Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ Helminauhojen torstai ¤¤¤¤

17.08.2006 |

[color=lightblue]Mitä mitä.. Puoliltapäivin ei vielä pinoa.. noo tästä se lähtee![/color]

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Korinhoito-oppi naisil[/b]

Naisil o tapana tehrä usse asjoi vaikkiamma kaut. Sen

takia heijä tuliski otta oppi miähist, niihee pääsisivä

mones asjas paljo helpommal ja säästäsivä itteäs,

hermojas ja muittenki hermoi.

Muutama korinhoitto liittyvä onkelmatilanne ja

kummotto nee ratkasta:

Olej juur syänyt jukurti ja roskapussi o iha täys.

Mitä mää tee?

- Lait tyhjä purkki tiskipöyräl. Jät lusikka purkki.

Mää söi lämpimä ruua ja mul o likane lautane ja

maitolasi. Mitä mää teen?

- Lait astiat tiskipöyräl tai tiskialttasse.

Tiskipöyt o täyn tyhji jukurttipurkkei ja astiat ei

mahru. Mitä nyy?

- Tyän roski hiuka sivummal. Jos tääkä ei aut,

vie likaise astia takasi ruakpöyttä.

Ku mää vei astioi takasi pöyttä mää huamasi, et

maitotölkki o tyhjä. Roskapussi o täyn, samate

tiskipöytä. Mitä mää teen tölkil?

- Lait see tiätyste jääkaappi. Siälhä maitotölkei piretä.

Mää ottasi tuaremehu, mut kaik lasi ova likasena

tiskialttas. Mitä mää tee?

- Juas suara tölkist

Tölki nokka ol lytys ja mehu loraht lattial. Pitäsik

tehrä jotta?

- Pyyhkäs enimmä sukam pohja.

Nyy suka ova märä ja tunttu tahmialt.

- Riisu suka ja jät nee lattial mehutahra viäre.

Hae kaapist uure suka.

Mää el löyr kaapistan yhtä puhtai sukki. Mää tahro

suka jalkkasan, ku mää makka sohval ja kato

elokuva. Mikä avuks?

- Eti lattialt vähemmä likase, kuiva suka.

Sohval o suur kasa vaattei enkä mää mahru eres

istuma, makaamisest puhumattaka. Viänk mää vaatte

kaappi?

- Älä viä. Yht hyvi sää vois siirttä nee nojatuali.

Jos nojatuoli o täys, purot koko kasa lattial.

Kämpäs o kumma haju. Mää luule, et se tule

tiskialtaast. Mitä sil pitäsis tehrä?

- Ava keittiö akkuna hiuka. Jos ilma ei tunnu

raikastuva, lähre ite ulos. Vaik iltakaljal.

Palatessas es sää enä huomaa mittä haju.

Vierailija
2/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla kertomaan, että tunsin tänään ekan kerran kunnolla Helmin liikkeet!!! Parina päivänä olen ollut tuntevinani jotain pientä, mutta en uskonut sitä itsekään koska viikkoja on niin vähän. Tänään ei ollut enää epäilystä. Pieniä töytäisyjä on tuntunut jo niin monta ja välillä hassua möngerrystä. Ihanaa!!!

Edellisessä odotuksessa tunsin liikkeet vasta rv20, joten taitaa olla vilkkaampi kaveri tulossa tällä kertaa. Ultrassa tosin tiedustelin istukan paikkaa. Sitä ei kuulemma kovin selvästi vielä erota ekassa ultrassa, mutta näytti kuulemma olevan takana. Viimeksi oli edessä, joten sekin voi vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen.

Tuiskuliina ja potkunyrkkeilijä Helmi rv 12+5 (13+2 ultran mukaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Hehee =).. Noi on hauskoja!![/color]

Mulla taitaa olla erityisen positiivinen päivä, kun ajatukset on selkiytyny niin hyvin, etten enää edes odota sitä punktioo.. Päivä kerallaan..

Mua on kyllä auttanut se kun olen asiasta puhunut kaikille, ketkä on vähänkin raskaudesta kyselleet.

Ajattelinkin jo, että taidan hakea mummulassa säilytyksessä olevan vauvan ensisängyn kotiin ja laitella sitä kuntoon pikkuhiljaa!!

...vai onko vielä liian aikaista??

Ihan uus oirekin on taas jostain tarttunut mukaan;

Luin lapsille iltasatua ja tuntui että henki loppuu siihen paikkaan.. täytyi lauseiden välissä haukkoa henkeä!!

Ihan outoo, kun puhuessa ei kuitenkaan tuu sellaista tunnetta!

ei mullakaan tän erikoisempaa

mammutti ja vili rv 14+3

Vierailija
4/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tännekkään mitään ihmeellistä kuulu. Pidemmät tarinat kirjoitin sinne MSN:ään.... joten ei jaksa toistella täällä.

Kaikki ok.

Kedelig ja Piipero rv. 12+ jotain 5 tai 6 ?!?

Vierailija
5/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu välillä muksuille lukiessa, et henki loppuu. Siis vissiin hengästyttää jo pelkkä ääneen lukeminen! Huh huh, toivottavasti kohta tää " alavire" katoais, tuntuu tosiaan edelleen, et ei mitään jaksa tehdä.. Istumaan vaan pyrkii vähän väliä, ja sit ei jaksais enää ylös nousta. Onko muilla " noloja kavereita" , siis peräpukamia? Mulle tuli esikoista odottaessani, ihan loppumetreillä, ja sen jälkeen ne ei oo kokonaan hävinnyt (esikoinen nyt 3,5v). Onneksi ne eivät ole missään vaiheessa vaivanneet (olleet siis kipeitä), mutta riittää kun tietää niiden olemassa olon, ei kiva. Ja siis tää istuminen ei hyvä - niidenkään kannalta.

" Salaa" kurkkasin tammikuisten pinoon, ja siellä oli galluppia perhehuoneista. Oletteko te jo miettineet niin pitkälle, haluaisitteko perhehuoneeseen? Tai onko synnärissänne edes moisia? SatKs:ssa niitä on (en nyt muista montako, ainakin kolme..?), ja olisimme esikoisen kanssa sellaiseen halunneet, mutta ei päästy - olivat siis kaikki varattuja. Toisen kanssa emme perhehuonetta edes kysyneet, koska ei mies olisi kuitenkaan yötä ollut sairaalassa. Nyt en halua perhehuonetta, vaan haluan huoneen, jossa on edes yksi toinen äiti. Olisi tosi yksinäistä olla perhehuoneessa, koska tosiaan sairaalaan on sen verran matkaa, että mies käy kerran päivässä meitä katsomassa. Tykkään kuitenkin saada hiukan juttuseuraa, eikä minua häiritse toisen äidin vieraat.

Onpa rauhoittavaa, radiossa soi elton john ja ulkoa kuuluu sateen ropina.. Paitsi että onkohan

liian

rauhallista! Mitäs mahtaa ne muksut tuolla olkkarissa häärätä, kai on seinät pian tussissa.. Must go..

Minni & [color=teal]Mulperi[/color] rv 13+3

Vierailija
6/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vasta heräillään. Hauska tuo Minnin kirjoittama juttu :)

Voi että kun on kiva lukea kun ihmiset tuntee jo vauvan liikkeitä - kunpa minäkin sit joskus..... En kyllä vielä vähään aikaan ees odottele, eihän tämmöinen ensikertalainen niitä kai voi vielä tuntea. Mut toivottavasti silti aika pian...

Kiva kuulla että muutkin hengästyy! Mua on muutaman kerran oikein hävettänyt, kun jossain julkisella paikalla huomaan huohottavani aika äänekkäästikin - ja siis ihan jossain muualla kuin esim. kuntosalilla, missä se olis ihan asiaankuuluvaa. Esim. kaupassa vaatteita sovittaessani saatan puhkua siellä verhon takana ihan huolella...noloa.

Nyt jos alkais siistiytymään niin koskakohan sitä olis valmis lähtemään töihin?!

Makkara rv13+5

Vierailija
7/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikein ärsyttää, että mulla ei täällä töissä ole mitään tekemistä. Musta tulee oikein kunnon nettiriippuvainen, kun kerkeen täällä päivät pitkät vain netissä pörrätä, GRRRRR!!!

Perhehuoneesta: esikoisen kanssa me päästiin sellaiseen ja se oli ihanaa. Sillä mä en päässyt kävelemään. Mies toi mulle ruuat sinne ja hoiti pojan.

Nyt me ei varmaan perhehuoneeseen edes päästä, KYSissä on niitä vain muistaakseni 2. Ja kun ei asuta Kuopiossa, niin en tiedä käykö mies vielä sit töissä yms. ja onko esikoinen mummolassa vai päiväkodissa yms. niin ei edes yritetä siihen perhehuoneeseen päästä. Kun ei esikoinen siellä kuitenkaan viihtyisi päivätolkulla yms.

Ainut vaan mikä mua pelottaa on se, että viimeksikään en saanut edes perhehuoneessa kunnolla nukuttua. Just kun olit nukahtanut tuli kuulutus: kahviaika tai lounas on saapunut yms. GRRRR!!! Oikein odotin ja rukoilin, että pääsisin kotiin NUKKUMAAN!!!!

Joten täytyy nytkin varmaan pakata korvatulpat mukaan (mutta sitten ei kuule jos vauva itkee?!?!?) HÖH.

Ans kattoo ny, kui asiat lutviutuu...

Kedelig

Vierailija
8/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetkin rappuset, niin meikäläinen puuskuttaa kuin höyryveturi jne.

Vierailija
9/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin portaissa tulee puuskutusta, muualla en ole asiaa huomannut. Töissä ollaan ja ihmetellään. Vieläkin eilisit syketunteet mielessä kun ekan kerran niitä kuuli :)

Tuosta perhehuoneesta oli kanssa pakko tulla kommentoimaan, kun meiltä aisaa kysyttiin ja kättärin Haikaranpesääkin tarjottiin. Olisin sellaiseen tahtonut, mutta me ei voida sellaiseen päästä, koska siellä kuulemma miehen tarvitsee olla kokoajan paikalla äitiä auttamassa ja hoivaamassa, koska kuulemma osastolla ei ole lastenhoitajia ja vain yksi kätilökin joka ramppaa siellä ja täällä. Että tavalliseen huoneeseen ollaan matkalla ja ihan hyvin mielin. Mies käy kuitenkin vain iltaisin ja saa apua sitten jos sitä tarvitsee niin kunnolla. Ja ainahan ei edes pääse jos synnytyksessä jotakin tapahtuu tai vauva ei voi hyvin. Taikka tosissaan ovat täynnä sillähetkellä kun menee synnyttämään. Ja saattaahan se sairaala muuttua vielä synnytyksen lähestyessä jos muuttuu riskiraskaudeksi.

Mutta iloista päivän jatkoa. Massusta kuulumisia odotetaan vilkkaalta kaverilta :)

Ninnu ja Peruna 15+5

Vierailija
10/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi [b]Medve[/b], pahoittelut :( Voimia!

-----

[b]Uusille [/b]tervetuloa!

[b]Iciarille [/b]

TUPLASTI

onnea!

[b]Pääsky [/b]ja muut aikaisin [b]liikkeitä [/b]tuntevat, kyllä niitä tosiaan voi tuntea. Itse tunsin eskoisesta jo np-ultran aikoihin. En tietenkään mitään selkeitä potkuja, vaan sellaista kutittavaa muljausta. Jos kerran voi tuntea pierun suolen mutkassa, niin miksei sitten voisi tuntea 10-senttisen sintin riehumista niinkin tuntoherkällä alueella? Mulle ei (ihme kyllä) tällä kertaa neuvolassa tai lääkärissä intetty vastaan, kun kerroin tuntevani liikkeitä np-ultran aikaan :) Ärsyttää, jos joku ulkopuolinen

*Tietää*

paremmin kuin minä itse, mitä

tunnen

.

Kohdun pullahdettua ylös lantiomaljasta 15. rv:llä liikkeitä oli vaikeampi tuntea. Nyt tuntuu taas, joku kutittelee jo melkein napaa sisältä päin [color=red]♥ [/color]Ihmetyttää, että joko kohtu voi olla lähellä navan korkeutta?

Tsemppiä [b]kantoliinasidontojen opetteluun [/b]:D Kyllä se siitä lähtee, vaikka alku olisikin täynnä umpisolmuja ja houdinimaisia vapautumisyrityksiä. Itse harjoittelin esikoisen odotusaikana ensin pehmoleluilla ja sitten kissan kanssa ;D Netistä löytyy hyviä ja selkeitä sidontaohjeita, videoitakin, jos oman liinan mukana tulleet tuntuvat riittämättömiltä.

Täällä ainakin on paljon:

http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/sidontoja/sidontojaX.html

Noista suosittelen lämpmästi KietaisuX II:sta, sillä pärjää pitkään!

[b]Sykkeistä [/b]on myös ollut puhetta. Esikoisella oli korkeat sykkeet, 160 tai ylikin ja poika tuli. Harvoin kyllä mitään leposykettä saatiin doppleriin, vaan yleensä masussa oli kunnon zembalot meneillään. Tässä raskaudessa syke on mitattu vasta kerran, oli 144. Muutenkin kyllä tuntuu paljon rauhallisemmalta tämä salamatkustaja eskoiseen verrattuna. Alun poikatunne on vaihtunut

emmätiärä

ksi.

[b][color=pink][size=2](.) [/size][/color][/b]Reissusta kotiuduttiin myöhään eilisiltana. Hyvin kesti Kupla, vaikka mennen tullen huristeltiin 450 km vain lyhyillä tankkaus- ja vaipanvaihttauoilla. Esikoinen vain järjesti paluumatkalla lisää harmaita hiuksia, kun oppi avaamaan turvaistuimensa turvavyöt :| Täytyy varmaan viritellä istuin siten, että pojan saa köytettyä auton omilla turvavöillä.

Itsekin jaksoin ihan hyvin, vaikka [b]supistelu [/b]ilmestyi kuvioihin. Kivuttomana onneksi, mutta täytyy varmaan ottaa neuvolassa puheeksi. Menee levossa ohi, mutta reipas kävely tuntuu laukaisevan rytmikkään supparisession, joka loppuu vasta kun pääsen pitkälleni :( Esikoisen odotuksessa supistelu alkoi rv 20 paikkeilla, muttei onneksi tehnyt mitään kohdunsuulle ennen loppuraskautta.

Tosiaan uusi juttu on nuo jo melkein navan sisäpuolelta tuntuvat koputukset :) Ihan liikutti, kun hain kantoliinapaketin postista ja tietty heti autoon päästyäni avasin: Erittäin Salainen koputteli sisäpuolelta sylissä olevaa liinaa. Taitaa odottaa yhtä malttamattomana kuin äitikin :)

Mukavaa päivää! Itse nautin harmaasta sadepäivästä ja vaikka tanssin sadetanssia, että tätä nyt tulisi kunnolla!

[color=red]♥ [/color]Pomelo ja Erittäin Salainen, rv 15+5

Vierailija
11/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip,

Huh, kylläpä viikot menee mukavan nopeaa :0) Onpa kiva kun vähän vettä sateli... nyt on huomattavasti raikkaampi ilma.

sillysausage: mietiskelit sitä ettei tunnu vielä liikkeet. Sama täällä - minä olen kans kateellisena kuunnellut kun toiset kertoo ne tuntevansa jo hyvinkin aikaisin. Minun masussa ei vielä kyllä tunnu mitään liikettä... mutta terveydenhoitajakin sanoi että norm. liikkeitä tuntee itse vasta vkolla 16. Mut pääasia oli että ultrassa sai nähdä toukkeroisen liikkeet... niitä vois kyllä vaikka ihmetellä joka päivä ...

Mitenkä muuten muut olette jatkaneet urheiluharrastuksianne nyt raskauden aikana?? Itse en jostain syystä ole kuntosalilla enää uskaltanut mennä , kevyellä jumpalla kylläkin käyn ja lenkillä.

Juu, nyt täytyy lähteä kaupalle ja sen jälkeen pitää siivota että vkonlopun saapi levätä :0)

-junebug & toukkis 13+2

Vierailija
12/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistainan kävin lopultakin esittäytymästä ja illalla vähän huvitti kun olin roheesti laittanut viikkojakin siinä täpinässä lisää!!! No kaikki varmaan lasketusta-ajasta huomasivat, että liioittelu oli kyseessä ;))

Me oltiin esikoisen kanssa Haikaranpesän perhehuoneessa. Oli kyllä hieno kokemus, kun en ollut lapsesta hetkeäkään erossa ja mies sai olla täysin mukana alusta lähtien. Sitä vaan on myöhemmin puhuttu, että jos yhtään enempää olisi tukea tarvittu, ei juuri Haikaranpesän perhehuone ole välttämättä ensisynnyttäjälle hyvä paikka. Siellä nimittäin jos yöllä soittaa, tullaan vaan katsomaan että hengissä on ja käsketään kysyä kysymykset aamulla. Tämä siksi, että synnyttäneitä varten on kätilö työvuorossa vain päivisin. Nyt toisen kanssa yritämme kuitenkin mielellämme taas Haikaranpesään, kun luulisi tuota vauvanhoitokokemusta jo olevan ;)

Nyt täytyy lähteä leipomaan esikoisen kanssa kun illalla kummitätinsä tulossa kylään!

Terkkuja

Sole & Eemeli 13+1

Vierailija
13/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät päivät kaikille! :) Ihanaa lukea, että toiset tuntee jo vauvan liikkeet, mä en oo ite viel tuntenu mitään, vaiks oon oikein yrittäny kuullostella ja maatessa tutkaillakki. Mutta ei ni ei, ehkä ne sielt sit parin viikon sisäl alkaa tuntumaan täälläki suunnal. :)

En tiiä onko tääl aikasemmin puhuttu tai kyselty, mut kyselempä nyt, eli onko tääl muita ihmisiä, jotka olisivat ircnetissä? Ois kiva jutella vaikka ihan sieläkin.

Entäs sitten tuo mesehomma...mites se toimii? Joskus eksyin paikkaan mistä siitä höpistiin, mutta en mä sitä enää löydä vaikka kuinka etin. :(

Mutta nyt laihisryhmän kesänkontrolliin...viiminen käynti, saas nähdä mitä sanovat, ku ilmotan olevani " lihotuskuurilla" . :D

Heiduh rv 13+4

Vierailija
14/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt koneelle aikoihin, joten pahoittelen jo etukäteen , jos/kun en ole kaikista listatapahtumista ihan ajantasalla...

Mulla masu hyppäs esille parisen viikkoa sitten eikä sitä ole enää mitään toivoa piilotella. Taitaa vaikuttaa tuo suht´ tuore edellinen raskaus ja huonosti palautuneet vatsalihakset ;) Liikkeitä mäkin oon ollut tuntevinani, mutta ihan varmaksi en osaa sanoa. Esikoisesta tunsin rv 17-18 hujakoilla, mut seuraavista voi vissiin tuntea aiemmin... yksilöllistä kovasti nämä jutut.

Sit herkempien kannattaa jättää tää lukematta.... joku kyseli " noloista kavereista" eli pukamista. Että otitkin just tänään puheeksi ;) eilen nimittäin aloin ihmettelemään, että onko mulla joku ärtsä finni tms. alapäässä (ihan emättimen vieressä, niinpä! Auts!), mut pienen tutkailun jälkeen se osoittautui suonikohjuksi/pukamaksi. Arrrg! Esikoisesta sain ihan perus peräpukamat joskus rv25, jotka oli oireettomat synnytyksen asti ja parin päivän kiukuttelun jälkeen ovat oireettomana pysyneet *koputtaa puuta raivoisasti* tähän asti. Mut siis että suonikohjuja tonne alapäähän!! Oon kyllä kuullut että jotkut niitä saa, mutta et jo tässä vaiheessa! Toivottavasti hellittää pian, ei tää istumunen oikein nyt maistu... anteeksi jos jotain ällöttää nää jutut!

Perhehuoneesta on ollut puhetta. Taysissa, johon tod.näk. menemme synnyttämään, ei niitä käytännössä ole eikä semmosesta varsinaisesti haaveillakaan. Mies on luultavasti töissä meidän sairaalassaolon ajan ja esikoinen mummolassa, joten kiva saada huonekaverista seuraa. Esikoisen aikaan Taysin remotti oli vielä kesken ja oltiin 3 hengen huoneessa, mut sekin meni ihan ok.

Liikunnasta sen verran, että tuttuja lajejahan saa harrastaa raskaana ollessa (tietty extreme-lajeissa harkinta on paikallaan), mutta uutta " sähäkkää" (esim. itsepuolustuslajit) ei kannata aloittaa. Mut mä oon sitä mieltä, että kroppa kyllä kertoo mistä se tykkää ja mistä ei. Tärkeintä on pysyä vähän liikkeessä ja hyödyntää hyötyliikuntaa. Ite käyn bodypumpissa, lenkkeilen koiran kanssa ja vähän joogaan. Ratsastanut oon, mutta en ehtinyt aloittaa sitä edellisen synnytyksen/raskauden jälkeen, joten aattelin aloitella uusiks sit ens vuonna joskus ;)

Nyt tarvii mennä vähän syömään ;) Leppoisaa oloa kaikille!

e75 + " otto-ville" rv14+5

Vierailija
15/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Kävin katsomassa tänään kaverin kuukauden ikäistä vauvaa ja itku kun se oli suloinen ja [b]pieni[/b]![/color]

Perhehuoneesta en ole haaveillut ja synnäri on tayssissa kuulemma muuttunut niin paljon, etten tiedä onko siellä edes sellaista enää..

Harrastuksia mulla ei ole liiemmin ollut, mitä nyt koiran kanssa liikun ja uimassa käyn.

Uimista ajattelin jatkaa,

jos mahdollista

, koko raskausajan!

Täytyy vaan isompia uikkareita alkaa jostain etsiin.

musta on hyvää vauhtia tulossa myös nettiriippuvainen, kun on liikaa aikaa roikkua koneella...[color=blue]=[/color][color=red])[/color]

m & v

Vierailija
16/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tuossa luin sinun toisessa pinossa olevan jutun punktiosta...Aattelin vain jos vielä tarviit juttutoveria kyseisestä asiasta niin voisin vaihtaa juttuja omassa messengerissä jos tahdot? Olin itse istukkanäyte punktiossa RV 11+5.

Vierailija
17/17 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Medve[/b]lle ensinnäkin suuret pahoittelut :(

Oon lueskellut nopeasti täältä kuulumisia, mulla on hirmuisesti töitä enkä kerkeä välillä edes syömään.

Ja välillä tuntuu että

tahti vaan kiihtyy

..

[b]Icar[/b]ille tuplaonnittelut jos en ole vielä onnitellut! Luin kyllä mutten muista sanoinko mitään.. :)

[b](.)[/b] Ei tunnu vieläkään että olisi raskaana.. :/ Omituista.

Jostain sellasesta hassusta

sisäänpäinkääntyneestä

tunteesta (outo sanavalinta) saan kiinni.. Sellaisesta

mulla on sisälläni ikioma

:)

Muuten en oikein osaa sanoa.. vauvakuume nostelee päätään ja jotenkin haikea ja kaipaava olo iskenyt.

Vaikea selittää. Normihousujen nappi menee taas kiinni :/

Esikoisen kanssa ollut kivaa ja vaikeeta. Pikku-uhmis aiheuttaa otsasuonen tykytyksiä mutta on vastapainona taas sitten niin rakastettava että itkua vaan väännän :´)

Mekin oltiin perhehuoneessa Kättärillä. Se oli ihanaa aikaa :) Rauhallista :)

[b]Liikkeitä[/b] en usko.. ehkä.. että olisin tuntenut. " Perhosefekti" tuntuu välillä -mutta toisaalta mulla on niiiiiiin paljon kaikenmoista pulputusta mahassa AINA että vaikea sanoa.. Välillä olen varma.. välillä en :/ Sellanen hassu ei-kutittava-kutitus ;)

Huomenna isoäidin kasikymppiset, lauantaina kaverin häät..

.. sit taas töitä ja töitä..

Repo ja Wilson 12+4