Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko koskaan tosi kiitollisia miehellenne?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä olen nyt, kun opettaa lapselle matikkaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka päivä. Ja siinä samassa joka päivä mietin, että a.) minulla kävi hitonmoinen tuuri, että sain hänet ja b.) jonakin päivänä mies saattaa tajuta, että on aivan liian hyvä minulle.

Vierailija
22/26 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivittäin kiitollinen. Minulla on hyvä mies jolle on tärkeintä minun onnellisuus. On elämäni suurin ilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isosti kiitollinen monestakin asiasta. Eniten siitä että mies on turvallinen isä lapsilleni. Ex miestä ei lapset voisi vähempää kiinnostaa. Minä yritän vastaavasti olla mahdollisimman hyvä bonusäiti miehen lapsille.

On monta muutakin kiitollisuuden aihetta mutta tämä on se kaikkein tärkein.

Ja ennenkuin kukaan riemastuu ja alkaa alapeukuttamaan niin minä kyllä maksan itse lasteni kulut. Kysymys on henkisestä tuesta, siitä että meitä on kotona teinien kanssa kaksi samanmielistä luotettavaa aikuista.

Vierailija
24/26 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän aina Jamalia kun hän antaa ihanaa kookoskermaansa minulle. Pehmoiset pähkinänsä...

Vierailija
25/26 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan päivittäin.

Vierailija
26/26 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, päivittäin. Mies toimii meillä kokkina, ja tekee todella hyvää ruokaa. Lisäksi hän tukee minua aina, kun on tarvetta. Voin luottaa hänen kuin kallioon. Ei voi verratakkaan exääni, jolla oli todella paha alkoholiongelma.