Omistan yhdet kengät.
Masennuksen takia. Miten alkaa suurentaa kenkä kokoelmaa? millaisia kenkiä tarvitsen? monet kengät omistat?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Yhdet lenkkarit kävelyyn ja juoksuun. Yhdet mustat nahkaiset hienoihin tilanteisiin ja kaupungille menoon. Kotitohvelit, jos haluat sellaiset. Kesäsandaalit. Talvilenkkarit.
en käy hienoissa tilaisuuksissa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet lenkkarit kävelyyn ja juoksuun. Yhdet mustat nahkaiset hienoihin tilanteisiin ja kaupungille menoon. Kotitohvelit, jos haluat sellaiset. Kesäsandaalit. Talvilenkkarit.
en käy hienoissa tilaisuuksissa :(
Osta ne silti. Laitat ne kaupungille jalkaan ja saattaa valitettavasti tulla vielä hautajaisia, joihin pitää osallistua.
Minkälaiset kengät sinulla nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset kengät sinulla nyt on?
Perus marketista ostettut lenkkarit
No osta seuraavaksi vaikka kesäsandaalit. Niitäkin löytyy ihan marketista.
Vierailija kirjoitti:
,mulla on rumat varpaat kun en oo hoitanut. miten saan jalat kauniiksi? Terveisin AP
En tiedä millaisia tarvitset, mutta itselläni on useammat lenkkarit, vapaa-aikaan ja lenkkeilyyn. Tennarit, maiharit, muutamat talvikengät, nilkkurit, sandaaleita, goretex-kengät. Korolliset sandaalit ja korkokengät juhlakengiksi. On muitakin, mutta noita tulee eniten käytettyä. Eli noin kaksikymmentä kenkäparia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisia tarvitset, mutta itselläni on useammat lenkkarit, vapaa-aikaan ja lenkkeilyyn. Tennarit, maiharit, muutamat talvikengät, nilkkurit, sandaaleita, goretex-kengät. Korolliset sandaalit ja korkokengät juhlakengiksi. On muitakin, mutta noita tulee eniten käytettyä. Eli noin kaksikymmentä kenkäparia.
Riittääkö 5 paria?
Liian monet. Tykkäsin ennen korkokengistä ja käytin siistejä ihan laadukkaita Gaborin korollista kävelykenkiä töissä. Nyt ne näyttävät kauniilta, mutta lenkkarit ovat niin paljon paremmat jalassa, että en ole viitsinyt korkokenkiä pistää päälle ja etätöissä ei kenkiä tarvitse. Haluatko ap? :)
Lenkkareitakin on muutamia, kun olen ostanut niitäkin useat. Sitten on tietenkin saappaat, parit vaelluskengät ja sandaaleja. Talvella on tietenkin omat kenkänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,mulla on rumat varpaat kun en oo hoitanut. miten saan jalat kauniiksi? Terveisin AP
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Liian monet. Tykkäsin ennen korkokengistä ja käytin siistejä ihan laadukkaita Gaborin korollista kävelykenkiä töissä. Nyt ne näyttävät kauniilta, mutta lenkkarit ovat niin paljon paremmat jalassa, että en ole viitsinyt korkokenkiä pistää päälle ja etätöissä ei kenkiä tarvitse. Haluatko ap? :)
Lenkkareitakin on muutamia, kun olen ostanut niitäkin useat. Sitten on tietenkin saappaat, parit vaelluskengät ja sandaaleja. Talvella on tietenkin omat kenkänsä.
Minulla on iso jalka :D
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee jalkakylpy raspaa kantapäät, leikkaa kynnet ja lakkaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen ;(
T- AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö 5 paria?
Jos valitset ne hyvin, riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Mikä on paras keino päästä kovettumista?
Vierailija kirjoitti:
Huonoja ei kannata ostaa ikinä, ei edes halvalla. Olen ostanut liian monet halvat markettisandaalit ja ne ovat tuntuneet melkein samantien huonoilta. Liian ohuet pohjaiset ovat myös kamalat jalassa, kun on tottunut parempiin. Ostaisin mielummin yhdet paremmat ja just eikä melkein -kengät, kuin useammat tyytymiskengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos on rahaa, käy jalkahoidossa. Se piristää myös henkisesti.
Ai niin ja jos itse teet jalkahoidon, muista kuoria jalat. Esim. suolalla tai sokerilla tai käytetyillä kahvinporoilla. Se on hauskaa puuhaa.
Kenkiä sään ja elämän mukaan. Esim. sellaiset talvikengät ettei palele tai liukastu, kesäkengät joissa jalat ei hikoile, kengät sateelle, mahdollisesti urheiluun tai muuhun harrastukseen (esim. lenkkarit tai vaelluskengät), jotkut siistit silloin kun pitää/haluaa pukeutua vähän hienommin.
Vierailija kirjoitti:
Kenkiä sään ja elämän mukaan. Esim. sellaiset talvikengät ettei palele tai liukastu, kesäkengät joissa jalat ei hikoile, kengät sateelle, mahdollisesti urheiluun tai muuhun harrastukseen (esim. lenkkarit tai vaelluskengät), jotkut siistit silloin kun pitää/haluaa pukeutua vähän hienommin.
Onko totta että halvalla ei saa hyvää? tarkoitetaanko halvalla nyt esim alle 50 euron?..