Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä olette mustista lastenvaatteista?

Vierailija
17.08.2006 |

Käyttäisitkö omillasi? Ovatko kivoja vai ihan kamalia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on musta tukka ja talvellakin vähän väriä ihossa. Sopivat upeasti! Samaten sellainen tumma harmaa.

Vierailija
2/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin jotain mustia, vaikea ollut löytää tähän asti mutta nyt kai tulossa muotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pientä tyttöäni kokonaan mustiin pukisi mutta muihin väreihin yhdistettynä mustat vaatteet näyttävät mielestäni tosi kivoilta!

Vierailija
4/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan harmittaa kun ne kerää kaikki pölyt ja nöyhtät itteensä.

Vierailija
5/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heille musta sopiikin, koska ovat niin vahvoja väritykseltään muutenkin. Pienemmät näyttävät mustissa kalpeilta eivätkä edes tykkää mustasta paitsi Lordi-paidoistaan.

Vierailija
6/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu että tumma väri ärsyttää vauvamme ihoa, joka on muutenkin herkkä. lisäksi tummissa näkyy lika paremmin.

mutta väriä tärkeämpää on mielestäni vaatteiden mukavuus. mielummin tummia vaatteita kun jotain farkkuja ja muita aikuisten vaatteita.

Vierailija
7/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden pitäisi olla iloista ja huoletonta ja pukeutumisen pitäisi kuvastaa ja tukea sitä. Ei varmaan ole vaikea arvata, että en osta omille lapsilleni mustia vaatteita, vaikka itse sellaisia paljon käytänkin. Nuoriso on eriasia ja he saavat itse päättää pukeutumisestaan varsin pitkälle.

Vierailija
8/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoärsytystä ei ole esiintynyt pesukoneen jälkeen. Myös farkkuja käytetään, koska niitä saa monenmallisia ja erilaisia kuin aikuisten mallit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi