Syötkö suositusten mukaan vai siten kuin kehosi tarvitsee
Kommentit (89)
Syön aika pitkälti ayurvedisten suositustusten ja oman kehon tyyppini mukaan. Olen voinut palon paremmin tuolla ruokavaliolla kuin virallisilla suosituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat syö voita kaksin käsin ja juo kuohukermaa suoraan purkista. Koska onhan se OIKEAA ruokaa.
Älä viitsi liioitella. Oikean maun ruokaan tuo oikeat asiat, kuten voi ja kerma. Jotkut vielä arvostavat hyvää makua ja kun se on asia, mitä te ette ymmärrä, olkaa hiljaa ja antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä omalla tavallaan. Teidän asenteellista propagandaanne ei kuunnella, mutta teillä ei järki riitä tajuamaan sitä. Ja se järki kehittyy vain oikealla ravinnolla, mutta sitäkään te ette kykene tajuamaan, koska teillä ei järki riitä.
Käytän itsekin kermaa ja voita, mutta vain tietyissä ruuissa. Naurettavaa väittää, että nimenomaan eläinrasvat takaavat hyvän maun. Makunsa toki kullakin, mutta kokeilepa joskus MAUSTEITA: jauheita, chiliä, inkivääriä, sitrushedelmiä, yrttejä, soijakastiketta, etikkaa, sinappia jne.
Monet kasvikset ovat hyvänmakuisia sellaisenaan ja myös öljyssä marinoituna. Kerma ja voi vaan pilaa monen tuoreen kasviksen raikkauden. Tämä tiedetään esimerkiksi Välimeren maiden keittiöissä.
Tuostahan ei olekaan kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat syö voita kaksin käsin ja juo kuohukermaa suoraan purkista. Koska onhan se OIKEAA ruokaa.
Älä viitsi liioitella. Oikean maun ruokaan tuo oikeat asiat, kuten voi ja kerma. Jotkut vielä arvostavat hyvää makua ja kun se on asia, mitä te ette ymmärrä, olkaa hiljaa ja antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä omalla tavallaan. Teidän asenteellista propagandaanne ei kuunnella, mutta teillä ei järki riitä tajuamaan sitä. Ja se järki kehittyy vain oikealla ravinnolla, mutta sitäkään te ette kykene tajuamaan, koska teillä ei järki riitä.
Käytän itsekin kermaa ja voita, mutta vain tietyissä ruuissa. Naurettavaa väittää, että nimenomaan eläinrasvat takaavat hyvän maun. Makunsa toki kullakin, mutta kokeilepa joskus MAUSTEITA: jauheita, chiliä, inkivääriä, sitrushedelmiä, yrttejä, soijakastiketta, etikkaa, sinappia jne.
Monet kasvikset ovat hyvänmakuisia sellaisenaan ja myös öljyssä marinoituna. Kerma ja voi vaan pilaa monen tuoreen kasviksen raikkauden. Tämä tiedetään esimerkiksi Välimeren maiden keittiöissä.
Naurettavaa kyllä, mutta minä syön vain niitä ruokia, mistä minä pidän ja joiden valmistukseen aidot asiat ovat ainoita oikeita. Noin muuten, ihmisten haukkuminen naurettaviksi vain siksi, että he syövät omalla tavallaan, on lapsellista. Sinun kannattaa ajatella asiaa, jos tahdot sinun näkökantasi vakavasti otettavaksi.
Sinä syöt, mitä sinä haluat ja minun mielestäni olisi kohtuullista, että antaisit muiden syödä, mitä he haluavat. Syön kyllä pizzaa, lisätyllä pekonilla ja meetwurstilla ja se on minun valintani välimeren keittiöstä.
Syön ihan ja vain miten kroppa haluaa. Mutta varmasti valintoihin vaikuttaa kaikki se tieto mitä elämän aikana on oppinut eri ruuista. Ei tulis mieleenkään vaikka syödä pelkkää karkkia, koska sen tietää huonoksi.
Syön kun on nälkä ja sen verran kuin tekee mieli. Syön 2-5 kertaa päivässä.
Aamulla puuroa, marjoja, maitoa, kahvia. Tai jos aamupala jää välistä niin lounasta myöhemmin.
Lounaalla tänään 1 makkara, 1 ruisleipä, perunamuussi. Iso annos kreikkalaista jukurttia ja hedelmiä.
Päivällä varmaan samaa kuin lounaalla. En tiiä. Tai leipää. Tai sipsiä. Riippuu miten nälkä tulee.
Illalla melkein aina leipää ja kaakaota. Tai lettuja. Tai jotain muuta, mutta usein sisältää makeaa ja hiilaria.
Ja sit voi olla välipaloja. Tai sit ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei aitoruokahörhö!
Jos ravintosuositukset muuttuisivat siten, että ne suosittelisivat kermaa ja voita, niin kai sinä silti jatkaisit niiden haukkumista, koska lihan- ja maidontuottajat olisivat lobanneet omia näkemyksiään suositusten muutamiseksi? Vai olisiko se lobbaus sitten ihan ok, koska lihan- ja maidontuottajat vain haluavat ihmisten olevan terveitä eikä sillä ole mitään tekemistä heidän tuotteittensa myynnin kanssa?
Monesti olen tätä kysynyt, mutta aina noi hörhöt katoaa johonkin, kun tähän pitäisi vastata...
Onko sulla kaikki kotona?
Nälkä tekee muuten normaaleista tyypeistä tuollaisia aggressiivisia räyhääjiä. Näkemys omasta erinomaisuudesta saa aikaan harhaisen tunteen ylemmyydestä ja se on seuraus väärästä ravinnosta. Sanonta "hyvä ruoka, parempi mieli" materialisoituu ihmisissä, jotka eivät syö hyvää ruokaa.
Hänellä on kotona vain periaate, josta hän ei ymmärrä vaieta. Hänen pitää julistaa oman olemassaolonsa oikeutusta haukkumalla muita ihmisiä. Siis eräänlainen vahtikoira.
Siis sulla ei todellakaan ole kaikki kotona.
Hahaa, osu ja uppos. Mene syömään, kyllä se siitä.
Kyllä, syön terveellisesti. Se tarkoittaa juureksia tms kasviksia ( ainut mitä niistä en pidä , on salaatin lehdet).
Kana ja kalat mukana. En juo maito, vain vettä. Raejuustoa ,munia, oliiviöjy ja vaihdellen muita öljyjä. Ei väsytä eikä kolota ,olen 74. 165cm ja 61 kg. Liikun paljon . Vitamiinit on kehissä.
Herkuttelen iltapäivällä paahdetulla ruisleivällä +valkosip kynsi ,kalkkuna siivu ect. Ja kerran viikossa max iso räiskäle kera kermavaahdon ja hillon .
Se on siinä. Syön aina ,kun on nälkä. Olen pieniruokainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, syön terveellisesti. Se tarkoittaa juureksia tms kasviksia ( ainut mitä niistä en pidä , on salaatin lehdet).
Kana ja kalat mukana. En juo maito, vain vettä. Raejuustoa ,munia, oliiviöjy ja vaihdellen muita öljyjä. Ei väsytä eikä kolota ,olen 74. 165cm ja 61 kg. Liikun paljon . Vitamiinit on kehissä.Herkuttelen iltapäivällä paahdetulla ruisleivällä +valkosip kynsi ,kalkkuna siivu ect. Ja kerran viikossa max iso räiskäle kera kermavaahdon ja hillon .
Se on siinä. Syön aina ,kun on nälkä. Olen pieniruokainen.
Sulla onkin hyvät ruuat.
Kaikilla teillä on saatanallinen käärme sisällänne, joka puhuu suunne kautta. Huuhtokaa se pois pitämällä tauko kiinteästä ruoasta ja tulette näkemään maailman eri silmin.
Paljon kasviksia ja lisäksi jotain lihaa tai kalaa.