Mun mies sanoo suoraan kuka nainen on ruma ja kuka kaunis
Onko tälläine rehellisyys hyvä? jos esim jutellaan, Ja KYSYN hän sanoo suoraan onko nainen ruma vai kaunis vai keskiverto. Mun mielestä tämä on parempi kun tyyppi joka vastaisi jotain tyyliin "Kaikki naiset on yhtä kauniita...kauneus on katsojan silmässä" jne P*skaa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni suusta en ole ikinä (25 vuoden aikana) kuullut negatiivista sanottavaa toisten ulkonäöstä. Saattaa kommentoida, että onpas kivannäköinen/tyylikäs tms. nainen, mutta ikinä ei ole ketään rumaksi nimitellyt. Olisin tyrmistynyt, jos sen tekisi.
Onpa kohtelias. oma mies on juntti ja minäkin. sovimme hyvin yhteen siis. Kukaan ei menetä mitään. En itse pystyisi olla kohteliaan miehen kansas. Menisi hermot. t.ap
Sanooko se nyt suoraan vai ei? Vai sanooko sittenkin vain kiertoilmaisulla "ei mielestäni kaunis" ja oliko tämä nyt sittenkään huono asia vai ei?
Tarinasi ja pointtisi rönsyilee pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Sanooko se nyt suoraan vai ei? Vai sanooko sittenkin vain kiertoilmaisulla "ei mielestäni kaunis" ja oliko tämä nyt sittenkään huono asia vai ei?
Tarinasi ja pointtisi rönsyilee pahasti.
Juu, siis sanoi ettei ole nätti/kaunis. Jos kysyn. Mutta ajattelin mielessäni että se tarkoittaa rumaa . en tiedä
Mun mies haukkui meidän alkuaikoina kaikki naiset jotka käyneet jonkinlaisissa kauneusoperaatioissa. Silloin vielä harkitsin silareita ja pistoksia naamaan. Mä koin kamalaa alemmuudentunnetta, kun haukkui esim. julkisuuden henkilöitä tai jos tuli jotain kuvia vastaan. Siis ajattelin, että mitä se musta ajattelee, jos noi on rumia.
Kerran vetäisin kunnon kilarit aiheesta, ja osasi lopettaa sen arvostelun.
Ymmärsin myöhemmin, että haukut johtui siitä, että halveksuu sitä teollisuuden alaa, eikä ketään tietenkään henkilökohtaisella tasolla olisi tarkoittanut haukkua. Ei vaan osannut ilmaista asiaa. Toivoo kovasti, etten menisi mihinkään operaatioihin, nykyään on jo tosin parempi itsetunto.
Pistä se sun mies missikisatuomariksi, niin tulee tuosta lahjakkuudesta vähän leipää pöytäänkin.
Ap ja miehensä taitaa käyttää huumeita, on niin sekavaa artikulointia...
Vierailija kirjoitti:
Amis?
Amikset ei välttämättä erota persoonallisuuksia. Eikö saisi kysyä?
En nyt kyllä ymmärrä aloittajan tarvetta kysellä kuka on kaunis. Ja kuka on ruma. Keksikää jotain kehittävämpää tekemistä ja puhumista yhdessä.
Tuollainen mitään keskustelua ole, vaan turhan länkytystä.