Luulin Kape Aihista hyväksi tyypiksi
Mutta meinaskin maksattaa lastensa elatuksen yhteiskunnalla.
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peitonheiluttajat kirjoitti:
Aihisen kaltaisia löytyy, ja paljon. Peenis on kyllä mielellään esillä, mutta siihen se sitten jääkin...
Jep. Otetaan ero koko perheestä, ei vain puolisosta. Sitten painellaan taas villinä poikamiehenä vailla mitään vastuuta mistään ja kiukutellaan jos vielä rahaa pyydetään
Pojat on Kapella vuoroviikoin. Mitä helvettiä te jaksatte sönköttää ja valehdella?
Tästä nyt ei edelleenkään ole minkäänlaista faktaa esitetty
No se on sinun tyhmyyttäsi jos jankutat asiasta mistä et sitten mitään oikeasti tiedä. Tuo fakta nyt ei kuitenkaan sinun jankutuksellasi mihinkään muutu.
Oikeus on varmaan päätöstä tehdessään huomioinut myös asumisjärjestelyt ja heillä saattaa jopa olla faktatietoa eikä pelkkää stalkkausarviota
Ei se viikko-viikko asuminen miksikään muutu vaikka sinä täällä mitä höpötät. Ahne akka, ei voi muuta sanoa.
Minä olin kotona lasten kanssa monta vuotta, mutta en elänyt mieheni rahoilla. Maksoin ihan normaalisti asuntolainaa ja muita kuluja. Kaikki ei pysty edes eron jälkeen näköjään itseään ja lapsiaan elättämään. Loisia pitäisi pystyä koko elämänsä.
Sinuna en olisi yhtään ylpeä. Asenteesi on todella hyytävä. Ei ihme, että enemmän ja enemmän ihmisiä jää ilman puolisoa ja lapsia, kun maassamme on valitettavasti useampikin ihminen, joka jakaa tuollaiset asenteet ja arvomaailman.
Kyllä minä olen ihan hiton ylpeä siitä, että ei tarvitse/tarvinnut elää miehen rahoilla. Ei siinä ole mitään hyytävää. Olen myös tehnyt jonkun vuoden lyhennettyä työaikaa ja silti maksan oman osani kuluista. Kyllä tuo varmaan olisi Kapen exältä onnistunut myös.
Se on hyytävää, että ihmiset elävät kuvitellen, että heille pitää tulla kaikki nenän eteen valmiina kannettuna. Itse ei oteta mistään vastuuta ja itse ei pidä nähdä minkään asian eteen vaivaa. Kapen ex on korkeasti koulutettu ihminen ja varmaan kyllä olisi jotain työtä löytänyt. Mutta kun on niin paljon mukavampaa kun toinen maksaa kaiken. Ja sitten vaan vaaditaan lisää eronkin jälkeen.
Joo, omalla osallani tuo on mennyt siihen pisteeseen, etten ole koskaan saanut rahallista tukea mieheltä ja pitänyt aina huolen omasta riippumattomuudestani ja itsenäisyydestäni niin kun se menee liian pitkälle niin ihminen on auttamattomasti lapseton sinkku tai sitten todella ikävää seuraa muille ja tai itselleen kotiympäristössä. Perheessä pitää mielestäni voida myös saada taloudellista turvaa toisesta, puolin ja toisin. Oli kyseessä sitten sairastuminen, työttömyys, lapset tms.
Sanoinko ettei mieheni olisi "elättänyt" minua jos itse en olisi siihen pystynyt. Kyllä hän olisi, mutta siihen ei ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tuo aika kova summa tuo 1300€ kuussa varsinkin, jos on työttömänä.
No sehän aleni oikeudessa 1100 euroon. Työttömänä ehkä on, mutta palkkaa nostaa silti yrityksestään.
(taitaa tienata tv-töistäkin sen, mitä keskiverto elatusvelvollinen, ellei enemmänkin)
sulla on tietoja Kapen tuloista? erittele ne nyt palstalle.
Ihan näin yleisinä tietoina löytyy liiketulos 09/2020 95 000E, kun edellisenä vuonna tulos on ollut 67 000E. Ei kerro kuitenkaan yhtään mitään liikevaihdosta, joka on näköjään piilotettu yleisistä tiedoista. Ja riippuu täysin henkilöstä, paljonko nostaa yrityksestä tuloa, joten ei tuo tulos kerro oikein mitään. Mutta se kertoo, että henkilöllä on asunnoissa, osakkeissa ym. varallisuutta. Joten älkää nyt viitsikö kirkkain silmin sanoa, että ihan köyhä kirkonrotta olisi.
no ei todellakaan ole mikään miljonäärikään, kuten te väitätte.
missä se eksä on töissä ja paljonko se tienaa?
eikö eksän pitäisi pistää sama raha lapsiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne pojathan on jo teinejä, kohta aikuisia. vieläkö tämä eksä makaa kotona?
Peseekö teillä tuon ikäiset omat vaatteensa, käy yksin lääkärissä, kuljee harrastuksiin, siivoaa kodin jne? Mummiko työt tekee vai meinastko juuri jotta sinä teet kaiken? Tuskin.
Miten yh-äidit kykenee käymään töissä?
Kouluikäisten lasten molempien vanhempien kuuluu olla jo töissä.
Kapekin olisi voinut vaihtaa työpaikkaa vaikka johonkin lounasravintolaan. Säännöllinen työaika klo 8-16, ei viikonloppuja tai iltoja töissä eikä myöskään työmatkoja.
Eli sinun mielestäsi äippylit saa maata kotona siihen asti kun lapset täyttää 18 vuotta?
Missä on naisten vastuu?
Koetahan rauhoittua, tässä on koko ajan ollut kyse lapsista, joita ei saa jättää yksin kotiin. Jokainen lapsia hankkinut joutuu miettimään hoitokuviot ja jos oman vastuun on halunnut jättää puolisolle, niin kyllähän siitä tulee seurauksia.
Miksi normaali nainen ja yh-äitikin pärjää?
Lapset päiväkotiin. Nythän nämä Kapen lapset on jo koululaisia, toinen teini.
Ei siinä enää äippylin tissiä imetä.
Miksi naimisissa oleva, perheellinen mies haluaa vaimonsa elävän yksinhuoltajan arkea ja itse jatkaa poikamiehen elämää?
Huippuravintoloissa raataminen on kaukana poikamiehen elämästä.
Ala ei selvästikään ole sinulle edes etäisesti tuttu.
Ravintola-alalla on työvoimapula, joten helpompaakin hommaa olisi löytynyt. Vaikka niistä lounasravintoloista.
Korona-aikana?
Missä todellisuudessa sä oikein elät?
Katso vaikka ravintola-alan avoimien työpaikkojen määrä työkkärin sivuilta. Korona-aika on lyhyt jakso, ei tämä kauaa kestä.
Peruskokin palkka on parin tonnin hujakoilla brutto, siitä ei maksella tonnin elareita.
Ei tietenkään, eikä tonnin elareista edes keskusteltaisi, jos Kape olisi tuota palkkaa saanut lasten ollessa pieniä.
Ahaa! Sä olet siis sitä mieltä, että lasten synnyttyä hänen olisi pitänyt lopettaa kohtuullisen menstyvät ravintolayritykset ja siirtyä kahden tonnin liksalla lounasravintolaan töihin, jotta eron sattuessa ei tulisi liian isot elarit? Erikoinen ajatusmaailma sulla, mutta kai se noinkin voi jollain mennä.
Ei vaan Aihisella olisi ollut aikaa lapsille ja tehdä vaimolle mahdollisuus mennä töihin. Kerrotko vielä, mitä iloa on miehestä ja isästä, joka ei ole koskaan kotona?
Vuorotyöläinen on kotona työvuoron päätyttyä, vapaapäivinä ja lomalla ihan samoin kuin se lounaskokki.
Mutta jos on monta työtä, kuten Aihisella. Ja eri paikkakunnalla, missä perhe, niin on vaikeaa.
No mun mies on tehnyt reissutyötä yli 20 vuotta. Ma-to hän oli poissa, torstaina tuli kotiin n. klo 15 ja lähti maanantaina klo 05. Hyvin ehti olla kotona lasten kanssa + pitkät lomat päälle. Eikä olla todellakaan mikään uniikkiperhe tässä, näitä perheellisiä reissutyöläisiä on paljon. Nykyään meidän lapset jo isoja, itse menin töihin kun nuorimmainen oli 13v. Lapset pärjää hyvin, meillä on edelleen onnellinen perhe,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Laiska Nainen kirjoitti:
Jos joku kova työmies antaisi minulle mahdollisuuden maata kotona kuin kuollut lahna tekemättä muuta kuin maata ja röhnöttää sohvalla 20 vuoden ajan, niin erotilanteessa minun pitäisi kaiken järjen mukaan pitää suuni kiinni ja mennä töihin ja elättää itseni.
Erikoista, että kodin- ja lastenhoito on niin helppoa ja vähän tekemistä vaatimista, että voi vain lahnailla kotona. Kun sitten se työssäkäyvä joutuisi jotain tekemään, niin äkkiä se onkin vaivalloista ja pitää palautua niistä omista töistä, ei pysty ei jaksa. Että kumpaa se kodin- ja lastenhoito on, lahnailua vai työtä?
sen nuoremmankin lapsen olisi voinut laittaa päiväkotiin jo yli 5 vuotta sitten.
eksä ei edelleenkään käy töissä, vai käykö?
-eri
https://etkespoo.sporttisaitti.com/?x194612=733601
Tuleva ex-vaimo on liikuntatieteilijä ja näyttää tehneen myös töitä. Toivon hänelle ja lapsilleen kaikkea hyvää!
Rekisteröidyt yhdistykset eivät ole työnantajia, eivätkä myöskään maksa palkkaa.
Koitapa uudestaan
Kirjoitinko erityisesti mainiten palkkatyöstä? Työtä ovat myös palkaton työ, kotityö, vapaaehtoistyö, ja niillä on myös arvoa ja merkitystä. Ainakin joillekin meistä.
Eli Kapen eksä etkä sinäkään kanna vastuuta talouden rahavirroista.
Luulisi että Kapen eksä osallituisi lastensa elättämiseen ihan itsekin.
Toivottavasti osallistuu ja jos ei vielä ole ollut töissä, niin toivottavasti löytää pian töitä. Sinänsä vaan jännää, että kovin täällä ollaan tuomitsemassa ex-vaimoa ja arvostellaan hänen kykyään ja haluaan elättää lapsiaan. Sen sijaan se on ihan ok, että lasten isä vetoaa varattomuuteen ja väittää ettei hänellä ole ollenkaan elatuskykyä. Eli samalla tavalla näköjään lasten isällä on aikaa lahnailla kotona, kun ei ole töitä ja se on ok?
Kape on elättänyt eksäänsä 13 vuotta.
Missä on tämän eksän elatusvastuu?
Tåmähän nyt kääntää koko asian ihan päinvastoin. Tuo nainen on sankari, elättää lapsensa ja loisii 1100 eurolla kuukaudessa! Varmaan pistetään elämä risaiseksi!
Vai olisiko kumminkin kyse siitä että lasten isä maksaa oman osansa lasten kuluista?
eli eksä maksaa saman verran?
osansa lasten kuluista?
missä perheessä menee yli kaksi tonnia kuussa rahaa kahteen lapseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseekö teillä tuon ikäiset omat vaatteensa, käy yksin lääkärissä, kuljee harrastuksiin, siivoaa kodin jne? Mummiko työt tekee vai meinastko juuri jotta sinä teet kaiken? Tuskin.
Kapekin olisi voinut vaihtaa työpaikkaa vaikka johonkin lounasravintolaan. Säännöllinen työaika klo 8-16, ei viikonloppuja tai iltoja töissä eikä myöskään työmatkoja.
Eli sinun mielestäsi äippylit saa maata kotona siihen asti kun lapset täyttää 18 vuotta?
Missä on naisten vastuu?
Koetahan rauhoittua, tässä on koko ajan ollut kyse lapsista, joita ei saa jättää yksin kotiin. Jokainen lapsia hankkinut joutuu miettimään hoitokuviot ja jos oman vastuun on halunnut jättää puolisolle, niin kyllähän siitä tulee seurauksia.
Miksi naimisissa oleva, perheellinen mies haluaa vaimonsa elävän yksinhuoltajan arkea ja itse jatkaa poikamiehen elämää?
Ravintola-alalla on työvoimapula, joten helpompaakin hommaa olisi löytynyt. Vaikka niistä lounasravintoloista.
Korona-aikana?
Katso vaikka ravintola-alan avoimien työpaikkojen määrä työkkärin sivuilta. Korona-aika on lyhyt jakso, ei tämä kauaa kestä.
Peruskokin palkka on parin tonnin hujakoilla brutto, siitä ei maksella tonnin elareita.
Ei tietenkään, eikä tonnin elareista edes keskusteltaisi, jos Kape olisi tuota palkkaa saanut lasten ollessa pieniä.
Ahaa! Sä olet siis sitä mieltä, että lasten synnyttyä hänen olisi pitänyt lopettaa kohtuullisen menstyvät ravintolayritykset ja siirtyä kahden tonnin liksalla lounasravintolaan töihin, jotta eron sattuessa ei tulisi liian isot elarit? Erikoinen ajatusmaailma sulla, mutta kai se noinkin voi jollain mennä.
Ei vaan Aihisella olisi ollut aikaa lapsille ja tehdä vaimolle mahdollisuus mennä töihin. Kerrotko vielä, mitä iloa on miehestä ja isästä, joka ei ole koskaan kotona?
Vuorotyöläinen on kotona työvuoron päätyttyä, vapaapäivinä ja lomalla ihan samoin kuin se lounaskokki.
Mutta jos on monta työtä, kuten Aihisella. Ja eri paikkakunnalla, missä perhe, niin on vaikeaa.
Meinaatko että hän ei käynyt kuukausiin/vuosiin kotona ollenkaan kun oli peräti toisella paikkakunnalla kuvausreissulla?
Taitaa Kapella olla siis uusi nuori muija kierroksessa ja ex-rouva tietää tämän ja laittaa kapuloita rattaisiin? Oikein moiselle pettäjäsialle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihisen kaltaisia löytyy, ja paljon. Peenis on kyllä mielellään esillä, mutta siihen se sitten jääkin...
Jep. Otetaan ero koko perheestä, ei vain puolisosta. Sitten painellaan taas villinä poikamiehenä vailla mitään vastuuta mistään ja kiukutellaan jos vielä rahaa pyydetään
Pojat on Kapella vuoroviikoin. Mitä helvettiä te jaksatte sönköttää ja valehdella?
No se on sinun tyhmyyttäsi jos jankutat asiasta mistä et sitten mitään oikeasti tiedä. Tuo fakta nyt ei kuitenkaan sinun jankutuksellasi mihinkään muutu.
Oikeus on varmaan päätöstä tehdessään huomioinut myös asumisjärjestelyt ja heillä saattaa jopa olla faktatietoa eikä pelkkää stalkkausarviota
Ei se viikko-viikko asuminen miksikään muutu vaikka sinä täällä mitä höpötät. Ahne akka, ei voi muuta sanoa.
Minä olin kotona lasten kanssa monta vuotta, mutta en elänyt mieheni rahoilla. Maksoin ihan normaalisti asuntolainaa ja muita kuluja. Kaikki ei pysty edes eron jälkeen näköjään itseään ja lapsiaan elättämään. Loisia pitäisi pystyä koko elämänsä.
Sinuna en olisi yhtään ylpeä. Asenteesi on todella hyytävä. Ei ihme, että enemmän ja enemmän ihmisiä jää ilman puolisoa ja lapsia, kun maassamme on valitettavasti useampikin ihminen, joka jakaa tuollaiset asenteet ja arvomaailman.
Kyllä minä olen ihan hiton ylpeä siitä, että ei tarvitse/tarvinnut elää miehen rahoilla. Ei siinä ole mitään hyytävää. Olen myös tehnyt jonkun vuoden lyhennettyä työaikaa ja silti maksan oman osani kuluista. Kyllä tuo varmaan olisi Kapen exältä onnistunut myös.
Se on hyytävää, että ihmiset elävät kuvitellen, että heille pitää tulla kaikki nenän eteen valmiina kannettuna. Itse ei oteta mistään vastuuta ja itse ei pidä nähdä minkään asian eteen vaivaa. Kapen ex on korkeasti koulutettu ihminen ja varmaan kyllä olisi jotain työtä löytänyt. Mutta kun on niin paljon mukavampaa kun toinen maksaa kaiken. Ja sitten vaan vaaditaan lisää eronkin jälkeen.
Hoitiko miehesi puolet lasten asioista? Vei hoitoon tai haki sieltä, käytti lapsia neuvolassa, lääkärissä ja hammaslääkärissä kesken työpäivän, jäi sairaan lapsen kanssa kotiin ja kieltäytyi työmatkoista ja iltatilaisuuksista, koska piti hoitaa lapsia? Mahtoiko Kape tehdä noin?
Miksi Kapen olisi pitänyt hoitaa nuo asiat, kun eksä makasi kotona kattoon räkien?
-eri
Miksi ei olisi pitänyt hoitaa? Hyvinhän hänellä on ollut aikaa räkiä kattoon, kun korona vei työt. Hänellähän ei omien sanojen mukaan ole elatuskykyä lainkaan.
Kyllähän lapsista pitää elatusmaksut maksaa, oli ex työssä tai ei. Eihän se niin ole, että vain silloin maksetaan, jos exän rahat ei muuten riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tietääkö kukaan lopulta mitä Henriikka Aihinen on tehnyt esim. viimeiset 5 vuotta? Maannut kotona vai käynyt töissä?
On ollut ilmeisesti Espoolaisen taitoluistelu-harrastuskerhon toiminnassa mukana.
Voit kuvitella itse, mitä tuollaisista hommista maksetaan. Puupennejä.
Olut ilmeisesti ei ole sama kuin, että on ollut. Pelkkää arvailua sekin....
No kuule löytyy ihan julkisena tietona linkedin -sivuilta, että ON. Voit myös vainoharhaisuuksissasi katsoa linkin https://etkespoo.sporttisaitti.com/yhteystiedot/ takaa, että kyllä kyseinen henkilö on kyseisessä paikassa toiminnanjohtajana. Lapseni myös harrastaa taitoluistelua ja kyseisen hennkilön nimi on tullut tutuksi. Itse en ikinä kehtaisi väittää jotain sellaista, josta en varmuudella tietäisi.
pilipaliyhdistuksellä tuskin on varaa maksaa kummoisia palkkoja. vai oliko sulla parempaa tietoa siitäkin?
tiedät varmaan yhdistyksen vuosikertomuksesta kertoa sen palkan?
Miksi jankkaat exän tuloista, kun hän ei ole tässä nyt elareiden maksajan ominaisuudessa aiheena. On voinut maata vaikka persus homeessa, sitä ei nyt käsitellä. Ja kotihommatkin on työtä. Palkatonta kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Laiska Nainen kirjoitti:
Jos joku kova työmies antaisi minulle mahdollisuuden maata kotona kuin kuollut lahna tekemättä muuta kuin maata ja röhnöttää sohvalla 20 vuoden ajan, niin erotilanteessa minun pitäisi kaiken järjen mukaan pitää suuni kiinni ja mennä töihin ja elättää itseni.
Erikoista, että kodin- ja lastenhoito on niin helppoa ja vähän tekemistä vaatimista, että voi vain lahnailla kotona. Kun sitten se työssäkäyvä joutuisi jotain tekemään, niin äkkiä se onkin vaivalloista ja pitää palautua niistä omista töistä, ei pysty ei jaksa. Että kumpaa se kodin- ja lastenhoito on, lahnailua vai työtä?
sen nuoremmankin lapsen olisi voinut laittaa päiväkotiin jo yli 5 vuotta sitten.
eksä ei edelleenkään käy töissä, vai käykö?
-eri
https://etkespoo.sporttisaitti.com/?x194612=733601
Tuleva ex-vaimo on liikuntatieteilijä ja näyttää tehneen myös töitä. Toivon hänelle ja lapsilleen kaikkea hyvää!
Rekisteröidyt yhdistykset eivät ole työnantajia, eivätkä myöskään maksa palkkaa.
Koitapa uudestaan
Kirjoitinko erityisesti mainiten palkkatyöstä? Työtä ovat myös palkaton työ, kotityö, vapaaehtoistyö, ja niillä on myös arvoa ja merkitystä. Ainakin joillekin meistä.
Eli Kapen eksä etkä sinäkään kanna vastuuta talouden rahavirroista.
Luulisi että Kapen eksä osallituisi lastensa elättämiseen ihan itsekin.
Toivottavasti osallistuu ja jos ei vielä ole ollut töissä, niin toivottavasti löytää pian töitä. Sinänsä vaan jännää, että kovin täällä ollaan tuomitsemassa ex-vaimoa ja arvostellaan hänen kykyään ja haluaan elättää lapsiaan. Sen sijaan se on ihan ok, että lasten isä vetoaa varattomuuteen ja väittää ettei hänellä ole ollenkaan elatuskykyä. Eli samalla tavalla näköjään lasten isällä on aikaa lahnailla kotona, kun ei ole töitä ja se on ok?
Kape on elättänyt eksäänsä 13 vuotta.
Missä on tämän eksän elatusvastuu?
Tåmähän nyt kääntää koko asian ihan päinvastoin. Tuo nainen on sankari, elättää lapsensa ja loisii 1100 eurolla kuukaudessa! Varmaan pistetään elämä risaiseksi!
Vai olisiko kumminkin kyse siitä että lasten isä maksaa oman osansa lasten kuluista?
eli eksä maksaa saman verran?
osansa lasten kuluista?
missä perheessä menee yli kaksi tonnia kuussa rahaa kahteen lapseen?
Se voi tuntua köyhästä kalliilta mutta ihan perheen elintasostahan se riippuu. Jos kahdella lapsella on pari-kolme harrastusta kummallakin niin kyllä niihin saa menemään. Jos ei olla totuttu ostamaan vaatteita facekirppikseltä niin niihin menee. Jos ei haluta pihtailla lasten leluissa ja välineissä kun kerran perse kestää hankkia laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on naisten vastuu?
Korona-aikana?
Miksi valehtelet, vieläpä noin epätoivoisen läpinäkyvästi?
Tälläkin hetkellä avoinna on 821 kokin nimikkeellä olevaa työpaikkaa. Muita en edes etsinyt. Ennen koronaa uutisoitiin jatkuvasti ravintola-alan työvoimapulasta. Kape olisi löytänyt helposti säännöllisen päivätyön.
Mitä ihmettä sä nyt selität? Miksi se olisi mennyt työkkärin kautta jonnekin muualle töihin kun sillä oli jo töitä ennen koronaa? Sitten tuli korona ja työt loppui ja takuuvarmasti yksikään ravintola ei olisi sitä palkannut kun ei saanut edes olla ravintolat auki. Nyt kun ravintolat aukeaa taas, hän jatkaa omia hommiaan. Mikä tässä on sulle vaikeata ymmärtää?
Mikä sulle on vaikea ymmärtää? Aihinen teki töitä niin paljon, että jätti kaikki kotiasiat ja lapset vaimon hoidettavaksi. Hän olisi voinut vaihtaa sellaiseen työhön, josta vapaa-aikaa olisi jäänyt enemmän. Miksi sitä perhettä pitää hankkia, jos haluaa olla jossain muualla?
Pitääkö sun mielestä siis kaikkien vuorotyöläisten lopettaa se vuorotyö kun tulee lapsia? Tai pysyä lapsettomana? Poliisit, lääkärit, hoitajat, palomiehet, vartijat, bussikuskit jne...
Kyllä, jos se työnteko tarkoittaa sitä, että ruvetaan loisimaan puolison ajalla. Perheelliset joutuvat tekemään valintoja.
Häh? Siis kuka loisii? Se vuorotyöläinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitiko miehesi puolet lasten asioista? Vei hoitoon tai haki sieltä, käytti lapsia neuvolassa, lääkärissä ja hammaslääkärissä kesken työpäivän, jäi sairaan lapsen kanssa kotiin ja kieltäytyi työmatkoista ja iltatilaisuuksista, koska piti hoitaa lapsia? Mahtoiko Kape tehdä noin?
Miksi Kapen olisi pitänyt hoitaa nuo asiat, kun eksä makasi kotona kattoon räkien?
-eri
Miksi ei olisi pitänyt hoitaa? Hyvinhän hänellä on ollut aikaa räkiä kattoon, kun korona vei työt. Hänellähän ei omien sanojen mukaan ole elatuskykyä lainkaan.
Ilmaiseksi taitaa noita tv-hommiakin tehdä juu. Ensi viikolla alkaa taas uuden sarjan lähetykset.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Kapella olla siis uusi nuori muija kierroksessa ja ex-rouva tietää tämän ja laittaa kapuloita rattaisiin? Oikein moiselle pettäjäsialle!
Pettäjäsika? Jos he on eronneet jo 2019? Ketä siinä petetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tietääkö kukaan lopulta mitä Henriikka Aihinen on tehnyt esim. viimeiset 5 vuotta? Maannut kotona vai käynyt töissä?
On ollut ilmeisesti Espoolaisen taitoluistelu-harrastuskerhon toiminnassa mukana.
Voit kuvitella itse, mitä tuollaisista hommista maksetaan. Puupennejä.
Olut ilmeisesti ei ole sama kuin, että on ollut. Pelkkää arvailua sekin....
No kuule löytyy ihan julkisena tietona linkedin -sivuilta, että ON. Voit myös vainoharhaisuuksissasi katsoa linkin https://etkespoo.sporttisaitti.com/yhteystiedot/ takaa, että kyllä kyseinen henkilö on kyseisessä paikassa toiminnanjohtajana. Lapseni myös harrastaa taitoluistelua ja kyseisen hennkilön nimi on tullut tutuksi. Itse en ikinä kehtaisi väittää jotain sellaista, josta en varmuudella tietäisi.
pilipaliyhdistuksellä tuskin on varaa maksaa kummoisia palkkoja. vai oliko sulla parempaa tietoa siitäkin?
tiedät varmaan yhdistyksen vuosikertomuksesta kertoa sen palkan?
Miksi jankkaat exän tuloista, kun hän ei ole tässä nyt elareiden maksajan ominaisuudessa aiheena. On voinut maata vaikka persus homeessa, sitä ei nyt käsitellä. Ja kotihommatkin on työtä. Palkatonta kylläkin.
Liittyy erittäin oleellisesti, kun puhutaan lasten elatuksesta.
Te väitätte että Kape vie ruoankin lasten suusta, ja eksällä ei ole mitään velvollisuutta elättää lapsiaan omalta osaltaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on naisten vastuu?
Korona-aikana?
Miksi valehtelet, vieläpä noin epätoivoisen läpinäkyvästi?
Tälläkin hetkellä avoinna on 821 kokin nimikkeellä olevaa työpaikkaa. Muita en edes etsinyt. Ennen koronaa uutisoitiin jatkuvasti ravintola-alan työvoimapulasta. Kape olisi löytänyt helposti säännöllisen päivätyön.
Mitä ihmettä sä nyt selität? Miksi se olisi mennyt työkkärin kautta jonnekin muualle töihin kun sillä oli jo töitä ennen koronaa? Sitten tuli korona ja työt loppui ja takuuvarmasti yksikään ravintola ei olisi sitä palkannut kun ei saanut edes olla ravintolat auki. Nyt kun ravintolat aukeaa taas, hän jatkaa omia hommiaan. Mikä tässä on sulle vaikeata ymmärtää?
Mikä sulle on vaikea ymmärtää? Aihinen teki töitä niin paljon, että jätti kaikki kotiasiat ja lapset vaimon hoidettavaksi. Hän olisi voinut vaihtaa sellaiseen työhön, josta vapaa-aikaa olisi jäänyt enemmän. Miksi sitä perhettä pitää hankkia, jos haluaa olla jossain muualla?
Pitääkö sun mielestä siis kaikkien vuorotyöläisten lopettaa se vuorotyö kun tulee lapsia? Tai pysyä lapsettomana? Poliisit, lääkärit, hoitajat, palomiehet, vartijat, bussikuskit jne...
Luettelemissasi ammateissa noudatetaan kyllä työaikalakia. Vapaita on vähintään saman verran, kuin päivätyössä. Palomiehilläkin viikko-viikko-systeemillä. Paljon ehtii lasten kanssa olemaan halutessaan.
Myös ravintoloissa on työaikalaki. Aihinen on yrittäjä, mutta en mä usko, että hän on kotoa pois ollut AINA, kuten tässä yritetään väittää. Eli 12v putkeen olisi ollut pois kotoa (vanhempi lapsi 12v)? No, jos noin on, ei ihmekään että tuli ero.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän lapsista pitää elatusmaksut maksaa, oli ex työssä tai ei. Eihän se niin ole, että vain silloin maksetaan, jos exän rahat ei muuten riitä.
Paitsi tietenkin av:lla. Kyllähän se nyt naisen pitää omat lapsensa kasvattaa, hoitaa koti ja maksaa vielä kaikki kulut. Isä tekee kuitenkin raskasta työtä, joten hänen pitää saada palautua rankan työpäivän jälkeen. Ja todellakaan ei maksa mitään elareita, nehän menevät kaikki sille laiskalle ex-vaimolle tuhlattavaksi. Kun eihän ne lapset nyt VOI maksaa niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjät ovat pahimpia palkoilla kikkailijoita kun kyseessä on elatusmaksut. Nostetaan pientä palkkaa elarien takia. Sitten voidaan nostaa kilometrikorvauksia sun muuta ja kaikki mahdollinen paskapaperista lähtien ostetaan firman piikkiin. Omaisuutta ja varoja olisi mutta omia lapsia ei haluta elättää kun ero tulee.
on elättänyt eksäänsä jo vuosikausia. mihin tämä paskaväitteesi perustuu?
No mihin tuo elättämisväite sinulla perustuu? Onhan rouva voinut vaikka saada rahallista apua omilta vanhemmiltaan, perintöä, tehdä kotoa käsin töitä jne. Valmennustakin pystyy netissä tekemään.
Siis ne perustelut... eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ilmaiseksi taitaa noita tv-hommiakin tehdä juu. Ensi viikolla alkaa taas uuden sarjan lähetykset.
Mikähän ohjelma?
Ja ne on usein kuvattu aikoja sitten etukäteen.
Kerro miten sinä saat lapsiisi menemään 1100 euroa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on naisten vastuu?
Korona-aikana?
Meinaatko että hän ei käynyt kuukausiin/vuosiin kotona ollenkaan kun oli peräti toisella paikkakunnalla kuvausreissulla?
En suinkaan. Ihan vaan sitä, että moni palomies tai muu ns. tavallinen vuorotyöläinen ehtii kyllä hyvin hoitaa perhe-elämää. Kun joku ihmetteli, etteikö vuorotyötä saisi tehdä, jos on perhe.
Tota, sitä en ole ikinä ymmärtänyt, että miten ne lapset niin paljon enemmän kuluttaa, jos vanhemmat/etävanhempi on kovin varakas? Ja jos lapsen elättämiseen tarvitaan 650/kk+lapsilisät(+lähivanhemman osuus), niin miten ihmeessä KENELLÄKÄÄN on rahaa lapsia laittaa maailmaan?
Ei meillä ainakaan käytetä neljään lapseen 2600/kk, koska ei ole tuollaista rahamäärää edes koko perheen käytettäväksi.
Toki varakkaitten lapsilla on ulkomaanmatkat ja mökkilomat, mutta varakkaassakin perheessä voi tulot laskea ja silloin tuollaisista karsitaan ensimmäisenä.
Jos etävanhempi vaikka saa lotossa 10 miljoonaa, niin tarviseeko lapset silloin 65000/kk elareita...?