Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Profhilo hoito

Väsynyt naama
04.05.2021 |

Onko kukaan käynyt profhilo pistoshoidossa? Onko siitä ollut rahanarvoinen hyöty? Onko pistoksen jälkeen tarvinnut toipumisaikaa, onko tullut siis mustelmaa ym. näkyvää.

Kommentit (52)

21/52 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useita kertoja. Kosteus säilyy noin 6 kk. Mun mielestä tuon hoidon tärkein teho on ihon kosteutuksessa. Mulla on normaalisti pintakuiva iho, joka talvella hilseilee paikoitellen, vaikka miten kuorisi ja käyttäisi naamioita. Profhilon jälkeen ei ole iho ollut yhtään kuiva, vaan aina ihanan pehmeä. Ryppyihin/juonteisiin sitten tehoaa botox. Näillä yhdessä saa tosi freesin ilmeen. 

Vierailija
22/52 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin profhilo toimenpiteessä viikko sitten. En huomaa mitään eroa, ihokin yhtä kuivan tuntuinen kuin ennen hoitoa. Mietin kannattaako edes mennä toiseen käsittelyyn. Menee iso raha hukkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profhilo

Vierailija
24/52 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä profhilo on ihan super hoito! Ja suosittelen ehdottomasti kahta hoitoa. Yhden kerran jälkeen tuloksia näkyy mutta toisen jälkeen oikeesti huomaa eron. Itellä ainakin iho selkeesti napakoitunut. Mut tietty profhilo ei oo mikään ihmehoito eikä varsinaisesti täyteaine. Joku täällä aiemmin sanoi botox + profhilo yhdistelmä ja se on super kombo.

Vierailija
25/52 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Profhilo on hyvä. Olen laittanut sitä useamman kerran kasvoihin ja kaulaan. Ei se nosta roikkuneita kasvoja mutta kosteuttaa ja siloittaa pintaryppyjä ja iho saa lisää hehkua.

Minäkin yhdyn edellisiin, botox ja profhilo-freessi iho).

Vierailija
26/52 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin 3 viikkoa sitten ensimmäistä kertaa ja nyt mietin varaanko 2. kertaa.. en huomaa mitään eroa ainakaan vielä. Olen 38-vuotias ja iho on ihan ok muutenkin, mutta aina lisäkosteus/tasaisuus on plussaa. Onko muilla näkynyt tuloksia viiveellä tai vasta toisen hoitokerran jälkeen? 

Vierailija
27/52 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa kuulla lisää kokemuksia n. 37-vuotiaista ylöspäin? Auttoiko ryppyihin ja nostiko/napakoittiko yhtään kasvoja?

Vierailija
28/52 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen wrote:

Mun mielestä profhilo on ihan super hoito! Ja suosittelen ehdottomasti kahta hoitoa. Yhden kerran jälkeen tuloksia näkyy mutta toisen jälkeen oikeesti huomaa eron. Itellä ainakin iho selkeesti napakoitunut. Mut tietty profhilo ei oo mikään ihmehoito eikä varsinaisesti täyteaine. Joku täällä aiemmin sanoi botox + profhilo yhdistelmä ja se on super kombo.

Vähän tuntuu, että tuon on kirjoittanut joku, joka antaa niitä pistoshoitoja. Eikä ollut ensimmäinen mainos tässä ketjussa.

Vierailija
29/52 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutama päivä sitten hoidossa Helsingissä. Olen 60vee ja ihoni on hyvä, enkä ole vielä rupsahtanut😊

Iho vaikuttaa nyt tosi freesiltä ja kimmoisalta, varasin ajan toiseen käsittelyyn kkn päästä. Nyt jännään, miten kauan näiden vaikutus kestää. Palaan kommentoimaan puolen vuoden päästä🤔

Vierailija
30/52 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus kyseisestä hoidosta: Otin kahden kerran sarjan josta eka tehtiin 2 päivää sitten. Mulle sanottiin että tulos alkaa näkyä paremmin vasta 1-2 viikon päästä, mutta mielestäni näkyi kyllä heti seuraavana päivänä. Iho on huomattavasti kiinteämpi, eikä posket roiku samanlailla. Ei ollut vielä pahaa roikkumista alunperinkään mutta siihen pieneen valahtaneeseen olemukseen tuo hoito kyllä auttoi. Olen todella tyytyväinen.

Ikä 38 v. Kävin treella Nordic Med Spassa.

Vierailija
31/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut useammankin kerran Profhilo hoitoa ja joo, pidän.Ei se mikään mullistava hoito ole mutta kyllä se jotain positiivista iholle tekee, erityisesti kaulalle.Olen hyvä ihoinen  +viisikymppinen.Mustelmia tulee pistäjästä vähän riippuen, erityisesti kaulaan.Paiseet laskevat parissa päivässä.Kävin hoidossa eilen, tänään ensimmäistä kertaa punoitusta kaulan ihossa.Hoito on kallista, hinta eroa on reilusti eri kliniikoilla. Asun Ruotsissa.

Vierailija
32/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja petyin sekä kadun. Rahat meni, ei mitään vaikutusta. Epäilisikin asiaa, kun halusivat puoliväkisin tehdä samalla hedelmähappokuorinnan samaan pakettiin. Vanhana kosmetologina tiedän, että hehkun saa sillä helposti luotua (hinta alk. 40€). Turhaan maksoin pistoksista, en itse eikä kukaan muukaan huomannut eroa edes hoidosta kerrottaessa.

Vierailija
33/52 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaako hamsteripusseihin? 

Vierailija
34/52 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotta, hoikka, iho rasvainen mutta herkkä, kävin Helsingissä Erottajalla sairaanhoitajalla. Vaikutukset: Ihon alle pistettyjen ja hitaasti sulaneiden pattien takia näytin useamman päivän kauhuelokuvan Jigsawlta. Alle tunti pistoksista kasvoille nousi sitkeä ihottuma joka lopulta vaati kortisonihoitoa. 

Vierailija
35/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sama kokemus BB esthetics Tampere muutama vuosi sitten. Harmitti todella se rahan meno. Uskaltauduin nyt toisessa paikassa kokeilemaan ja tulokset on ihan eri luokkaa! Mikähän tuossa paikassa mättää, onko tuote jotain muuta kuin luvataa vai pistotekniikka pielessä?

Vierailija
36/52 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistettävissä aineissa on eroja ja niitä on tarjolla ammattilaisille eri hintaluokissa "samantapaista" ainetta, jota voi pistää profhilo-hoidoissa...näkyy sitten lopputuloksessa.

Vierailija
37/52 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää kokemuksia? Mietin tätä tai Harmonyca-hoitoa. Ikää 47, iho alkaa jo veltostua.

Vierailija
38/52 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hifu on paras, jos naama alkaa roikkua ja hamsterit roikkuu poskissa.

Vierailija
39/52 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin n.6vk sitten profhilossa eikä näy missään! Harmittaa kyllä todella paljon. Sanovat että 2 kertaa pitäisi ottaa että kunnolla näkee tuloksia, mutta jo yhdestä pitäisi näkyä. Eipä näy, niin en tiedä haluanko laittaa niin paljon rahaa toiseen kertaan jos ei mitään muutosta tule!

Vierailija
40/52 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas Hifu ei tehnyt kerrassaan mitään muutosta, tuntui ihan huuhaalta koko hoito hintaansa nähden. Kaksi kertaa otin eikä tosiaan mitään vaikutusta. Aivan turhaan kehuttu! Eräs plastiikkakirurgi sanoikin, että se on huijausta koko hoito. Profhilo taas on ihana; kosteuttaa, kiinteyttää ja saa ihon hehkumaan, iso suositus sille! Ikää 50+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi