mistä löytäisin mä naisen, jonka mielestä mökkeily on ihan parasta?
Nyxät ja exät vaan toteaa, emmää ainakaa lähe...
Kommentit (23)
Jos se mökki on löhöilypaikka eikö työleiri, aika moni lähtee innolla mukaan.
🙋🏻♀️
Tosin juokseva vesi olisi kiva kun naisena nyt kerran kuussa sattuu olemaan kurjaa jos ei juoksevaa vettä saatavilla.
Et ainakaan täältä. Vihaan mökkeilyä.
Rakastan mökkeilyä, mutta vain omalla mökillämme.
Täällä mä oon! Voidaanko ottaa tavoitteeksi että ajan myötä asuttais siellä mahdollisimman omavaraisesti?
Vaikka baarista, tosin riippuu iästä. En halunnut nuorempana mökkeillä, mutta 35-vuotiaasta lähtien olen tykännyt luuhata mökillä moneen kertaan joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mökki on löhöilypaikka eikö työleiri, aika moni lähtee innolla mukaan.
Sopivasti kumpaakin.Minä ainakaa jaksa vain löhötä viikkokausia. Joku viikonloppu nyt menee löhöillenkin mutta jos pidempään on niin kyllö jotain muutakin pitää olla.
Hienohelmat pelkää työtä ja likaa.Jos ei sellaista kestä kannttaa vaan suosiolla varata hotellihuone 5tähden hotellista.
Minkä helvetin takia tästä on tullut chattipalsta? Demistäkö tänne rantautui näitä yhden lauseen ihmeitä jotka kuvittelevat, että kyse on henkilökohtaisesta vuoropuhelusta?
tässä minä oon, tule hakemaan?
muntsi
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia tästä on tullut chattipalsta? Demistäkö tänne rantautui näitä yhden lauseen ihmeitä jotka kuvittelevat, että kyse on henkilökohtaisesta vuoropuhelusta?
Oi, mä valitsen sut!
AP
Riippuu etsitkö työorjaa vai kumppania sinne mökille
Mökkeily kuulostaa ihan kivalta, mutta sekin vähän riippuu siitä millainen mökki on kyseessä. Jos mökki on esim. saaressa, siellä ei ole juoksevaa vettä, ei sisävessaa, eikä kunnon keittiötä, mökkeily rupeaa kuulostamaan paljon ikävämmältä. Siellä joutuu hoitamaan samat askareet kuin kotonakin, mutta ne ovat alkeellisissa oloissa paljon työläämpiä. Missä on silloin mökkeilyn ihanuus?
En näe mieltä ” mökistä”. Miksi ihmeessä pitäisi taantua alkeellisiin oloihin ja tehdä kaikkea vaikeasti.
Täältä 🙋♀️
Mun aviomies ei vaan varmastikaan päästä mua lähtee vieraan miehen kaa mökkeilee.
Onnea etsintöihin, meitäkin on!
Vierailija kirjoitti:
Mökkeily kuulostaa ihan kivalta, mutta sekin vähän riippuu siitä millainen mökki on kyseessä. Jos mökki on esim. saaressa, siellä ei ole juoksevaa vettä, ei sisävessaa, eikä kunnon keittiötä, mökkeily rupeaa kuulostamaan paljon ikävämmältä. Siellä joutuu hoitamaan samat askareet kuin kotonakin, mutta ne ovat alkeellisissa oloissa paljon työläämpiä. Missä on silloin mökkeilyn ihanuus?
Kuvailit juuri minun mökkini, enkä ihanampaa paikkaa tiedäkään. Kaupunkiarjen vastapainoksi nautin puuhastella perusasioiden äärellä.
Ap, kyllä meitä on, tunnen useitakin kaltaisiani naisia. Valitettavasti kysymykseesi en osaa tällä erää täsmällisesti vastata, mutta älä luovu toivosta.
N34
Onko entisissäsi joitain muita yhteneviä piirteitä? Useimmat suomalaiset kuitenkin rakastavat mökkeilyä. Siksi tuo on minusta vähän erikoista. Tiedän ainoastaan yhden suomalaisnaisen, joka ei pidä mökkeilystä. Hän ei pidä myöskään eläimistä, hän pelkää multaa, hiekkaa jne. Pyytää likaisempiin hommiin tai kantohommiin yms. aina muita tekemään hommat puolestaan. Sellainen prinsessanainen.
Vierailija kirjoitti:
Täältä 🙋♀️
Mun aviomies ei vaan varmastikaan päästä mua lähtee vieraan miehen kaa mökkeilee.
Onnea etsintöihin, meitäkin on!
Sama!!
partiosta