Näin äsken rusakon, oravan, variksen ja sorsan syömässä puun juurella samaan aikaan
Harvoin näkee tuollaista. Hyvin tulivat toimeen, eläimet oppivat tuntemaan toisia lajeja ja tietävät ketkä ovat luotettavia.
Kommentit (12)
Mitäs herkkua ne söivät?
Meillä on ollut lintulaudan alla maassa sorsat, pari fasaania, normitintit ja supikoira.
Minä näin maanantaina 3 hoikkaa naista kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs herkkua ne söivät?
Meillä on ollut lintulaudan alla maassa sorsat, pari fasaania, normitintit ja supikoira.
Rusakko söi porkkanaa ja muut maapähkinöitä.
Me avattiin talon sokkeliluukut, niin sieltä tuli esiin tuhahteleva siili. Ihana otus heräsi talvihorroksesta.
Olikohan niillä joku kokous, kunhan eivät puuhaa eläinten vallankumousta...
Minä näin kerran kissan syömässä siilien seassa. Siili säikäytti kissan kävelemällä sen hännän yli :)
No kun kaikilla oli siinä ruokaa, niin tiesivät, ettei tarvitse pelätä tulevansa syödyksi!
Muuten kyllä esim. varis voi käydä rusakonpoikasen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
No kun kaikilla oli siinä ruokaa, niin tiesivät, ettei tarvitse pelätä tulevansa syödyksi!
Muuten kyllä esim. varis voi käydä rusakonpoikasen kimppuun.
Rusakko on kuitenkin tuosta porukasta selvästi suurin, pienehkön koiran kokoinen. Orava, sorsa ja varis kuitenkin osaavat varoa koiria ja pakenevat niitä mutta rusakkoa eivät pelänneet sillä ovat oppineet että se ei ole vaarallinen eläin.
♥️ Ihania juttuja, näen oikein silmissäni tuon yhdessä aterioivan porukan ja muut täällä kuvatut tilanteet.
.
Mä näin kerran huvittavan tilanteen kun rusakko juoksi oikein kiukkuisena ketun perässä.
Ensin en meinannut uskoa silmiäni, mutta se oli totta. 😀
Voi kettuparka, hiukan se juoksi lujaa. 😊
Miksi ihmisiä ei kiinnosta luonto ja eläimet? Mielummin keskustellaan television hömppäohjelmista.