Lspseni ryhmässä uusi lto- kemiamme eivät kohtaa =(
Hei,
Lapseni aloitti maanantaina päiväkodissa ja vastassa oli uusi lto. Heti, aivan heti huomasin, että meidän kemiat eivät kohtaa. Meillä ei ole mitään sanottavaa toisillemme =(. En tiedä miksi näin on... Eilen mm kun hain lapseni päiväkodista, lto liukeni paikalta vähin äänin kun näki minun tulevan. Onneksi oli tuttu lastenhoitaja siinä paikalla, jonka kanssa toimii.
Onko muita?
Tosiasiahan on, että lapseni pitää hänestä ja se on pääasia.
Kommentit (6)
kai ne nyt saa puhuttua kemioista riippumatta?
Ehkä tämä on häneltä alkukankeutta...
Eikö kellään muulla ole tämmöistä??
hänelle täytyy esittää suoria kysymyksiä: onko xx nukunut tänään päiväunia? onko ruoka maistunut? onko ollut kahnauksia xx kaverin kanssa? Kun saan näihin vastaukset, toivotan hyvää päivän jatkoa ja poistun. Ei tässä mielestäni mitään ongelmaa ole:O. Tosin yritän kyllä saada kasvatuskeskusteluun jonkun toisen hoitajan...
t. 3
Varsinaisesti minulla ei ole mitään tätä uutta " tätiä" vastaan, mutta kyllä on ikävä sitä entistä, ihanaa, pirteää, ja iloista opettajaa.
Tämä uusi ei edes esitellyt itseään (kysyin itse sitten muutaman päivän päästä, että kuka olet. Eikä sanonut nimeään silloinkaan), aamuisin istuu vain tuolilla, eikä puhu mitään, ei puhu lapsellekaan. Vaikuttaa jotenkin laiskalta ja vaisulta tyypiltä.
Ero entiseen on kuin yöllä ja päivällä. No, jospa lapsi tykkäisi. Sitähän ei tiedä, kun on kyse niin pienestä lapsesta, että ei osaa kertoa vielä tällaisia asioita.
Hän varmaan kertoo lapsen päivästä jos kysyt, mitä muuta tarvitset? Ja jos ryhmässä on muita hoitajia, joiden kanssa juttu luistaa paremmin, niin heidän kanssaan voi sitten rupatella pidemmästi.