Albumi, joka mielestäsi jokaisen tulisi kuunnella ainakin kerran elämässä?
Kommentit (106)
Perustelut olisi kivoja. Joku muu kuin "mun mielestä se on hyvä".
Vierailija kirjoitti:
No onko niistä perusteluista mitään hyötyä, kun musiikkimaku on kuitenkin subjektiivinen asia?
Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
Perustelut: Täydellinen levy.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ymmärtänyt näitä perustelu juttuja varsinkin kun kyse musiikista. Kuten jos radiosta toivoo biisiä, niin soitetaan vaan jos on hyvät perustelut. Mitkä?? Miten sitä edes voisi perustella jos nyt vaan tykkää jostain biisistä ja haluaa sen kuulla. Vai pitäisikö olla joku musiikin teoreetikko, että osaisi perustella vaikka jollain soittimien vivahteilla?? Mut tuohan veisi koko musiikista ilon ja fiiliksen itsellä. Musiikki pitää tuntea, eikä järkeillä.
Vastaan Badding rockers : Rock´n´roll keijukainen.
Assassin's Creed: The Best of Jesper Kyd.
Salem's Law: Tale of goblin's breed
Vierailija kirjoitti:
Green Day - American Idiot
Muiistan nuorena kun dilkkaaa yhen lätyn olis voinu työntää sormet kurkkkuun ja heittää laaatat siihen.
Pink Floyd - The Dark Side of the Moon
Selllanen parfyyymin huuumassa kidutettu kikkelishow jossa kaikki mahdollinen pumpputorvi vetäää omaa showtaan darrasssa tasotellen konjakkipuloillaan yritttä pysyä pallillaaan huutaa elämnsä hlvettiä sinne trumpettiiin kirkueen kuin joku räääkäty kynittty kukko että joka äijälllä on niin kova fiiilis pääällä että sylkeee sellaista setttiä etttä ei ole mikään kanan lento muuuta kuin kehdosta kuoriutuneillla pojillla joilla on vielä paljon opitttavaa.
Fleetwood Mac - The Dance
Miksi? Siksi.
The Jesus and Mary Chainin Psychocandy kannattaa jokaisen kyllä kuunnella, koska siinä soi 80-luku kauneimmillaan ja kahdeksankymmentälukuisimmillaan.
Comus: First Utterance. Hieno levy mutta aika erikoinen. Monelle riittää yksi kuuntelua ja siinäkin on liikaa.