Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Profhilo hoito

Väsynyt naama
04.05.2021 |

Onko kukaan käynyt profhilo pistoshoidossa? Onko siitä ollut rahanarvoinen hyöty? Onko pistoksen jälkeen tarvinnut toipumisaikaa, onko tullut siis mustelmaa ym. näkyvää.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että markkinoilla on erilaisia versioita aineistajopa väärennöksiä valitettavasti. Kannattaa valita luotettava sairaanhoitaja/kosmetologi, ja varmistaa mitä ainetta pistetään. Mulle toiminut todella hyvin ja iho kiinteytyy ja on kimmoisa pitkään hoidon jälkeen!

Vierailija
42/52 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä huuhaata. Otin hyvin tarkat ennen ja jälkeen kuvat. Ei mitään muutosta kasvoissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa muutama päivä sitten, ekaa kertaa nyt 49v ja heti huomaan eron! Iho näyttää paremmalta ja kasvoihin tullut hieman pyöreyttä.

Vierailija
44/52 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää sellainen hoito että pitää sit ottaa 6kk välein tai iho alkaa näyttää roikkuvalta? Otin siis nyt kerran ja olen tyytyväinen. Aion ottaa toisenkin kerran. Rahanmeno vaan hirvittää...

Vierailija
45/52 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistospäivän jälkeen pistoskohdat alkoivat punottaa, kasvot turvonneen tuntuiset ja kaiken lisäksi kuumottavat. Mitä tästä tulee...en aio mennä toista kertaa.

Vierailija
46/52 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin myös profhilossa enkä ole huomannut tai tuntenut mitään eroa! Harmittaa kun meni iso raha hukkaan.

Rupesin just miettimään tätä että onko niistä olemassa feikki versioita mitkä ei sitten tee mitään.. ja mistähän nekin on sitte tehty.

Itse kävin Mesq klinikalla Helsingissä. Onkohan luotettava

Vierailija
47/52 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa mennä medbeauty klinikalle Tikkurilaan, vähän vielä mietin... Tässä varmaankin klinikkakohtaisia eroja, varmaan tekijän osaaminenkin vaikuttaa

Vierailija
48/52 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä maksoi Profilo Structura pistoshoito per 1 kerta? Eräällä sivustolla oli 460 euroa - aika kallis.

Kiitos vastauksista etukäteen. :) 

Vierailija
49/52 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on tullut myös huonoja kokemuksia, mistä tietenkään aineita laittavat eivät halua kenenkään tietävän. Joillakin on jouduttu poistamaan aine. Kanyylilla laitettava Profilo Structura on ollut joillekin hirvittävän kivulias, eli vertasi hän vertasi sitä pahemmaksi kuin synnytys ja pahempi kuin otsalle laitettavat täyteaineet.

Tullutkin leukaperät leveämmän näköiseksi, vaikka piti olla kohottava eikä laskeva vaikutus. Harmi.

Tuolla myös kokemuksia Profilo Structurasta:

https://www.reddit.com/r/30PlusSkinCare/comments/1cweuu1/profhilo_struc…

Vierailija
50/52 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsoo noita ennen jälkeen kuvia tai videoita, niin näkeehän sen, että vaikutukset ovat minimaaliset. En menisi.

Vierailija
51/52 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tietää, että väärään ihokerrokseen laitettuna täyteaine voi valua leuan alle patiksi, pallukaksi, turvotukseksi.

Vierailija
52/52 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vastuullinen, ammatikseen täyteainehoitoja tekevä sairaanhoitaja on sanonut näin:

"Täyteaineista voi tulla allerginen reaktio tai tulehdus, ja aina on myös vaarana, että täyteaine pistetään verisuoneen. Se johtaa pahimmillaan kudoskuolioon."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi