Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan uusavuttomat, saanko kysyä teiltä paria asiaa?

Vierailija
17.08.2006 |

Ensinnäkin; ikänne?

Millaista oli lapsuudessanne, teittekö kotona mitään kotitöitä, oliko ruokanne pelkkiä eineksiä?

Nykyinen koulutuksenne?

Kiitos.

Olen vain huolestunut. Ei suurin piirtein osata perunoita keittää tai vaikka tajuta soittaa lääkärille ennen kuin täältä kysytty neuvoa. Myös netin käyttö monille vaikeaa ilmeisesti, kun ei tunnuta tietävän, mistä voisi löytyä aikatauluja, lippupalvelun kotisivu tai vaikka mamman marjapiirakan ohje.

Jos tiedämme, että teitä yhdistävät tietyt seikat, voimme keskittää valistuksen näille tietyille yksilöille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä nyt niin avuttomia olla. Äskenkin keitin ison kattilallisen teevettä, sitten kun teehetki tulee niin ei tarvitse kuin lämmittää. Helppoa kuin mikä.

Vierailija
2/3 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin juttelen asiasta täällä, täältä kun saa yleensä vastauksen lisäksi jotain mielipide kommentteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 v ja psykologian ylioppilas. Kotona on tehty töitä ja ruokaa. Yksin olen asunut 7 v eikä eineksiä käytetä meillä oikeastaan lainkaan (ei myöskään vanhempien luona). Teen meidän taloudessa käytännössä kaikki ruoat arkipäivisin, leivon, paistan ja keitän.

Silti olen kysynyt täältä mm. hyvää makkarakeiton reseptiä, voiko leipäjuustoa vielä syödä kun se on ollut X päivää kaapissa, voiko vanhasta maidosta tehdä pullaa, miten tehdään raparperipiirakkaa jne.

En ole 24 v aikana sattunut ihan kaikessa ruoanlaitossa kuitenkaan onnistumaan tai ihan kaikkeen ehtimäänkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi