Kaipaako joku muukin aikaa, kun telkkarissa ei kiroiltu eikä autoradiosta yhtäkkiä kuulunut JELLY JORTIKKA keskellä päivää?
Nyt leimaatte varmasti siveyden sipuliksi ja vaikka miksi muuksi, mutta väittäisin, etten ole pahimmasta päästä. Olen nelikymppinen naisihminen, jolle seksuaalisuus on ihan ok ja kiva asia ja kirosanojakin lipsahtelee joskus omasta suusta. Silti kaiholla muistelen sitä, kun iltapäivästä ja alkuillasta oli ihan "turvallista" olla koko perheellä tv:n ääressä. Nyt ei ihan oikeasti tiedä, mitä sieltä silmien eteen tupsahtaa. Iltaysin aikaan on jo ihan tavallista, että kaalimato-mainokset pärähtää ruutuun, vaikka alakouluikäisten kanssa katsotaan vielä voicea. Selviytyjätkin kuuluu meidän lasten suosikkeihin, mutta se kiroilun määrä on aivan järjetön. Ja nuo radion seksikauppamainokset pyörii ihan koko päivän... Olenko ainut, jota häiritsee?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, sillä kannatan markkinoinnin sekä sananvapautta
Toivottavasti kannatat sananvapautta sitten myös Päiville.
Minä ainakin kannatan. Päivillä on oikeus omaan mielipiteeseen , niikuin kaikilla muillakin . Ei siitä pidä hernettä nenään vetää
Minusta sinun äiti ja lapset on kans paskaa. Löydän syyn omista pyhistä teksteistä jos joku kysyy. Ymmärrät varmasti Päivin ymmärtäjänä.
Muistatteko, kun ob. mainosti sillä, että tamponi on niin huomaamaton että se naamioituu karkiksi?
Mutta tällaisen kehityksen puolestahan te naiset äänestätte? Kummasti myös kaikki seksipositiivisuusohjelmat ja -podcastit on naisten pitämiä...
Vierailija kirjoitti:
En katso tv:tä enkä kuuntele törkykanavia.
Yksinkertaista.
En miekään mutta YouTubessa tulee osin samoja mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kannatan. Päivillä on oikeus omaan mielipiteeseen , niikuin kaikilla muillakin . Ei siitä pidä hernettä nenään vetää
Minusta sinun äiti ja lapset on kans paskaa. Löydän syyn omista pyhistä teksteistä jos joku kysyy. Ymmärrät varmasti Päivin ymmärtäjänä.
Noinniinkun sivusta totean että mielipiteesi on silkkaa pas*** eikä sitä tarvitse siis kuunnella. Siltikään en ole usuttamassa valtakunnansyyttäjää kimppuusi, toisin kuin sinä joka näytät olevan sitä mieltä että hölmöt mielipiteet pitää estää kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivillä kuten kaikilla Suomessa on sananvapaus. Hän on saanut ja saa jatkossakin sanoa mitä haluaa ilman että kukaan häntä estää tai sensuroi. Jokainen voi sanoa ja julkaista ihan mitä vasn ilman ennakkosensuuria. Se on sananvapautta. Toki jos kirjoitukset tai sanomiset rikkoo lakia, siitä tulee rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinniinkun sivusta totean että mielipiteesi on silkkaa pas*** eikä sitä tarvitse siis kuunnella. Siltikään en ole usuttamassa valtakunnansyyttäjää kimppuusi, toisin kuin sinä joka näytät olevan sitä mieltä että hölmöt mielipiteet pitää estää kaikin keinoin.
Koita pysyä housuissasi kaikessa pätemään pyrkivä pseudoliberaali paska.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt jo kansalaisaloitteen valmiiksi, joka kieltäisi aikuisviihteen sekä -lelujen mainostamisen kello 5-23 välisenä aikana.
En vain kehtaa omalla nimelläni sellaista aloittaa.
Aloita! Olet nykyajan sankari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt jo kansalaisaloitteen valmiiksi, joka kieltäisi aikuisviihteen sekä -lelujen mainostamisen kello 5-23 välisenä aikana.
En vain kehtaa omalla nimelläni sellaista aloittaa.
Aloita! Olet nykyajan sankari
Koska et tee aloitetta, me kaikki saamme nyt kärsiä.
Minäkin kaipaan aikoja kun ei kiroiltu radiossa ja tv ssä. Nyt on jopa mainoksissa muka hauskaa mainostaa Kainuutakin jollain alatyylisillä paikannimillä. Sen voisi tehdä kauniimminkin. Muinaiset nimet ovat mitä ovat mutta se tyylitaju.....?
Täysin samaa mieltä olen ja ikää on 32v. Ällöttää tuo joka tuutista ulos tuleva kaalimato, huippukiva, kiroilu jne.
Ja se kanssa, kun radiojuontajat alkaa keskellä kirkasta päivää hölöttämään jotain mukahauskaa läppää jostain alapääjutuista tms.... Kyllä mä ainakin kaipaan sitä, että normaalit käytöstavat palaisivat takaisin eikä ihan joka asiasta tarvitse koko ajan avoimesti hölöttää.
Mulle on ihan sama, minkä sukupuolisen ja kuinka monen ihmisen kanssa kukakin haluaa sängyssä olla ja elämäänsä elää, mutta pakkoko sitä on joka lehdessä koko ajan vaan niistä kirjoittaa ja joka tuutista tuoda esille. Maailmassa olisi paljon muitakin kiinnostavia keskustelunaiheita.
Kuuntelen radiosta usein Yle Puhetta, siellä on sivistyneet jutut. Kaupalliset radiokanavat on jäänyt kokonaan näiden mainosten takia, YleX on vähän siinä ja rajalla, siellä on välillä hauskoja juttuja ja välillä pelkkää alapäähuumoria. Telkkaristakin katsotaan Ylen kanavia tai suoratoistopalveluita.
T. Nainen 31v
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen radiosta usein Yle Puhetta, siellä on sivistyneet jutut. Kaupalliset radiokanavat on jäänyt kokonaan näiden mainosten takia, YleX on vähän siinä ja rajalla, siellä on välillä hauskoja juttuja ja välillä pelkkää alapäähuumoria. Telkkaristakin katsotaan Ylen kanavia tai suoratoistopalveluita.
T. Nainen 31v
Ja sen kerran jos joskus vahingossa erehtyy laittamaan mainoskanavan päälle niin eiköhän sieltä ekana tule joku kaalimatomainos. Raivostuttavaa.
Jos joku tuollaisen kansalaisaloitteen tekisi, niin lupaan ja vannon, että olen ensimmäisenä omalla nimelläni sen allekirjoittamassa. Kysehän ei ole siitä, että lapsia pitäisi suojella joltain, minkä ne kuitenkin kavereita ja netistä kuulee ja näkee, vaan ihan puhtaasti hyvistä käytöstavoista! En minä halua nähdä joka ohjelman välissä seksivälineiden mainoksia. Enkä varsinkaan halua, että pienet lapset niitä näkevät. Tuntuu, että tämä trendi vain menee koko ajan eteenpäin. Voi olla, että tätä menoa seksiaktien näyttäminen parhaaseen katseluaikaan on ihan normaalia, eikä kukaan muista aikaa, kun tv-ohjelmilla oli ikärajat :/
Kommunismissa ei ollut ap:n ongelmaa.