mies, mitä kaikkea hyvää haluat thedä naisellesi?
Eli mitä haluat tehdä siis..naisesi nautinnollisesi..
Kommentit (42)
Miksi luulette aina naisten olevan kateellisia ja orgasmittomia. Ovatko miehetkin impotentteja, jos valittavat jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus haiskahtaa syötiltä saada miehet kertomaan, miten tekevät naisilleen hyvää tavoilla, jotka eivät tekisi hyvää ap:lle. Jatkokommentit vahvistavat tätä vaikutelmaa…
Näin on. Täällä mouhkaa joku kateellinen nainen, joka ei saa orgasmeja naimisella ja suoltaa sitten väitteitä sen puolesta, ettei muutkaan saa saada.
Totta. Ja ärsyttää näin naisena, kun moni hyvä mehusteluketju mennyt pilalle tai kadonnut jonkun katkeran vänkääjän takia. Mehustelun lisäksi täällä olisi ihana keskustella asiallisesti eriävistäkin mielipiteistä ja ainakin itse olen saanut täältä välillä ihan loistavia (mies)näkökulmia eri asioihin ja kivoja ideoita makuuhuoneeseen. Toivottavasti muumit löytää takaisin laaksoihinsa kunhan koronarajoitukset hellittää.
Ukko olet!
Miehet täällä pääosin vastailee toisilleen sekä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vastailkoot kuka tahansa, mutta kaikesta huolimatta mukavaa viihdettä..leukalihakset välillä lujilla :)
Miehet sekä muutama naiseksi tekeytynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailkoot kuka tahansa, mutta kaikesta huolimatta mukavaa viihdettä..leukalihakset välillä lujilla :)
En tiedä viihteestä... myötähäpeä lienee oikea kuvaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä viihteestä... myötähäpeä lienee oikea kuvaus
Asiasta voidaan olla eri mieltä..kuten palstan henkeen kuuluu.
teen sitä mistä nainen tykkää. jos epäröi niin kysy naiselta mitä haluat että teen ja mikä tuntuu hyvältä. itsehän tykkään nuolla ja pidän siitä että nainen kiemurtelee kiihkoissan kun sormitan ja nuolen. siinä ei kauan mene kun työntyy sisään ja vibra vielä naisen klitalla. nainen tyydytetty.. ei varmaan toimi kaikilla.
En mitään koska ei hänkään tee minulle
Työnnyn tietenkin sisään. Siis omaan huoneeseeni. Ovi lukkoon. Eukko maatkoon omassaan tai tehköön mitä haluaa, en ole vikkoon edes nähnyt.
Minulle tulee kaikki naistenlehdet, jotka opiskelen huolellisesti. Vaimoni toiveet olen kirjoittanut ylös paperille, jotta en unohda niitä. Haen myös tietoa aiheesta kirjastoista ja internetistä, osallistun aktiivisesti yleiseen debattiin ja pyrin kaikin puolin kehittämään itseäni. Tuntuu, että aina jää kuitenkin jotain parannettavaa, eikä ihmisikä tunnu riittävän asian haltuun ottamiseen. Olen panostanut useamman päivän kylpylälomiin ja kynttiläillallisiin kaikkine hienouksineen, jotta puitteet olisivat kunnossa oikean tunnelman luomiseksi. Ennen pandemiaa pidemmät lomateissut eksoottisin kohteisiin ja tutustuminen vieraisiin kulttuureihin. Heiltä olen myös selvittänyt toimintamalleja ja kirjannut ylös vinkkejä, miten nainen heidän omassa kulttuurissaan pyritään tyydyttämään. Monesti tulee eteen ideologisia ristiriitoja, joten pyrin muokkaamaan näitä tarvittaessa. Tällä hetkellä olen perehtymässä tantraseksin saloihin, ja olen käynyt kuuntelemassa joitakin luentoja aiheesta. Toivottavasti covid helpottaa ja pääsee kunnolla vauhtiin tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee kaikki naistenlehdet, jotka opiskelen huolellisesti. Vaimoni toiveet olen kirjoittanut ylös paperille, jotta en unohda niitä. Haen myös tietoa aiheesta kirjastoista ja internetistä, osallistun aktiivisesti yleiseen debattiin ja pyrin kaikin puolin kehittämään itseäni. Tuntuu, että aina jää kuitenkin jotain parannettavaa, eikä ihmisikä tunnu riittävän asian haltuun ottamiseen. Olen panostanut useamman päivän kylpylälomiin ja kynttiläillallisiin kaikkine hienouksineen, jotta puitteet olisivat kunnossa oikean tunnelman luomiseksi. Ennen pandemiaa pidemmät lomateissut eksoottisin kohteisiin ja tutustuminen vieraisiin kulttuureihin. Heiltä olen myös selvittänyt toimintamalleja ja kirjannut ylös vinkkejä, miten nainen heidän omassa kulttuurissaan pyritään tyydyttämään. Monesti tulee eteen ideologisia ristiriitoja, joten pyrin muokkaamaan näitä tarvittaessa. Tällä hetkellä olen perehtymässä tantraseksin saloihin, ja olen käynyt kuuntelemassa joitakin luentoja aiheesta. Toivottavasti covid helpottaa ja pääsee kunnolla vauhtiin tässäkin asiassa.
Sitten kun/jos lopulta pääset SIIHEN hetkeen eli seksin harrastamiseen..mitä sitten, jos se ei sujukaan käsikirjoituksen mukaan? Teetkö kirjallisen raportin, mikä meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun/jos lopulta pääset SIIHEN hetkeen eli seksin harrastamiseen..mitä sitten, jos se ei sujukaan käsikirjoituksen mukaan? Teetkö kirjallisen raportin, mikä meni pieleen?
Useimmiten naisilla ei ikinä suju. Joten, miksi nostaa tämä framile. Mieshän paneutunut oikeasti asiaan, joten pisteet hänelle!
Jos osaat hyväillä omaa terskaasi, osaat myös klitoristakin, tosin vielä paljon paljon hellemmin, ja aina likukkarilla tai omillaa kosteuksilla!! Ja mitä hellemmin ja hitaammin, sitä järkyttävämpi on orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten naisilla ei ikinä suju. Joten, miksi nostaa tämä framile. Mieshän paneutunut oikeasti asiaan, joten pisteet hänelle!
Kokemukseni mukaan asia juuri toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat hyväillä omaa terskaasi, osaat myös klitoristakin, tosin vielä paljon paljon hellemmin, ja aina likukkarilla tai omillaa kosteuksilla!! Ja mitä hellemmin ja hitaammin, sitä järkyttävämpi on orgasmi.
Yritäkin viedä käsi edes lähelle klitorista, niin aina tulee se toinen käsi joka vie sen käden pois. Se on sellainen no-go-zone. Kikkelillä sinne joskus harvoin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäkin viedä käsi edes lähelle klitorista, niin aina tulee se toinen käsi joka vie sen käden pois. Se on sellainen no-go-zone. Kikkelillä sinne joskus harvoin pääsee.
Vähän selityksen makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan tässä just sitä kuuluisaa "pimppihpeää" ? Eli kun oikein on kiimassa niin häpeääs sitä? Voisin kuvitella?. Mieheni kertoi, kun meillä oli ero. että sillä oli sellainen pano, joka aina veti heti käden poi kunyrittikään kättä pillulle.
Tämä sopis kyllä tuohon. Aika typerää kyllä, sehän on vain kiiman merkki!
Meillä ainakin on kaikki mahdolliset nautintoa tuottavat lelut käytössä isoista dildoista vibraattoreihin ja kaikki siltä väliltä. Sormeilen, hyväilen, nuolen molemmat reiät nautinnolla. Suostuisin jopa ottamaan apumiehen tai naisen petiin jos vaimoni sellaisen haluaisi ja turvallisuus olisi varmistettu, mutta siihen ei ole ollut tarvetta.
Totta. Ja ärsyttää näin naisena, kun moni hyvä mehusteluketju mennyt pilalle tai kadonnut jonkun katkeran vänkääjän takia. Mehustelun lisäksi täällä olisi ihana keskustella asiallisesti eriävistäkin mielipiteistä ja ainakin itse olen saanut täältä välillä ihan loistavia (mies)näkökulmia eri asioihin ja kivoja ideoita makuuhuoneeseen. Toivottavasti muumit löytää takaisin laaksoihinsa kunhan koronarajoitukset hellittää.