Voisitko ikinä rakastaa kaljuuntuvaa miestä?
Olen 25 v ja ollut kalju jo 19 v lähtien pakenevan hiusrajani takia. Nyt kuitenkin päätin että annan hiusten kasvaa muutaman kuukauden, sillä haluan nähdä jos sillä saisi vielä jonkun järkevän tyylin aikaiseksi.
Kommentit (78)
Kyllä. Tärkeämpää on se, mitä on pään sisällä kuin pään pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tärkeämpää on se, mitä on pään sisällä kuin pään pinnalla.
Just näin.
Voisin ja rakastankin. Oma mies alkoi kaljuuntumaan alle kolmekymppisenä. Näyttää mielestäni prinssi Williamilta!
Nyt vaan otat sen kaljusi haltuun. Oikeasti kalju mies voi olla tasan yhtä seksikäs kuin hiukset päässä, jos on itsevarma. Eikä sorru hermannikaljuun tai muuhun viritelmään joka vanhentaa vuosia ja tekee epäsiistin elämähallintaongelmaisen näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan otat sen kaljusi haltuun. Oikeasti kalju mies voi olla tasan yhtä seksikäs kuin hiukset päässä, jos on itsevarma. Eikä sorru hermannikaljuun tai muuhun viritelmään joka vanhentaa vuosia ja tekee epäsiistin elämähallintaongelmaisen näköiseksi.
Helppo sun on sanoa kun et tiedä miten tylsää on pitää samaa tyyliä koko ajan. Haluan vaihtelua.
-AP
Parempi leikkaa kaikki pois. Se on paremman näköistä.
Mieheni on 158 cm pitkä, täysin kalju ja 26 v. Ei ole todellakaan komea, mutta ikinä en pois vaihtaisi, on maailman ihanin tyyppi. Ulkonäkö ei estä saamasta kumppania.
N 26 v, 160 cm
Rakastuin 25-vuotiaana kaljuuntuvaan mieheen ja saman tyypin kanssa olen edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä seksikäs jos? Eli jos valittavana on epävarma kalju tai epävarma hiukset päässä niin epävarma kalju häviää.
Kaljun pitää kehittää siis joku sivupersoona selvitäkseen, mutta hiuksellisen ei.
Aika masentavaa.
Leikkaat pois mitä on ja alat nostella painoja, ja et näytä pieneltä pojalta.
Ei naisten turn-off ole sun hiukset vaan miesten lässytys, epävarmuus ja huoli asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten turn-off ole sun hiukset vaan miesten lässytys, epävarmuus ja huoli asioista.
Et tainnut lukea aloitusta, minulla ei tällä hetkellä ole hiuksia.
-AP
Ei haittaa kalju, jos muuten tykkään tapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo sun on sanoa kun et tiedä miten tylsää on pitää samaa tyyliä koko ajan. Haluan vaihtelua.
-AP
Haa, haa, neiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä seksikäs jos? Eli jos valittavana on epävarma kalju tai epävarma hiukset päässä niin epävarma kalju häviää.
Kaljun pitää kehittää siis joku sivupersoona selvitäkseen, mutta hiuksellisen ei.
Aika masentavaa.
Mikä ihmeen sivupersoona... Oon naisena itse käynyt läpi kehityksen huonosta itsetunnosta lähes normaaliin ja voin kertoa että se epävarma ihminen oli se sivupersoona ja olen vain kiitollinen ettei tarvi enää elää sen kanssa. Oikeasti ei ole pelottavaa elää hyvällä itsetunnolla varustettuna. Se olet se sama sinä jolla on paljon, paljon mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-APHaa, haa, neiti.
Sanoo vauvapalstalla kirjoitteleva "tosimies"
Päälle 20-vuotta olen kaljuani kantanut ja sitä ennen jo vuoden armeijassa. Sen kanssa oppii elämään kyllä, tylysti vaan kaikki kerralla pois ja hymy naamaan. Jos nainen ei tykkää sen vuoksi, niin et olisi hänen kanssaan halunnut olla muutenkaan ja kyllä niitäkin naisia löytyy joille niillä hiuksilla ei ole väliä. Tsemppiä, älä stressaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut lukea aloitusta, minulla ei tällä hetkellä ole hiuksia.
-AP
Sulle lohdutukseksi, että ei ole minullakaan. Leikkaan pois viikottain.
En kysynyt teidän mielipidettä siitä mitä mieltä olette kaljuuntuvan tyylistä, vaan siitä voitteko rakastua kaljuuntuvaan mieheen.
-AP
Kalju päälaki ja mursunviikset. Vientiä on osalle!