Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olla ilkeä jos joku haluaa muuttaa pois Suomesta?

Vierailija
06.05.2021 |

Olen ihmetellyt tätä jo monen ketjun kohdalla, enkä ole vastausta keksinyt.

Jos joku ei viihdy enää Suomessa, miksi kommentoida ilkeästi?

Kateus?

Jos itse muuttaisin pois Suomesta, suurin syy olisi juurikin kateelliset ja katkerat ihmiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ryhtisi, kunnia, työ?

Meidän on uudesta luotava maa,

raukat vaan menköhöt merten taa!

Vierailija
2/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtijöinä ovat usein nuoret naiset. Siitä voi päätellä loput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan tämmöistä nähnyt.

Onko AP varma ettei ole vain jotain harhaista kuvitelmaa tämä?

Vierailija
4/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan elää omassa kuplassa että suomi on maailman paras maa.

Vierailija
5/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita. Ei saa viedä rahaa ulos maasta veroja pakoon, vaikka kuinka olisi itse ansaittuja.

Vierailija
6/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he jotka ovat oikeasti lähdössä lähtevät, ja ne muut vaan puhuvat siitä. Tekevät avauksia palstalle, eivätkä ole menossa minnekään. Miksi heille pitäisi osoittaa myötätuntoa, eiväthän ne oikeasti muuttavatkaan muitten mielipiteistä välitä.

Vierailija
7/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka lähdet Suomesta. Mutta jos oot niitä, jotka 10 kertaa toistaa samaa asiaa tai uhkaa lähteä muttei lähde, niin ehkä asian esitystapa voi olla ongelma.

Vierailija
8/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkämaan laulu kirjoitti:

Missä on ryhtisi, kunnia, työ?

Meidän on uudesta luotava maa,

raukat vaan menköhöt merten taa!

Onko tämä sosialistinen/kommunistinen laulu? Kuulostaa siltä?

Vierailija
9/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Suomi on muuttumassa muslimivaltioksi ja haluan pois vielä kun kerkeän, ennenku maa on täynnä... Niitä...

Vierailija
10/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin pois, ja olen muuttamassa takaisin. Ei syytä ilkeillä, mutta joskus ihmetyttää ne joiden mielestä Suomi on Pohjois-Korea tms. Tunnen muuraman "Suomi on paska ja muualla kaikki on paremmin" lähtijää, ovat sitten valittaneet mm uuden asuinmaan terveydenhuollosta tai ihan käytännön asioista (kylmät talot, torakat, jätehuolto jne riippuen kohdemaasta). Mikään maa ei ole täydellinen, mutta joskus lähtijöillä on ruusunpunaiset lasit silmillä.

Vierailija
11/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit lähtee.

Vierailija
12/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se "haluaisin", konditionaali ja kova väninä sitä säestämässä.

Vierailija
13/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska yleensä se on vain sellaista oman elämänsä hallintaan kykenemättömien häviäjien uhoamista, eikä ikinä johda mihinkään muuhun kuin valittamiseen ja uhoamiseen.

Sen sijaan ne, jotka ovat oikeasti lähdössä, pakkaavat kamat ja lähtevät, heille toivotan onnea ja menestystä ja sanon, että kotiin voi aina palata, jos ruoho ei olekaan vihreämpää aidan toisella puolella.

Noin sanon siksi, että olen itse molempien sekoitus. Aikani valitin ja uhosin ja sitten päätin olla olematta nynny ja lähdin. Kokeilin tosin vain neljää maata eri puolilla maailmaa, mutta opin, että oma maa mansikka, muu maa mätä omena. Piti vain käydä muualla tajutakseni, että täällä on itse asiassa asiat aika hyvin, miehet aika mukavia ja naisten asema todella hyvä.

Näin sitä oppii, kun vanhaksi elää.

Vierailija
14/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että Suomi on muuttumassa muslimivaltioksi ja haluan pois vielä kun kerkeän, ennenku maa on täynnä... Niitä...

Valitatko kun suomalaiset eroavat omasta kirkostaan joukolla? Samanlainen juutalaisuudesta syntynyt uskonto islam on kuin kristinusko. Jeesus on yksi heidan profeetoistaan.

Vierailija
15/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri tuo asenne, suomalaiset on kateellisia ja kaikki on paskaa.

Luuletko, ettei muualla ole kateellisia? Tai kyttääviä ihmisiä?

Ymmärrän hyvin, että haluaa nähdä maailmaa ja tutustua toisiin maihin, mutta kannattaako lähteä ovet paukkuen.

Joka maassa on hyvät ja huonot puolet.

Typerin syy lähteä on kateelliset ihmiset.

Vierailija
16/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitatko kun suomalaiset eroavat omasta kirkostaan joukolla? Samanlainen juutalaisuudesta syntynyt uskonto islam on kuin kristinusko. Jeesus on yksi heidan profeetoistaan.

Et selvästi tunne islamia etkä kristinuskoa.

Vierailija
17/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö torakoista sängyssä.

Vierailija
18/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä lähtijät yleensä mennessään hauku Suomen ja suomalaiset? Sitten tulevat hissun hiljaa hänät koipien välissä takaisin. Jokohan esim. Umayya Abu-Hannah on löytänyt jostain täysin rasismivapaan maan, joka kohtelee häntä kuningattarena?

Vierailija
19/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä mahtaisi olla merkittävästi vähemmän kuin täällä? Etelä-Amerikan maissa, Tyynenmeren saarivaltioissa ja Itä-Euroopan maissa niitä on vähemmän kuin Suomessa, mutta länsimaista Suomi on vähämusuimmasta päästä.

Vierailija
20/22 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haukutaan suomalaiset ja sitten kinutaan suomalaisilta empatiaa. Huono resepti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä