Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies sanoo suoraan kuka nainen on ruma ja kuka kaunis

Vierailija
05.05.2021 |

Onko tälläine rehellisyys hyvä? jos esim jutellaan, Ja KYSYN hän sanoo suoraan onko nainen ruma vai kaunis vai keskiverto. Mun mielestä tämä on parempi kun tyyppi joka vastaisi jotain tyyliin "Kaikki naiset on yhtä kauniita...kauneus on katsojan silmässä" jne P*skaa

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan ihan hyvä sanoa suoraan, jos kysytään, mutta onko fiksua tuollaista kysellä, se on toinen juttu. 

Aika heikoilla on parisuhteenne jos siinä puhutaan vain muiden ihmisten ulkonäkö? Eikö teillä muuta puhutavaa keskenään ole?

Kuka sanoi että aina puhumme? taidat vetää vähän överiksi 

Vierailija
22/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla parempi? Kuulostaa siltä, ettei omaa käytöstapoja.

Ja juu, kyllä puolisoni kysyttäessä kertoo, miellyttääkö joku hänen silmäänsä mutta ei hän ketään silti rumaksi hauku.

No siis ei sanonut suoraan että on ruma , paitsi jos olisi todella ruma OIKEASTI sitten voisi sanoa. Mutta sanoo suoraan jos ei ole nätti hänen mielestään

Niin että OIKEASTI rumia on sitten ok sanoa rumaksi ja se ei ole huonoa käytöstä? Jos kyseinen tyyppi on mielestäsi OIKEASTI ruma, miksi ihmeessä kysyt mieheltäsi että no onkos tuo sinusta kaunis?

Saatteko jotain tyydytystä muiden ihmisten arvostelemisesta ja oman erinomaisuutenne korostamisesta?

Ei mun mies sano ketään rumaksi, mutta jos mies sanoo että hän ei ole hänen mielestä kaunis, kyllä se vähän mun mielestä tarkoittaa että tyyppi on epäviehättävä---vai mitä?

Tämä stoori nyt poikkesi vähän aloituksestasi, jonka mukaan "miehesi sanoo suoraan jos joku on ruma".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan ihan hyvä sanoa suoraan, jos kysytään, mutta onko fiksua tuollaista kysellä, se on toinen juttu. 

Aika heikoilla on parisuhteenne jos siinä puhutaan vain muiden ihmisten ulkonäkö? Eikö teillä muuta puhutavaa keskenään ole?

Keneltä kysyt?

1

Vierailija
24/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hel ve tti sentään näitä tyyppejä, jotka arvostelevat toisten ulkonäköä. Mikä tollo se on joka edes kysyy keneltäkään mielipidettä toisen ulkonäöstä? Äh, get a life!

Vierailija
25/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juu, kyllä puolisoni kysyttäessä kertoo, miellyttääkö joku hänen silmäänsä mutta ei hän ketään silti rumaksi hauku.

No siis ei sanonut suoraan että on ruma , paitsi jos olisi todella ruma OIKEASTI sitten voisi sanoa. Mutta sanoo suoraan jos ei ole nätti hänen mielestään

Niin että OIKEASTI rumia on sitten ok sanoa rumaksi ja se ei ole huonoa käytöstä? Jos kyseinen tyyppi on mielestäsi OIKEASTI ruma, miksi ihmeessä kysyt mieheltäsi että no onkos tuo sinusta kaunis?

Saatteko jotain tyydytystä muiden ihmisten arvostelemisesta ja oman erinomaisuutenne korostamisesta?

Ei mun mies sano ketään rumaksi, mutta jos mies sanoo että hän ei ole hänen mielestä kaunis, kyllä se vähän mun mielestä tarkoittaa että tyyppi on epäviehättävä---vai mitä?

Tämä stoori nyt poikkesi vähän aloituksestasi, jonka mukaan "miehesi sanoo suoraan jos joku on ruma".

Ei kaunis==epäviehättävä= ruma(ehkä?)

Vierailija
26/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä lipsuu aika lailla. 

Vierailija
27/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi hel ve tti sentään näitä tyyppejä, jotka arvostelevat toisten ulkonäköä. Mikä tollo se on joka edes kysyy keneltäkään mielipidettä toisen ulkonäöstä? Äh, get a life!

itse et ole koskaan arvostellut kennkään ulkonäköä? vaikea uskoa !

Vierailija
28/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sanomisista viis, enemmän ihmettelen tuota ap:n tarvetta tentata mieheltään tuollaisia asioita.

Vierailija
29/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaunis==epäviehättävä= ruma(ehkä?)

ei fiksu= pösilö =tyhmä (ehkä?)

Vierailija
30/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sanomisista viis, enemmän ihmettelen tuota ap:n tarvetta tentata mieheltään tuollaisia asioita.

En tenttaa, joskus on kiva keskustella naisista ja miksei miehistäkin: ? 

Vierailija
31/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea mies! Mun mies ei koskaan sanoisi mitään tuollaista. Hän kyllä arvostaa naiskauneutta, ja on sanonut esimerkiksi, että haluaa Face-kavereikseen vain upeita tapauksia ihan statuksen (työskentelee myynnissä) ja visuaalisten kiksejen vuoksi - ettei todellakaan halua mitään rumilusvirtaa silmilleen somessa. Mutta ei hän ääneen arvostele!

Miehesihän on vielä kauheampi kuin ap:n mies :D

Eipä ole itsellä kyllä tullut mieleen kysellä mieheltä mielipiteitä muiden naisten ulkonäöstä, kuulostaa oudolta.

Vierailija
32/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea mies! Mun mies ei koskaan sanoisi mitään tuollaista. Hän kyllä arvostaa naiskauneutta, ja on sanonut esimerkiksi, että haluaa Face-kavereikseen vain upeita tapauksia ihan statuksen (työskentelee myynnissä) ja visuaalisten kiksejen vuoksi - ettei todellakaan halua mitään rumilusvirtaa silmilleen somessa. Mutta ei hän ääneen arvostele!

Miehesihän on vielä kauheampi kuin ap:n mies :D

Eipä ole itsellä kyllä tullut mieleen kysellä mieheltä mielipiteitä muiden naisten ulkonäöstä, kuulostaa oudolta.

Mieheni taas vihaa näitä instagram perse tyrkkyjä... jotka ottaa kuvia perse pystyssä :D t. ap

Vierailija
33/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa miehen mielipiteet muiden naisten ulkonäöistä? Ei voisi vähempää kiinnostaa mua

Vierailija
34/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen..

Ei tulisi mieleenikään kysellä mieheltä, että onko joku ruma tai kaunis. Luulen, että mieheni katsoisi minua vähän hitaasti jos edes tekisin niin. Ihan outoja puheenaiheita on muiden ihmisten ulkonäön ruotiminen.

Vierailija
35/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin erään viisikymppisen miehen tapailun, joka katsoi asiakseen kommentoida esim.leffoissa vähemmän viehättäviä naisia. Todellinen turn-off. Aikuinen mies muka. Lähetti myös usein itsestään kuvia, paljon nuoruuskuviaan ja myös paidattomia nykyhetken kuvia. En tiedä mikä ulkonäkö/ikäkriisi hänellä oli enkä jäänyt ottamaan selvää.

Vierailija
36/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa miehen mielipiteet muiden naisten ulkonäöistä? Ei voisi vähempää kiinnostaa mua

Miksei saisi joskus keskustella? Keskustellaan me miehistäkin.. kerroin just sille että korealaiset miehet on komeita. Sitten alettiin puhua niistä. missä vika? T.ap

Vierailija
37/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tästä suuttui nii haukuin miestäni H*raksi.. :D t. ap 

P.s Häntä ei kiinnosta

Vierailija
38/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni suusta en ole ikinä (25 vuoden aikana) kuullut negatiivista sanottavaa toisten ulkonäöstä. Saattaa kommentoida, että onpas kivannäköinen/tyylikäs tms. nainen, mutta ikinä ei ole ketään rumaksi nimitellyt. Olisin tyrmistynyt, jos sen tekisi.

Vierailija
39/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelette että juuri teidän mielipide muiden ulkonäöstä on se ainoa oikea? 😂

Vierailija
40/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän