Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiotte muistaa äitejänne äitienpäivänä?

Vierailija
06.05.2021 |

Kiinnostaa muuten, ja jos itse saisi vinkkejä kun ei ole mitään mielessä. Jotenkin olisi kiva muistaa. Ja sitä kaikkea kun jo on niin ei viitsisi mitään turhaa ostella nurkkiin. Yleensä minun antamat lahjat ovat jotain oikeasti tarpeellista, syötävää tms. Nyt en vaan millään keksi mitään. .

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse äiti, lapset 17 ja 22. Isompi ei enää asu kotona. Olen toivonut että mentäisiin yhdessä piknikille. Jos olisi varaa menisimme hyvään ravintolaan syömään yhdessä pitkän kaavan mukaan ja minä maksaisin. Lahjaksi toivon jotain pientä: kortti, uutta pinkkiä Presidenttikahvia, suklaata, kukkia (esim orvokki maksaa ostopaikasta riippuen 1-2 euroa eli sopii pieneenkin budjettiin.). Jos lapsi olisi jo työelämässä ja hyvätuloinen toivoisin kukkakaupan leikkokukkakimppua koska niitä en itse malta ostaa. Myös liput ja seuraa esim teatteriin tai taidenäyttelyyn olisi hyvä lahja.

Oma äitini on jo edesmennyt. Yleensä olen käynyt bonusäidin luona mutta koronan takia lähetin vain kortin ja tavataan sitten kun rajoitukset helpottavat.

Vierailija
22/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan.Tulen Suomeen vasta kesäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen käymään kylässä. Vien kukkia ja lahjan.

Vierailija
24/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudalle on matkaa noin 400 km, joten jää yrtit istuttamatta. Jos olisin loma-asunnollani, veisin haudalle orvokkiruukun. Äiti ei juurikaan perustanut purkkiruusuista, vaan toivoi jotain vähän erikoisempaa kasvia.

Vierailija
25/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen käymään. Äitini on toivonut kuolevansa viimeiset neljä vuotta, on sen verran monisairas. Nyt olen luvannut maksaa hänelle eutanasian Hollannissa, mikäli sitä oikeasti tahtoo.

Saa sen äitien päivän lahjaksi jos vain haluaa ottaa vastaan.

Vierailija
26/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan ja puhutaan varmaan pidempi puhelu. Livenä nähdään ensi kuussa.

Vierailija
27/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen käymään. Äitini on toivonut kuolevansa viimeiset neljä vuotta, on sen verran monisairas. Nyt olen luvannut maksaa hänelle eutanasian Hollannissa, mikäli sitä oikeasti tahtoo.

Saa sen äitien päivän lahjaksi jos vain haluaa ottaa vastaan.

Mitä se maksaa ?

Vierailija
28/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytän kynttilän, sisko käy äidin haudalla kun asuu siellä lähempänä. Miehen äidille lähetettiin kortti ja soitetaan sitten sunnuntaina. Laitan hänelle myös jotain uusia kivoja kuvia meidän kissasta, anoppi on siihen niin tykästynyt :).

Vierailija
29/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien ruusun ja kynttilän haudalle.

Antaisin mitä tahansa, jos voisin tehdä hänelle ruokaa, keittää hyvät kahvit ja tarjota "jotain imelää", leikata hänen hiuksensa ja jutella kaikkea joutavaa maan ja taivaan väliltä. Halata ja sanoa, että rakastan. Ja vain katsoa, kuinka hän juttelee lapsilleni ja nauraa heidän kanssaan ja on läsnä suurella sydämellään.

Vierailija
30/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele kenenkään tapoja ja en kysy pahalla: Mutta haluaisin ihan oikeasti tietää, mikä idea on viedä haudalle kukkia?

Vainaja ei niitä näe tai haista ja itse viejäkin lähtee yleensä haudalta aika pian pois. Vainajaa voi muistella oman kodin lämpimässä ja niitä kukkiakin (ehkä vainajan lempi sellaisia) voi ihastella omalla pöydällä.

Vierailija
31/31 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mansikkakermakakun sekä savulohivoileipäkakun, sen lisäksi ostin ison valkoisen ruukkuruusun. :) Sunnuntaina tarkoitus juhlia. Silloin savustetaan myös lohta ja syödään hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi