mies, mitä kaikkea hyvää haluat thedä naisellesi?
Eli mitä haluat tehdä siis..naisesi nautinnollisesi..
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään mitään? Niinpä.
Kuule vaikka ja mitä halutaan tehdä naisen nautinnon eteen..mutta luuletko että viitsin sitä tänne selostaa, kun heti alkaa se valtava meso että 'miehen kalu sitä, miehen kalu tätä ja nainen ei saa mitään' stoori lentämään..kyllästyttää jo kun sitä on kohta kaikki ketjut täynnä..
Noo jaah, Täällä kysellään miehen mieliksi vaikka sun mitÄ, pitää katsoa silmiin kun ottaa suihin, ja samallaa räplätä vielä miehen persläpeäkin. Ja pitää olla tietyt sukat jalassa, ja kaikenmaailman hepenet ym ym loputonta...
Vierailija kirjoitti:
Tässä jälleen yksi todiste, ettei miehillä kiinnosta tehdä naisensa eteen _yhtään mitään_!
Kyllä tällä palstalla on "surkeita" miehiä... ;)
Avaus haiskahtaa syötiltä saada miehet kertomaan, miten tekevät naisilleen hyvää tavoilla, jotka eivät tekisi hyvää ap:lle. Jatkokommentit vahvistavat tätä vaikutelmaa…
Vierailija kirjoitti:
Avaus haiskahtaa syötiltä saada miehet kertomaan, miten tekevät naisilleen hyvää tavoilla, jotka eivät tekisi hyvää ap:lle. Jatkokommentit vahvistavat tätä vaikutelmaa…
Näin on. Täällä mouhkaa joku kateellinen nainen, joka ei saa orgasmeja naimisella ja suoltaa sitten väitteitä sen puolesta, ettei muutkaan saa saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Täällä mouhkaa joku kateellinen nainen, joka ei saa orgasmeja naimisella ja suoltaa sitten väitteitä sen puolesta, ettei muutkaan saa saada.
Täällä ei ole ainuttakaan naista
Vierailija kirjoitti:
Joo..ei meistä oo mihinkään 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo..ei meistä oo mihinkään 😉
Ei yhtään mihinkään.. :)
Olen tänään palaamassa viikon reissulta kotiin, ja kylläpä taidan kaikenlaista hyvää rouvalle tehdä, ja hänkin tietysti minulle. Vaan enpä kerro mitä 🥰
Niinhän se irwin-vainaa laulaa luikautti:
Olen viikon ollut tiettömällä tiellä
Rapakosta krapulassa heräsin
Eivät ruusut kuki eikä tuoksu siellä
Yhden horsman mukaan keräsin
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään palaamassa viikon reissulta kotiin, ja kylläpä taidan kaikenlaista hyvää rouvalle tehdä, ja hänkin tietysti minulle. Vaan enpä kerro mitä 🥰
Ketä edes kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaisi?
Kyllä noita stooreja olis mukava lukea, mutta täällä ne ei vaan saa oikein hääviä vastaanottoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaisi?
Niinpä, tosiaankin alkaa vaikuttaa siltä, että otsikon kysymystä ei kysytty lainkaan siksi että kiinnostaisi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaisi?
Niinpä, tosiaankin alkaa vaikuttaa siltä, että otsikon kysymystä ei kysytty lainkaan siksi että kiinnostaisi…
Täällä pitää kaikilla olla yhtä ankeaa tai muuten keskustelua ei synny...vaimo ei anna, mies on haluton.. ja näitä ruoditaan vuodesta toiseen.
Kyllä minua kiinnostaisi, sais vaikka uusia vinkkejä!
Harrastaa seksiä vanhalla tutulla kaavalla siten, että vaimo makaa selällään. Voisi tehdä muutakin, mutta mikään ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä vanhalla tutulla kaavalla siten, että vaimo makaa selällään. Voisi tehdä muutakin, mutta mikään ei kelpaa.
Lahnailu on kivaa. Älä valita