Miten te pahoinvoivat voitte olla töissä? Vai oletteko sairaslomalla...
Mulla poika/04 ja raskaus meni ilman minkäännäköistä pahoinvointia?
Nyt tämä uusi tulokas vie multa kaiket voimat. Oksennan aamuisin, kyökin kyllä iltaisin ja öisin, kaikki kuvottaa, mutta voimat on todellakin poissa koko ajan.
Miten te muut jaksatte olla töissä? Mulla alkaa naurut olla naurettu, kun ei töissä jaksa muuta kun surffailla netissä. Mä vielä olen seisomatyössä, ettei istumaankaan pääse kovinkaan usein.
Kommentit (2)
Töissäkäynti on ainakin minulle paras pahoinvointilääke!
Mutta,voimakkaasti pahoinvoineena ymmärrän TODELLAKIN teitä kaikkia,jotka voitte pahoin.Se on ihan hirveätä,ja on varmasti yksilöllistä mikä on kellekkin järkevin toimintatapa. Joillekin se on se sairasloma,joillekin taas tekeminen/töissäkäynti tai muu vastaava.
Voimia pahoinvoiville! Tiedän mistä puhutte.... toivottavasti se menisi jossain vaiheessa ohi!
Ei puhettakaan, että olisin töissä. Oksennan yöt ja aamut. Aamupäivällä pari tuntia parempaa aikaa ja sitten se alkaa taas ja kiihtyy iltaa kohti. Ensimmäisestä raskaudesta jouduin olemaan alussa töistä pois 3,5 kk !
Jos sinula on paha- ja voimaton olo, hakeudu lääkäriin. Saat varmasti sairaslomaa. Ei sinusta tuollaisena ole hyötyä siellä töissäkään.
Voimia !