Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt nelikymppisenä olen ilman meikkiä täysin näkymätön miehille ja sehän passaa, saan viimein istua yksin terdellä ilman että joku änkeä seu...

Vierailija
05.05.2021 |

Terasseilla miehet eivät ole niin epätoivoisia kuin baareissa, jossa pilkun aikaan kelpaa vaikka millainen suohirviö kunhan tällä on naisen värkit.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här!

M49

Vierailija
2/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös vanhentunut iloisena samasta syystä! :D Enää ei tarvitse olla jatkuvasti valppaana samalla tavalla kuin kymmenen vuotta sitten siltä varalta että joku huutelee kadulla törkeyksiä tai änkeää seuraan vaan on ihanaa olla näkymätön. Odotin nuorempana että pääsen tähän tilanteeseen ja on kyllä mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva. Mä oon ollut näkymätön koko ikäni :D N30

Vierailija
4/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Nuorempana kun odottelin kaveria tai poikakaveria niin kohta kuului heti "Mitä sä siinä yksin istut? Anna mä tarjoon kaljan" ja samalla katse pyyhki rintojani ja sääriäni. 

Nyt kun 43 wee ja rupsahtanut,niin saa lipittää lonkeroa ihan rauhassa vaikka olisi millainen minihame päällä. Korkeintaan joku tuttu tulee moikkaamaan.

Vierailija
5/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä en ole vielä terasseilla käynyt, mutta kyllä niitä seuraan tunkevia urpåja riitti vielä viime vuonna.

N51

Vierailija
6/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin naiset hakee edelleenkin huomiota, vaikka miehet ei enää edes lähesty.

antakaa huomioo! antakaa huomioo!

Vierailija
7/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia miehiä ei kiinnosta yksin olutta kiskova vanha akka, mutta ulkomaalaiset miehet ovat eri juttu. Kerran istuin sateisena koleana päivänä yksin baarin katetulla terassilla nahkatakki päällä, huivi kaulassa kun ohi käveli mies joka pysähtyi, käveli takaisinpäin ja kysyi "Why you sitting here all alone?" Mies höpötteli hetken ja kiipesi sitten aidan yli siihen terassille! Pakenin sisään ja tyyppi tuli perästä, mutta luovutti kun näki baarimikon.

Vierailija
8/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliseeko siellä joku katkera mies, jonka tarjoamat drinkit on juotu antamatta pildeä vastapalvelukseksi?

Vierailija
9/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä joku nelikymppinen tekee terassilla tai baarissa? Jäänyt kaksikymppisen tasolle?

Vierailija
10/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tunnistan tunteet, mutta kieltämättä olisi kiva jos olisi joku nappula, josta saisi hehkeys-tilan pois päältä tai päälle milloin haluaa :D 

Vierailija
11/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä odotan tota aikaa.

Toi meikittömyys on kyllä ollut hyvä kikka ja maski toimii ihanasti muuten, mut ei toki, jos pitää syödä tai juoda. Ja joku kaapu päälle.

Mutta jos erehdyn meikkaamaan, kampaamasn tukan ja laittamaan vaikka shortsit, niin aina joku urpo tuppaa seuraan.

Vierailija
12/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas vain, viisikymppisenä saat meikata ja laittautua nätiksi, mutta silti saat pysytellä näkymättömänä! Viimeistään tässä iässä saa toteuttaa sitä kliseenä ja valheena pidettyä väitettä, että laittautuu vain omaksi ilokseen. Sitähän nimittäin nimenomaan laittautuu vain omaksi ilokseen, kun kukaan ei huomaa - ei edes pahalla.  :D

Vierailija
13/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hittoa? Pitääkö tämä kaikki paikkansa? En ole koskaan eläessäni (siis kertaakaan ikinä) käynyt yksikseni terassilla tai baarissa, ja ihan pari kertaa elämäni aikana isommassakaan porukassa baarissa tai terassilla istuskelemassa.

Tutustuuko ihmiset noin spontaanisti siellä ja keskivertonainenkin muka siis saisi seuraa tai joku jopa saattaisi teoriassa ängetä seuraan?!? :O Wow, olen tosiaan missannut jotain pahasti.

T. Ikisinkku, joka on odotellut aloitteita elokuvamaisesti kadulla, kirjastossa tai ruokakaupassa

Vierailija
14/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi meikittömyys liittyy koko kuvioon?

Jätin pois meikkaamisen nelikymppisenä, kun kyllästyin.

Nyt oon kuuskymppinen ja ukkoo pukkaa ihan niinku ennenkin.

Kyse voi kuulkaas tytöt olla ihan muusta näkymättömyydestä kuin meikin puutteesta.

Vierailija
15/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vielä odotan tota aikaa.

Toi meikittömyys on kyllä ollut hyvä kikka ja maski toimii ihanasti muuten, mut ei toki, jos pitää syödä tai juoda. Ja joku kaapu päälle.

Mutta jos erehdyn meikkaamaan, kampaamasn tukan ja laittamaan vaikka shortsit, niin aina joku urpo tuppaa seuraan.

Jännää. Tuppautuuko teille samoille ihmisille kadulla/kaupassa/kirjastossakin miehiä seuraan, vai rajautuuko se baareihin ja terasseihin? En ole oikeasti tiennyt, että baareissa ym. tilanne olisi täysin toinen kuin muuten elämässä.

Voiko baariin mennä juomaan vain Coca Colaa ja selailemaan uutisia kännykästä, jos ei juo alkoholia, ja siltikin voisi saada miesseuraa? Olen ihan kohtalaisen näköinen ja hoikka, mutta oon odotellut aina aloitteita kadulla tai muuten arjessa jo vuosikausia ilman tulosta. Baareissa, menopaikoissa tai terasseilla en ole siis käynyt juuri koskaan.

T. Ikisinkku (olen vissiin diagnosoimaton Asperger, kun oon niin pihalla monista muille itsestäänselvistä asioista)

Vierailija
16/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi meikittömyys liittyy koko kuvioon?

Jätin pois meikkaamisen nelikymppisenä, kun kyllästyin.

Nyt oon kuuskymppinen ja ukkoo pukkaa ihan niinku ennenkin.

Kyse voi kuulkaas tytöt olla ihan muusta näkymättömyydestä kuin meikin puutteesta.

Missä niitä ukkoja pukkaa? Muakin kiinnostaa. Miltä näytät muuten?

T. Ikisinkku, joka ei juo alkoholia tai käy baareissa

Vierailija
17/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ikisinkku!

Kyllä ne miehet ennen Tinderiä tavattiin juottoloissa. Ja nytkin vielä pyritään seuraan, vaikka olen ylipainoinen kuusikymppinen.

Vierailija
18/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uliseeko siellä joku katkera mies, jonka tarjoamat drinkit on juotu antamatta pildeä vastapalvelukseksi?

en käytä maksullisia, joten en ole tarjonnut drinkkejäkään. muutenkaan en huomioi naisia muutoin kuin halveksimalla naisia 

Suomessa miehet kuvittelee, että kunne tarjoaa bissen, niin naisen on annettava pesää.

Vierailija
19/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan istu yksin, jos joku poikamies on tarpeeksi kännissä.

Vierailija
20/72 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ikisinkku!

Kyllä ne miehet ennen Tinderiä tavattiin juottoloissa. Ja nytkin vielä pyritään seuraan, vaikka olen ylipainoinen kuusikymppinen.

Onko niissä baareissa sellaisia miehiä, jotka eivät muuten juo juurikaan alkoholia? Nimittäin haluaisin löytää kaltaiseni melkein absolutistin (en juo alkoholia muualla kuin joissain bilemäisissä pikkujouluissa ja niissäkin vähäsen). En ole ollut koskaan Tinderissäkään tai deittipalstoilla edes.

T. Ikisinkku