Pojan taskusta löytyi tupakka-aski. Olen niin pettynyt.
En olisi ikinä uskonut. Ei haise ja urheilee. 17v
Ihan paska fiilis nyt molemmilla.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi pieni hinta siitä että lapsi on ”hip” ja ”in”
Tupakan poltto ei vaan ole enää nuorten porukoissa hip ja in. Oma lapsi alkoi käyttämään, kun duunissa alkoi käymään. Muiden pahat tavat tarttui.
Salli mun nauraa! Missä kuplassa oikein elät? Täällä päin nuoriso vetää sätkää posket lommolla ostarin kulmilla, samaa olen huomannut monella muullakin paikkakunnalla käydessäni.
Poikasi on aloittanut kehityksen jännäpojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani on kohta 21 vuotias ja käyttää nuuskaa tai tupakkaa polttaa ihan vakituisesti. Yhä vielä tulee suuri pettymyksen fiilis, kun tuota näkee. En ole siitä sanonut enää mitään, aikuinen tekee omat juttunsa.
Edes kannabiksen satunnaiskäyttö ja dokaaminen ei ketuta niin paljon kuin tuo tupakka-asia.
https://www.duodecimlehti.fi/duo80438
.
"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."Niin?
Eli kannabiksen runsaskaan käyttö ei ole niin haitallista mitä tupakka.
Kannabis on vähähaittaisin kaikista maailman huumeista ja päihteistä. Maamme perinteisin lääkekasvi, jolla on mietoja päihdyttäviäkin ominaisuuksia. Päihtymys taas vastaa muutamaa viinilasillista. Niin hurjaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani on kohta 21 vuotias ja käyttää nuuskaa tai tupakkaa polttaa ihan vakituisesti. Yhä vielä tulee suuri pettymyksen fiilis, kun tuota näkee. En ole siitä sanonut enää mitään, aikuinen tekee omat juttunsa.
Edes kannabiksen satunnaiskäyttö ja dokaaminen ei ketuta niin paljon kuin tuo tupakka-asia.
.
"Tupakanpoltto ja alkoholin liikakäyttö ovat terveyden kannalta huomattavasti vaarallisempia kuin kannabiksen jatkuvakin suurkäyttö."Niin?
Ei ole ei. Tupakka ja alkoholi ovat molemmat voimakkaita myrkkyjä, kannabis ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kannabis on vähähaittaisin kaikista maailman huumeista ja päihteistä. Maamme perinteisin lääkekasvi, jolla on mietoja päihdyttäviäkin ominaisuuksia. Päihtymys taas vastaa muutamaa viinilasillista. Niin hurjaa se on.
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuota miettimään jos satunnaisesti polttaa ja muuten elää terveellisesti. Normaalia nuorille. Niissäkin tietämäni perheissä joissa eletään todella terveellisesti on nuoret saattaneet vähän polttaa ja eikä siitä ole hirveää numeroa tehty.
Tosi hyvä neuvo. Suuren osa kokeilijoistaan tupakka addiktoi ja riippuvuus on synnyttyään heroiinin luokkaa. Hyvin harva pääsee nikotiiniriippuvuudesta eroon ennen kuolemaa. Parhaita orjuutushuumeita maailmassa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-ovat-maailman-viisi-addiktoivi…
"Nämä ovat maailman viisi addiktoivinta ainetta: Alkoholi ja tupakka samassa sarjassa kovien huumeiden kanssa."
Haha paskapuhetta.
Kannabis, alkoholi tai tupakka ei ole mikään aiheuttanut mulle mitään ongelmia t14v poika.
Pojan kannattaa keskustella vakavasti äitinsä kanssa. Tuollainen taskujen penkominen ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä lasten vaatteita pitää tutkia? Tuon ikäiset tyhjentää itse taskunsa ja pesee pyykkinsä.
Niin. Eihän ne 30+ ukotkaan ikinä jätä vaatteitaan naisen pestäviksi.
No onpa kauheeaa. Minkäkin kokeilin polttaa aikoinaan, mutta kokeiluksi vain jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakan poltto ei vaan ole enää nuorten porukoissa hip ja in. Oma lapsi alkoi käyttämään, kun duunissa alkoi käymään. Muiden pahat tavat tarttui.
Salli mun nauraa! Missä kuplassa oikein elät? Täällä päin nuoriso vetää sätkää posket lommolla ostarin kulmilla, samaa olen huomannut monella muullakin paikkakunnalla käydessäni.
Ei vedä. Tupakointi ei ole enää nuorten keskuudessa muotia samalla tavalla kuin 20v sitten. En ole nähnyt yhtään mopopoikaa tai mopotyttöä rööki huulessa tuolla kaupungilla. Nuuskaaminen sen sijaan on yleistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Röökijätkä saa naista 😎
Ei naista vaan röökimuijaa. Tai sellaista, joka antaa röökistä.
Maksoin pojalleni tonnin siitä hyvästä ettei polta tai juo ennen 18 vuotta. Poika oli nuorena hyvin tupakanvastainen itsekin. Meistä vanhemmista kumpikaan ei ole koskaan polttanut. Ja nyt hän on aloittanut tupakoinnin 20- vuotiaana. Myöntää itsekin, että oli tyhmä kun alkoi juhliessa poltella. Nyt polttaa ilmeisesti joka päivä. Että eipä suojellut se minun keinoni... Kyllä harmittaa ja huolettaa...
Nuorena jos sattuu suuhunsa laittamaa, niin siitä on käsittämättömän vaikea päästä eroon.
Nykyään nuo röökiaskit on kyllä ihan kamalan näköisiä, niin että sekis asia sitten, se olemus tarttuu siitä. Vielä 1980- luvulla esim. Brittiröökeissä oli mielikuvana Upea komea kapteeni, tai että discover gold.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli MUN nauraa! jos joku nuori polttais tupakkaa, niin se hakattais ja pakotettais lopettamaan! sitäpaistikukaenäämsanoohipjain