Miten voi päästä eroon "emännän kyhmystä" niskassa?
Tiedostan että ryhtini on huono, ja yritän sitä aina korjata mutten jatkuasti jaksa vetää olkapäitä taakse ja suoristaa selkää. Jotain lihaksia varmaan puuttu ja niska on rumasti kyhmyllä.
Kommentit (33)
Helpoin konsti on valita oikeat vanhemmat.
Youtubessa on vaikka kuinka paljon dowager's hump -jumppaliikevidejä. Huomioi kuitenkin että vastaus kysymykseesi on: ei välttämättä mitenkään.
Mene kellonsoittajaksi Pariisiin!!
Sainkohan liitettyä toimivan linkin. Mutta jos tuo ei näy niin YouTubesta hakuun quick 4-minute fix for neck hump. Venyttää ainakin ihan hiton hyvin niskoja.
Oletko ylipainoinen? Mun kyhmy lähti, kun laihduin.
Vähennä niskaa rasittavia toimia, päätetyö ja känny pahentaa tilannetta. Yksi parhaista keinoista on käydä kalevalaisella jäsenkorjaajalla.
Fysioterapeutilla käyminen voisi auttaa paremmin kuin vauvapalstalta kysyminen.
Pilateksella lähti parissa vuodessa
Netissä on ohjeita ja ne toimii, mutta kyhmy tulee kyllä takaisin.
Leuanvetoa myötäotteella ja ylätaljaa, isoilla painoilla.
Kokemuksesta tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Netissä on ohjeita ja ne toimii, mutta kyhmy tulee kyllä takaisin.
Kai ne nyt tulee takaisin kun ohjeet on tasoa "tee 2min päivässä ja simsalabim ihme tapahtuu".
Ei tuohon auta kuin kunnon lihastreeni.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi minulla. Ja jos paino karkaa liian ylös huomaan että niskaan alkaa taas kertymään tuo kyhmy.
Vierailija kirjoitti:
Vähennä niskaa rasittavia toimia, päätetyö ja känny pahentaa tilannetta. Yksi parhaista keinoista on käydä kalevalaisella jäsenkorjaajalla.
Lisää älypuhelimen räpläystä, niin kyllä se siitä
Hommaa ehtoisa isäntä joka leipoo paikat tasaiseksi.
Tämä vaikuttaa mainokselta, mutta ainakin emännänkyhmykivut sain lähtemään jutulla nimeltä niskakeinu. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi minulla. Ja jos paino karkaa liian ylös huomaan että niskaan alkaa taas kertymään tuo kyhmy.
Laihduttaminen voi toimia pikakeinona kyhmyyn, mutta ei poista sitä tosiasiaa että kyhmy kertyy siksi koska sinulla on huono ryhti ja selkäranka voi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen voi toimia pikakeinona kyhmyyn, mutta ei poista sitä tosiasiaa että kyhmy kertyy siksi koska sinulla on huono ryhti ja selkäranka voi huonosti.
Jaaha, no onpahan ainakin yksi ongelma vähemmän kun sain laihdutettua itseni normaalipainoiseksi.
Ihan ensin pitää korjata ryhti. Olkapäät taakse ja selkä suoraan. Ja täytyy pitää se ryhti, ei saa lysähtää koska "ei jaksa". Ilman ryhdin korjaamista ei se kyhmy ja mahdolliset kivut lähde ikinä.
up