Narsisti ei vastaa koskaan kysymyksiin
Jos lähettää hänelle viestin, jossa kysyy jotain asiaa ihan arkistakin niin ei vastaa siihen kysymykseen suoraan vaan jotain ihan muuta tai joskus ei jopa vastaa ollenkaan. Kuvitellaan, että vaikka kirjoittaisit, että hänellä tosi kiva vaate ja kysyisit, että mistä ostettu niin ei vastaa siihen. Tai kuvassa jokin paikka, jossa hän on. Kun kysyt, että onko hänen vaikka loma-asunto niin ei kerro sitä. Tämä toistuu aina ja tuntuu tosi oudolta. Mikä logiikka tuossa on? Haluaa salata asioita vai? Ja siis ihan normaaleja kysymyksiä, enkä koko ajan kysele jotain. Jos puhuisit tai viestittelisit jonkun kanssa, joka ei koskaan vastaisi ihan arkisiin kysymyksiin, jotka kuuluu normaaliin keskusteluun niin mitä ajattelisit?
Kommentit (22)
maat kirjoitti:
Valehtelit, pitääksesi yllä sitä mihin luotit. Valehtelit, sinä, te valehtelitte koska sinulla ja teillä oli olemassa usko terveydenhuoltoon, joka kuitenkin tartutti hoitamansa ihmiset, ja oli voimaton,
Te, sinä. Sinun vuoksesi Italian terveydenhuollon kriisi jätettiin myöntämättä. Sinä olit se joka oli laittamassa koronatartunnan tartutaneen lääkärin selän taakse, ja kutsuit sen sijaan armeijjan kadulle. Se olit sinä, sinä pidit ajatuksesta, ja olit mukana, kun pelko siitä, mitä tapahtui levisi ympäri maailmaa, pelko siitä, että lääkäri ei olisikaan ollut täydellinen. Siksi sinä syytit jatkuvasti kaikkia toisia, jotta vain likaantunut terveydenhuolto näyttäisi puhtaalta. Kaikki muu, ja kaikki toiset kelpasivat sinulle kohteiksi kukin vuorollaan. Myös esineet, ja asiat, sekä niiden puuttuminen. Kaikki olemassa oleva jota, voisi syytää tai vaatia vastuuseen epäonnistuneen ja epäonnistumisvaarassa olevan terveydenhuollon sijasta. Jopa itse virus kelpasi teille kohteeksi, ja siksi piilotit kaikki aikaisemmat pahat epidemiat ja niihin liittyvät tiedot, jotta tilanne näyttäisi vaaralliselta, ja te, sinä näyttäisitte hyveellisememiltä.
Eikä se jäänyt siihen, te, sinä vaadite koko ajan lisää keinoja, joilla peittää ja pysyä suojassa jotta aikaisempi ei tulisi esille. Te teitte sen koska pelkäsitte, sinä teit sen, koska pelkäsit.
Sinä olit se, te teitte sen, siksi kirosit itsesi, siksi kirositte itsenne.
SIKSI OLE KIROTTU, SIKSI OLKAA KIROTUT
Pimeän pelko
.. ..
EN PÄÄSTÄ TEITÄ, olette minun....... ennenkuin käännytte parempaan, kuin johon jopa linkkasin. Olen valo, keveys, kunnia.. Joy!
Olet minun.
Keskellä on Linda Mc Donald. (rummut) hän on ainoa, joka on edelleen nykyisessä kokoonpanossa, olen ihan kahdesta, kumpi se on se johtajalehmä, näistä kahdesta, siis uusi tai uudehko solisti Kristen Rosenberg, vai Linda. Minusta se on kuitenkin tavallaan Linda.
Mutta älkää jääkö sarviin "sonnit"....voi käydä juuri kuten arvasit. Sanon sen näin, vaikka ehkä erikoisesti toin esille....
Love...have fun!
Smile. Smile
Valehtelit, pitääksesi yllä sitä mihin luotit. Valehtelit, sinä, te valehtelitte koska sinulla ja teillä oli olemassa usko terveydenhuoltoon, joka kuitenkin tartutti hoitamansa ihmiset, ja oli voimaton,
Te, sinä. Sinun vuoksesi Italian terveydenhuollon kriisi jätettiin myöntämättä. Sinä olit se joka oli laittamassa koronatartunnan tartutaneen lääkärin selän taakse, ja kutsuit sen sijaan armeijjan kadulle. Se olit sinä, sinä pidit ajatuksesta, ja olit mukana, kun pelko siitä, mitä tapahtui levisi ympäri maailmaa, pelko siitä, että lääkäri ei olisikaan ollut täydellinen. Siksi sinä syytit jatkuvasti kaikkia toisia, jotta vain likaantunut terveydenhuolto näyttäisi puhtaalta. Kaikki muu, ja kaikki toiset kelpasivat sinulle kohteiksi kukin vuorollaan. Myös esineet, ja asiat, sekä niiden puuttuminen. Kaikki olemassa oleva jota, voisi syytää tai vaatia vastuuseen epäonnistuneen ja epäonnistumisvaarassa olevan terveydenhuollon sijasta. Jopa itse virus kelpasi teille kohteeksi, ja siksi piilotit kaikki aikaisemmat pahat epidemiat ja niihin liittyvät tiedot, jotta tilanne näyttäisi vaaralliselta, ja te, sinä näyttäisitte hyveellisememiltä.
Eikä se jäänyt siihen, te, sinä vaadite koko ajan lisää keinoja, joilla peittää ja pysyä suojassa jotta aikaisempi ei tulisi esille. Te teitte sen koska pelkäsitte, sinä teit sen, koska pelkäsit.
Sinä olit se, te teitte sen, siksi kirosit itsesi, siksi kirositte itsenne.
SIKSI OLE KIROTTU, SIKSI OLKAA KIROTUT
Pimeän pelko
.. ..
EN PÄÄSTÄ TEITÄ, olette minun....... ennenkuin käännytte parempaan, kuin johon jopa linkkasin. Olen valo, keveys, kunnia.. Joy!
Olet minun.