Profhilo hoito
Onko kukaan käynyt profhilo pistoshoidossa? Onko siitä ollut rahanarvoinen hyöty? Onko pistoksen jälkeen tarvinnut toipumisaikaa, onko tullut siis mustelmaa ym. näkyvää.
Kommentit (52)
Täyttä huuhaata. Otin hyvin tarkat ennen ja jälkeen kuvat. Ei mitään muutosta kasvoissa
Kävin ottamassa muutama päivä sitten, ekaa kertaa nyt 49v ja heti huomaan eron! Iho näyttää paremmalta ja kasvoihin tullut hieman pyöreyttä.
Onkohan tää sellainen hoito että pitää sit ottaa 6kk välein tai iho alkaa näyttää roikkuvalta? Otin siis nyt kerran ja olen tyytyväinen. Aion ottaa toisenkin kerran. Rahanmeno vaan hirvittää...
Pistospäivän jälkeen pistoskohdat alkoivat punottaa, kasvot turvonneen tuntuiset ja kaiken lisäksi kuumottavat. Mitä tästä tulee...en aio mennä toista kertaa.
Minä kävin myös profhilossa enkä ole huomannut tai tuntenut mitään eroa! Harmittaa kun meni iso raha hukkaan.
Rupesin just miettimään tätä että onko niistä olemassa feikki versioita mitkä ei sitten tee mitään.. ja mistähän nekin on sitte tehty.
Itse kävin Mesq klinikalla Helsingissä. Onkohan luotettava
Suunnitelmissa mennä medbeauty klinikalle Tikkurilaan, vähän vielä mietin... Tässä varmaankin klinikkakohtaisia eroja, varmaan tekijän osaaminenkin vaikuttaa
Kuinka paljon teillä maksoi Profilo Structura pistoshoito per 1 kerta? Eräällä sivustolla oli 460 euroa - aika kallis.
Kiitos vastauksista etukäteen. :)
Monilla on tullut myös huonoja kokemuksia, mistä tietenkään aineita laittavat eivät halua kenenkään tietävän. Joillakin on jouduttu poistamaan aine. Kanyylilla laitettava Profilo Structura on ollut joillekin hirvittävän kivulias, eli vertasi hän vertasi sitä pahemmaksi kuin synnytys ja pahempi kuin otsalle laitettavat täyteaineet.
Tullutkin leukaperät leveämmän näköiseksi, vaikka piti olla kohottava eikä laskeva vaikutus. Harmi.
Tuolla myös kokemuksia Profilo Structurasta:
https://www.reddit.com/r/30PlusSkinCare/comments/1cweuu1/profhilo_struc…
No jos katsoo noita ennen jälkeen kuvia tai videoita, niin näkeehän sen, että vaikutukset ovat minimaaliset. En menisi.
On hyvä tietää, että väärään ihokerrokseen laitettuna täyteaine voi valua leuan alle patiksi, pallukaksi, turvotukseksi.
Eräs vastuullinen, ammatikseen täyteainehoitoja tekevä sairaanhoitaja on sanonut näin:
"Täyteaineista voi tulla allerginen reaktio tai tulehdus, ja aina on myös vaarana, että täyteaine pistetään verisuoneen. Se johtaa pahimmillaan kudoskuolioon."
Olen kuullut, että markkinoilla on erilaisia versioita aineistajopa väärennöksiä valitettavasti. Kannattaa valita luotettava sairaanhoitaja/kosmetologi, ja varmistaa mitä ainetta pistetään. Mulle toiminut todella hyvin ja iho kiinteytyy ja on kimmoisa pitkään hoidon jälkeen!