Harrastatteko te yhdyntää kuukautisten aikana?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kumppanille ok, niin mielellään. Itse olen erityisen halukas kuukautisten aikaan, muuten tuntuu samalta kuin muulloinkin. Pyyhe alle, jos sängyllä touhutaan, niin ei sotkeennu sänky ja vuodevaatteet. Tai sitten ihan suosiolla kylppärissä.
Itsekkin olen todella halukas kuukautistten aikana; ongelmana on vain miesystäväni haluttomuus seksiin tuolloin. Muistan jostain kuulleeni, että joku oli hankkinut itselleen pessaarin juuri tämämän ongelman takia. Mitä mieltä tästä ideasta. Mielipiteitä kiitos!
Aikanaan kun vielä oli kohtu ja munasarjat ja kuukautiset, halusin aina silloin miestä ja kyllä me vaan rakasteltiin ja se oli hienoa. Orgasmit auttoivat kipuihin. Ei pannu mies hanttiin ikinä. Aina ollut halukas, kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kumppanille ok, niin mielellään. Itse olen erityisen halukas kuukautisten aikaan, muuten tuntuu samalta kuin muulloinkin. Pyyhe alle, jos sängyllä touhutaan, niin ei sotkeennu sänky ja vuodevaatteet. Tai sitten ihan suosiolla kylppärissä.
Itsekkin olen todella halukas kuukautistten aikana; ongelmana on vain miesystäväni haluttomuus seksiin tuolloin. Muistan jostain kuulleeni, että joku oli hankkinut itselleen pessaarin juuri tämämän ongelman takia. Mitä mieltä tästä ideasta. Mielipiteitä kiitos!
Miksi peukutus alas? Oliko asiaton kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peukutus alas? Oliko asiaton kysymys?
Ei, ehkä se oli haluttomalle miehellesi.
Harrastan itseni kanssa joka kk
Reino
Voihan muutakin seksiä kuin pelkkää yhdyntää harrastaa kuukautisten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Voihan muutakin seksiä kuin pelkkää yhdyntää harrastaa kuukautisten aikana.
Tottakai voi, ja monelle se on tietysti ok. On olemassa myöskin yhdyntäkeskeisiä naisia. Itse en kaipaa välttämättä orgasmia
Omat seksitarpeeni eivät kuitenkään tyydyty ilman yhdyntää. Penetraatio ja hankaus tuntuu vaan niin mahtavalta.
Eme harrasta, taitaa olla aina menkat tai pää kipeö. Nussin nykyään muita, kun oma vaimo ei ole asiasta kovun kiinnostunut
Olen kyllä paneskellut tyttöystäviäni menkkojen aikana. Monet on sillon niin pirun kiimaisia ja saa helposti voimakkaita orgasmeja. Mikään ei tunnu sen paremmalta kun ihana sykkivä nainen kalun ympärillä. Siinä ei paljon menkat häiritse :)
toisinaan kyllä, on kyllä silloisesta kumppanista ollut kiinni. pyyhettä alle ja ennen aktia pesulla käynti, ei synny juurikaan sotkua kun ei oo kovinkaan runsaat menkat
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, en todellakaan!
m37
Nyhverö.
Kyllä, enimmäkseen suihkussa noina kertoina mutta naidaan kyllä. Vaimo välillä oikein kerjää kullia, kun on menkat päällä. Aluksi en kovin innostunut, mutta kun olen huomannut miten hän sitä kaipaa niin kiihottaahan se nyt ketä tahansa miestä.
Vaimo ei tykkää kun sotkee ja voi tulehtua. Muutanan kerran vuodes kkn aikana saan klittaa imeskelllä loppuun asti. Hoitelee itse kyllä miut. Sitten kkn jälkeen paikataan.
Nussitaan, naidaan, nautitaan seksistä ja läheisyydestä, rakastellaan, rietastellaan. Aina kun siltä tuntuu - emme harrasta seksiä. Harrastamme kaikenlaista muuta.
Me harrastetaan. Vaimo haluaa myöskin tuolloin, eikä minulla ole sitä mitään vastaan. Ei niin sotkuista puuhaa kuin täällä jotkut antaa ymmärtää.
Eli pissaat sänkyyn?