Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan ihana kolumni Hanna Jenseniltä uudessa Kotivinkissä!

Vierailija
17.08.2006 |

Varmaan täällä herättää mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta itse pidin kovasti! Luen kotivinkistä aina ensin nuo Hannan jutut!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se oikea tule oven taakse. Silloin kävi mielessä, että pitäisikö selvittää missä kyseinen herra asustaa ja mennä soittamaan ovikelloa ;) no, leikki sikseen.

Vierailija
2/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asioi kodinkoneliikkeessä! Oli huippu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä joistakin jutuista ja sujuvastihan he kirjoittavat, mutta jokin nyppii.

Vierailija
4/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva yllätys, että joku muukin tykkäsi siitä.

Yleensä jengi täällä on niin ahdasmielistä, että!

Vierailija
5/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee tilaaja, jolle lehteä ei ole tullut

Vierailija
6/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Lipastin kolumnit on paaaaaljon parempia.

Vierailija
7/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään myös Kodin Kuvalehdessä Erkki Lampenin kolumneista : ). Niissä on jotain ihanan syvällistä, ei ole tyhmä mies tämä Erkki.

Kertoisko joku, mistä Jensen kirjoitti?

Lipastin kolumnit on tekopirteitä, ne menevät jotenkin " yli" humoristisuudessaan.

Vierailija
8/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen Erkin, on ollut joskus muinoin 10-15 v sitten vähän meininkiä, edelleen tunnetaan :-). Kerron terveisiä, että hänen kolumneja kehutaan.

Erkki on monipuolinen mies, muistaakseni sosiologi tai muu valtiotieteitä opiskellut, ollut lastenteatterissa pitkään ja muusikkona, ja uusmediassakin pistäytynyt.

Vierailija:

mä tykkään myös Kodin Kuvalehdessä Erkki Lampenin kolumneista : ). Niissä on jotain ihanan syvällistä, ei ole tyhmä mies tämä Erkki.

Kertoisko joku, mistä Jensen kirjoitti?

Lipastin kolumnit on tekopirteitä, ne menevät jotenkin " yli" humoristisuudessaan.

Vierailija
9/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa terveisiä Erkille. Mä olen oikea fani, ihailen hänen tapaansa havainnoida maailmaa. Katson aina ekana Kodin kuvalehdestä, onko siinä E:n kolumni, ja jossei ole, voi voi.....

Onko mielikuvani fiksusta, ajattelevasta miehestä oikea?

Vierailija
10/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä edelleen olisi yhteyksissäkin :-). Erkki on fiksu ja ajatteleva kyllä. Välillä vähän liikaakin kelaava. Tietyllä tavalla hyvinkin leikkisä ja pikkupoikamainen, mutta vähän on surumielinenkin. Harmittaa puolestaan, kun ei oo löytänyt sopivaa elämänkumppania.

Vierailija:

kerropa terveisiä Erkille. Mä olen oikea fani, ihailen hänen tapaansa havainnoida maailmaa. Katson aina ekana Kodin kuvalehdestä, onko siinä E:n kolumni, ja jossei ole, voi voi.....

Onko mielikuvani fiksusta, ajattelevasta miehestä oikea?

Vierailija
11/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotenkin vähähtänyt kun luin sitä ja sain uutta potkua taas elämään. Jotenkin vaan tuntui että miten se pystyi olemaan juristi se nainen, niin paljon lapsia ja eikö siinä ollut ikäkin (aika nuori). No, joka tapauksessa aika voimapesä taitaa olla, ja elämän asenne kohdallaan.

Vierailija
12/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän hänen tyylistään kirjoittaa.

Vierailija
13/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
14/15 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, fani kumminkin.