Mitäs mieltä olette mustista lastenvaatteista?
Käyttäisitkö omillasi? Ovatko kivoja vai ihan kamalia?
Kommentit (8)
On meilläkin jotain mustia, vaikea ollut löytää tähän asti mutta nyt kai tulossa muotiin.
En mä pientä tyttöäni kokonaan mustiin pukisi mutta muihin väreihin yhdistettynä mustat vaatteet näyttävät mielestäni tosi kivoilta!
Se vaan harmittaa kun ne kerää kaikki pölyt ja nöyhtät itteensä.
Ja heille musta sopiikin, koska ovat niin vahvoja väritykseltään muutenkin. Pienemmät näyttävät mustissa kalpeilta eivätkä edes tykkää mustasta paitsi Lordi-paidoistaan.
musta tuntuu että tumma väri ärsyttää vauvamme ihoa, joka on muutenkin herkkä. lisäksi tummissa näkyy lika paremmin.
mutta väriä tärkeämpää on mielestäni vaatteiden mukavuus. mielummin tummia vaatteita kun jotain farkkuja ja muita aikuisten vaatteita.
Lapsuuden pitäisi olla iloista ja huoletonta ja pukeutumisen pitäisi kuvastaa ja tukea sitä. Ei varmaan ole vaikea arvata, että en osta omille lapsilleni mustia vaatteita, vaikka itse sellaisia paljon käytänkin. Nuoriso on eriasia ja he saavat itse päättää pukeutumisestaan varsin pitkälle.
Ihoärsytystä ei ole esiintynyt pesukoneen jälkeen. Myös farkkuja käytetään, koska niitä saa monenmallisia ja erilaisia kuin aikuisten mallit.
Tytöllä on musta tukka ja talvellakin vähän väriä ihossa. Sopivat upeasti! Samaten sellainen tumma harmaa.