Auttakaa tällaisessa hommassa
Aloitin työt, joihin vaaditaan oma auto. Siis sitä käytetään koko työvuoron ajan😑 Oma autoni on korjaamolla ja minulla on vuokra-auto. Tein sillä ensimmäisen työvuoroni, koska en kehdannut pyytää toistamiseen aloituksen siirtoa. Ajattelin, että peruvat varmaan koko työn, jos siirrän kaksi kertaa aloitusta.
En kuitenkaan v--ssakaan tahdo tehdä enää toista työvuoroa vuokra-autolla, ei mitään v-- järkeä. Se pitää tankata täyteen ennen palautusta (kuten vuokra-autot aina) eikä minulla ole nyt mahdollisuutta eikä halua maksaa maltaita työnteosta.
Nyt on vain puolet tankattavana, huomisen jälkeen olisi koko tankki.
En voi mennä töihin huomenna, mutta olen maailman huonoin valehtelemaan. MITEN VOIN VÄLTTÄÄ TYÖVUORON VUOKRA-AUTOLLA?
Kommentit (24)
Varastatko sä polttoaineen omaan autoon, vai miten sä sitä tankkaisit?
Voisin ehkä valehdella, että tarkoituksenani oli tehdä yksi vuoro vuokra-autolla, koska minun piti saada oma auto takaisin jo huomiseksi (tai huomenna.) Tällaistahan ei ole oikeasti luvattu, mutta voisin ehkä sepittää pienen sadun.
Siis kirjotatko totta? Jospa lopetaisit työn,olet koe-ajalla.onnistuu heti! etsi työ missä omaa autoa ei käytetä.
Sanni16kerava kirjoitti:
Öööö... Minun täytyy maksaa auton vuokra, tankata täyteen ennen palautusta, vaihtaa omaan autooni, tankata sitäkin. Ostaa ruokaa jollain rahalla. Niin lienee hieman eri asia kuin että minulla olisi koko ajan vain yksi auto tankattavana 😑😑 ää li ö.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Öööö... Minun täytyy maksaa auton vuokra, tankata täyteen ennen palautusta, vaihtaa omaan autooni, tankata sitäkin. Ostaa ruokaa jollain rahalla. Niin lienee hieman eri asia kuin että minulla olisi koko ajan vain yksi auto tankattavana 😑😑 ää li ö.
Ööö...
Töitä välttelemällä ja tekosyitä keksimälläkö se rahamäärä lisääntyy?
Jätät auton tankkaamatta, vuokra auto laskutetaan luottokortilta, tankkaat oman autosi, käyt treffeillä syömässä (mies maksaa).
Avuton ää li ö.
Pitäisikö sepittää satu, että oma autoni luvattiin täksi päiväksi ja olisin hakenut sen illalla, mutta soittivatkin ja ilmoittivat, että menee perjantaille tai maanantaille, että saan sen takaisin? Kai nyt kuka tahansa ymmärtää, ettei normaalijärkinen ihminen tee töitä vuokra-autolla.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Eikö sulle sit makseta mitään kilometrikorvauksia oman auton käytöstä? Tottahan tuo on, että ihan yhtälailla sitä omaa autoasi joutuisit tankkaamaan, jos sillä ajaisit. Se on siis aikalailla +- 0, koska yhdellä autollahan sitä kerrallaan vaan ajetaan.
Ja tuo "ääliö" kuvaa hyvin itseäsi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sepittää satu, että oma autoni luvattiin täksi päiväksi ja olisin hakenut sen illalla, mutta soittivatkin ja ilmoittivat, että menee perjantaille tai maanantaille, että saan sen takaisin? Kai nyt kuka tahansa ymmärtää, ettei normaalijärkinen ihminen tee töitä vuokra-autolla.
Mitäpä jos vaan sanoisit totuuden.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Ööö...
Töitä välttelemällä ja tekosyitä keksimälläkö se rahamäärä lisääntyy?Jätät auton tankkaamatta, vuokra auto laskutetaan luottokortilta, tankkaat oman autosi, käyt treffeillä syömässä (mies maksaa).
Avuton ää li ö.
Miltä v--- luottokortilta?! I..d..i..oo..tti!
Vierailija kirjoitti:
Olet tehnyt työsopimuksen, jossa olet lupautunut käyttämään omaa autoa.
Ei työnantajaa kiinnosta paskan vertaa mistä sen auton hankit. Sopimus on sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Ööö...
Töitä välttelemällä ja tekosyitä keksimälläkö se rahamäärä lisääntyy?Jätät auton tankkaamatta, vuokra auto laskutetaan luottokortilta, tankkaat oman autosi, käyt treffeillä syömässä (mies maksaa).
Avuton ää li ö.
Miltä v--- luottokortilta?! I..d..i..oo..tti!
Ootko mustilaisilta vuokrannut auton vai mikä kioski vuokraa autoja ilman luottokorttivarmennusta?
Suu auki, mua kusettaa.
Onko tänään trolli-ilta vai poikkeuksellisen paljon pölvästejä liikkeellä? Nämä aloitukset on aivan hulvattomia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Eikö sulle sit makseta mitään kilometrikorvauksia oman auton käytöstä? Tottahan tuo on, että ihan yhtälailla sitä omaa autoasi joutuisit tankkaamaan, jos sillä ajaisit. Se on siis aikalailla +- 0, koska yhdellä autollahan sitä kerrallaan vaan ajetaan.
-eri
Missä firmassa kilsakorvaukset tulee tilille reaaliajassa?
Meidän työpaikalla niistä tehdään matkalasku, tilille fyrkka tulee noin viikon perästä.
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
-eriMissä firmassa kilsakorvaukset tulee tilille reaaliajassa?
Meidän työpaikalla niistä tehdään matkalasku, tilille fyrkka tulee noin viikon perästä.
So? Ei kait sulle palkkaakaan makseta suoraan käteen joka työpäivän jälkeen?
Niin, eli mitä teen? Vuokra-autolla en tee yhtä vuoroa enempää, se on saletti. Vain täysi idari maksaa maltaita voidakseen työskennellä.
En tiedä kehtaanko sanoa suoraan, etten yksinkertaisesti voi maksaa tällaisia summia (auton vuokra + tankkaus) voidakseni tehdä töitä, joten minun on odotettava omaa autoani takaisin. En halua potkuja heti, koska tarvitsen nyt ekstrarahaa.