Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että mies on joka päivä jostakin vihainen?

Vierailija
06.05.2021 |

Meillä alkaa olla ihan arkipäivää, että mies äksyää millon mistäkin. Niin arkipäivää, että tänään mietin onko se oikeasti normaalia että ihminen on joka päivä hirveän vihainen jostakin?

Sähkölaskun suuruus, vaikeat työhommat, hiekkaa eteisen lattialla, kauheasti pölyä, ei rahaa siihen tähän tai tuohon, väsyttää väsyttää, eikö jääkaapissa ole sitäkään tai tätätkään, illalla pitäisi tehdä sitä ja tätä eikä jaksa.

Tätä vihaisella äänellä paasattua litaniaa kuuntelen päivät pitkät kotona kun molemmat ollaan etätöissä. Joka ikinen päivä joku aihe. Ja vihaa. Alkaa niin todenteolla tympiä! Onko tämä enää normaalia edes? Että koko ajan häntä joku vituttaa välillä kirosanojen ja huudon kera?

Onko olemassa ihmisiä joita ei joka päivä joku asia vituta, vihastuta tai ärsytä kokoajan?

Avioliittoa takana 10.v ja kaksi lasta. Alkaa olo olla aika epätoivoinen, tällastako tämä sitten on seuraavat vuosikymmenet hänen kanssaan.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista täällä 🥺

Vierailija
2/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, eikä sitä tarvitse sietää. Ei koti ole mikään kaatopaikka minne puretaan kaikki jätteet. Vakava keskustelu äijän kanssa, ja jos ei käytös parane, niin omiin huusholleihin. En suostu elämään negatiivisessa ympäristössä, saati antaa lapsille vihaisuuden ja epäystävällisyyden mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä voi olla useinkin ärsyyntynyt, mutta jos sitä purkaa jatkuvasti puolisoon ja muuhun perheeseen.... Ei hyvä...

Vierailija
4/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on masentunut, kehota tekemään masennustesti.

Vierailija
5/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kysyisit ihan ystävällisesti että onko sun kulta paha olla?

Vierailija
6/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Oma mies käyttäytyy välillä noin jos sillä on stressiä tai ahdistusta. Keskustelkaa asiasta.

Vierailija
7/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa eksältäni ja tuo hänen ainainen pahantuulisuus ja kiukutteli on yksi syy miksi erosin. Kyllä on toki normaalia, että tuommoiset asiat ovat ärsyttäviä, mutta ei normaali ihminen pura ärsytystään kumppaniin.

Vierailija
8/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en jaksaisi kuunnella. Herra on hyvä ja lähtee kaupasta hakemaan mitä tarvitaan ja siivoaa häiritsevät hiekat ja pölyt. Miksi ihmeessä ei tee asioille mitään, jotka ärsyttävät?

Vierailija
9/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. On normaalia, että on huonoja päiviä ja huonoja hetkiä, niitä on kaikilla. Mutta ihan yhtä lailla on hyviä päiviä ja hyviä hetkiä.

Kannattaa puhua miehen kanssa asiasta. Kerrot, miltä sinusta tuntuu ja että asia asia stressaa sinua. Kysyt miksi hän on jatkuvasti vihainen ja mietitte yhdessä miten asiaa voi parantaa.

Vierailija
10/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan vituttaa kun ei etätöiden takia pääse panemaan rakastajaansa.

Vierailija
11/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis vihainen itselleen, kun ei ole siivonnut tai ostanut kaupasta tarvitsemaansa?

Vierailija
12/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostaako mies itse, että on koko ajan vihainen? Ei tuo normaalia ole.

Itse olen jatkuvasti tuossa tilassa, mutta asian tajuamiseen ja juurisyiden etsimisen aloittamiseen meni hyvä tovi.

Asia on kyllä ymmärrettävästi aika vaikea ottaa puheeksi.

M36

Vierailija
13/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu erillään. Lapset saavat vielä hyvän lapsuuden. On ymmärrettävää että mies keskustelee, jos on ongelmia tai suorittaa liikaa, mutta krooninen kiukku ei lapsia ainakaan lämmitä perheessä.

Vierailija
14/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2. Mieheni tekee ison numeron kaikesta mitä tekee kotona. Samalla äksyten. Tilanne on pahentunut vähitellen.

Vierailija
15/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis vihainen itselleen, kun ei ole siivonnut tai ostanut kaupasta tarvitsemaansa?

Ei vaan yleisesti häntä vituttaa se, että ”minkä takia täällä ei taaskaan ole maitoa!” tai ”kuka tätä hiekkaa tänne koko ajan lisää kantaa!” tai ”miksi täällä ei voida edes kunnolla siivota vaan on niin saatanasti pölyä tässäkin/ tuossakin/ jossakin kohtaa.”

Asiat vaan hänen ympärillään ovat koko ajan vituttavan huonosti ja hän reppana joutuu siinä kaiken keskellä elämään ja tätä kamaluutta todistamaan vailla mitään osuutta asiaan.

Ap

Vierailija
16/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ny sille välillä vähän pillua.

Vierailija
17/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostaako mies itse, että on koko ajan vihainen? Ei tuo normaalia ole.

Itse olen jatkuvasti tuossa tilassa, mutta asian tajuamiseen ja juurisyiden etsimisen aloittamiseen meni hyvä tovi.

Asia on kyllä ymmärrettävästi aika vaikea ottaa puheeksi.

M36

Minun mies on samanikäinen. Onko sulla perhettä?

Asian voi ottaa puheeksi, mutta se menee helposti riidaksi. Hän ei itse tiedosta oman käytöksen jatkuvuutta, ennenkuin siitä mainitaan. Koen olevani kokoajan varpaillani mitä seuraavan nurkan takaa paljastuu, mikä häntä vituttaa.

Ap

Vierailija
18/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on normaalia. Mun mies on myös tuollainen ja hänellä on ADHD. Uskon, että se jotenkin vaikuttaa tuohon jatkuvaan huonotuulisuuteen. Olen harkinnut eroa.

Vierailija
19/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä just sama. Lisäksi ihan mikä tahansa pieni asia on universumin tapa ilmaista vihansa miestäni kohtaan. "Voi ei, just tänään loppui pesuneste auton tuulilasinpesimestä, en kyllä kestä enää yhtään vastoinkäymistä tänään", "Office ei toimi, miksi sä olet meille tällaisen p**kan hommannut?", "Netti ei toimi, miksi sä olet meille....", kännykässä joku juttu ei toimi, sama virsi. Ihmiset ajaa autoillaan "vääärin", universumi kostaa. 

Mä en jaksa enää kovin pitkään näin negatiivista ilmapiiriä.

Vierailija
20/43 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ny sille välillä vähän pillua.

Tämähän tässä hauskaa onkin, että myös seksin jälkeen häntä saattaa vituttaa niin paljon että huutaa ja kiroaa. Sai joko liian nopeasti, olisi halunnut pidempään tai vituttaa että viime kerrasta oli jo kaksi / kolme/ neljä päivää aikaa.

Siis aivan rasittavaa. Oikein naisena mieltä lämmittää odotella seuraavaa seksikertaa, mitähän se mies keksii seuraavan kerran kirota ja huutaa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi