Utahin kansallispuistoon kadonnut nainen löytyi elossa 5 kuukauden jälkeen
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007961357.html?fbclid=IwAR04gHzpsgbm…
Oli syönyt sammalta ja heinää ja asunut teltassa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että millään sammaleella elää 5 kk lol
Löytyihän siltä vähän ruokaa eli mukana on varmasti ollut enemmänkin. Sammalet taisivat olla täydennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi hyvä roolimalli nykynaisille. Mutta ei kun pitää voimaantua persettä kuvaamalla, twerkkauksella ja seksin myymisellä
Aiheeseen liittyen tässä omasta mielestäni yksi osuvimmista naisen sitaateista:
"If civilization had been left in female hands we would still be living in grass huts." -Camille Paglia
Se olisi ollut maapallon kannalta paljon nykyistä tilannetta parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi hyvä roolimalli nykynaisille. Mutta ei kun pitää voimaantua persettä kuvaamalla, twerkkauksella ja seksin myymisellä
No mitä p*rsettä nyt taas? Ai vaihtoehdotko ovat twerkata tai nääntyä heinää syöden?
Mitä muiden twerkkaamiset sinua edes haittaa taikka kiinnostaa? Anna muiden tehdä mitä haluaa ja tee itse mitä haluat.
Onhan se nyt parempi, että osaa selviytyä itsenäisesti kuin vaan huorastella.
jonessi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä p*rsettä nyt taas? Ai vaihtoehdotko ovat twerkata tai nääntyä heinää syöden?
Mitä muiden twerkkaamiset sinua edes haittaa taikka kiinnostaa? Anna muiden tehdä mitä haluaa ja tee itse mitä haluat.
Onhan se nyt parempi, että osaa selviytyä itsenäisesti kuin vaan huorastella.
No lähdepäs itse jonnekin Sipoonkorpeen elämään vuodeksi kuusenneulasilla ja männynkävyillä jos se kerran tekee sinusta paremman ihmisen. Hop hop nyt.
on ilmeisesti ollu italias tapaus, jossa mielenterveys ongelmista kärsinyt mies katosi metsään ja eli siellä kasveil ym. alkeellisesti vuosia. löytyi vahingos ja toimitettiin omaisten hoitoon ,oli ihan ok kunnos.daily.mail uk juttu,
kuulin suomes jutun miehestä, joka selviytyi suomen sisällisodasta, ollessaan lapsi. piiloutumal metsään ja syöden kasveja luonnosta. koti liian vaarallinen paikka olla, kun tapettiin suomeskin ihmisiä sattuman varaisesti jopa lapsia.