla täsmälleen samoissa mitoissa kuin sinä, eikä mies ole ikinä vitsaillut tai haukkunut painostani. Sun mies taas kuulostaa törpöltä. Mitä väliä jollain numeroilla on, hän on kuitenkin päättänyt kanssasi lapsen alulle laittaa. Muistuta että kannat yhteistä lastanne ja sinua on syytä kohdella silkkihansikkain!

Siis mitä se mies nyt muka on tehnyt? AP:han sanoi, ettei hän ole ikinä sanonut mitään pahaa AP:n painosta.

Vierailija
11/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Olen käynyt kahdesta lapsesta neuvolassa 2010-luvulla ja molemmissa raskauksissa miehen pyytänyt kerran mukaan, loppuraskaudessa, että saa hänkin kokemuksen ja muiston vauvan sydänäänien kuuntelusta! Minkä takia se mies on neuvolassa mukana, eihän siellä ole hänelle "mitään", kyse on äidin voinnin seurannasta. (Isä on sitten synnytyksen jälkeen tullut toki vauvan neuvolakäynneille, ja käyttänyt lapsia siellä itsekin.)

Ja ihan outoa nolostella omaa painoa, jos paino on suuri mutta ei näytä suurelta niin kyse on lihasmassasta, mikä on hyvä juttu!

Vierailija
12/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut 20 vuotta naimisissa. Ei kai teidän avioliitto perustu luuloihin ja painoihin? Hyvänen aika sentään.Onko hänelle merkitystä painatko 65kg vai 77kg?Sanot siis hänelle painat 65v ?Luulisi on muuta tekemistä ja puhumista, kuin halua tietoa vaimon paino?Kai hänellä on silmät päässä? Rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet nyt!

No nyt oletit vähän liikaa. Tämä luulo on tullut esille muilla tavoin. Hän ei ole ikinä kysynyt painoani, ei edes silloin, kun painoin 55. Enkä minä ottanut asiaa puheeksi. Juttelemme kyllä kaikesta mahdollisesta muusta..

Vierailija
13/25 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Toivottavasti sanoit terkalle, että minähän pyysin ettet sano painoa ääneen.

Älä välitä ap! Onnea raskaudesta!

Vierailija
14/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä tässä nyt haukutaan poikaystävää, jos hän ei sanonut eikä tehnyt mitään?????? Hänen ainoa virheensä näyttää olevan sekaantuminen ap:hen?

Vierailija
15/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oletit vähän liikaa. Tämä luulo on tullut esille muilla tavoin. Hän ei ole ikinä kysynyt painoani, ei edes silloin, kun painoin 55. Enkä minä ottanut asiaa puheeksi. Juttelemme kyllä kaikesta mahdollisesta muusta..

Siis anteeksi nyt vain, mutta olet lihonut parisuhteesi aikana yli 20kg ja meinaat ettei poikaystäväsi ole huomannut sun olevan nykyään vähän tuhdimmassa kunnossa verrattuna aiempaan?

Vierailija
16/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sanoit neuvolatädille "Älä sano tätä ääneen vaan kirjaa ylös. En halua kuulla kotona vitsailua kuinka painan enemmän kun mieheni" jos kerta mies ei kotona vitsaile painostasi?

Vierailija
17/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoissa kantimissa tuntuu suhde olevan. Tuleeko miehesi synnytykseen? Pitääkö sielläkin peitellä asioita (eritteitä)?

Vierailija
18/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin tietää toisen painon. Olen raskaana ja paino on noussut taas ihan reippaasti. Tosin me ollaankin jo aikuisia.

Vierailija
19/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että se kertoo miehestä jos painaa vähemmän kuin sinä

20/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoisen rajoittunut ihminen jos ei omaa painoaan uskalla kumppanilleen kertoa ja sitä pitää salaillaa. Sairasta

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan