Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskalainen mies? Onko sulla?

Vierailija
04.05.2021 |

Tapasin netissä muutama viikko sitten yhden. Sellaisella kaverisivustolla. Ei deittisivusto.

Olemme jutelleet tämän tyypin kanssa päivittäin. Niin chatissä, kuin Skypessä (ihan soittamalla). Meillä on kivaa, hyviä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta ja monia yhteisiä harrastuksia.

...alan ehkä ihastumaan hieman, mutta silti joku suomalainen varautuneisuus yrittää nostaa päätään. En ole ollut ranskalaisten kanssa tekemisissä ja mietityttää nuo kauniit asiat, mitä se mulle sanoo. Jo ensimmäisen viikon jälkeen tuli välillä joku "you make me smile" tai muuta vastaavaa pientä. Eilen hän sanoi, että sen jälkeen kun hän alkoi jutella mun kanssa hän on huomannut, että hänen ympärillään on "tyhjä paikka, joka pitäisi täyttää". Mä ehkä sulin siihen kohtaan. Ja sitten aloin kuitenkin miettimään mitä tässä tapahtuu.

Mitään asiattomuuksia hän ei ole sanonut tai kirjoittanut koskaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä kertoa että joo no mun kumminkaimalla on ihan kiva ranskalainen mies? Mitä sitten?

Monesti ihmisten tyhmyys hämmästyttää sittenkin, vaikka kaiken on luullut nähneensä.

Netti ja liikenne olivat muuten pahimmat idioottien paljastajat kunnes tulivat maskit ja niiden käyttämisen loputon kirjo.

Jos ihmiset vielä jonain päivän kykenisivät ajattelemaan itse, maailma olisi erilainen.

Mutta selvääkin selvemmin näkyvän idioluution myötä olen lakannut edes toivomasta.

Ja kumminkaimalla on yhä se ranskalainen mies. En tiedä kumpiko on tyhmempi, vauvapalstan aloittajat vaiko keskimääräiset vastaajat.

Tämä riitti tätä.

22/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon ranskalaisia miehiä, mutta ihan vain kavereina. Ovat tulleet hevosharrastuksen kautta ja ranskalaisista discoista ym. Ihan kivoja ja fiksuja. Ovat paljon optimistisempiä, kuin minä.

Älykkäitä, nopeasanaisia aika kivan näköisiä.

Sen olen huomannut, että jos olisin ollut romanttisempaan kaveruuteen taipuvainen, niin eivät olisi panneet pahakseen. Koko ajan ovat käyttäytyneet kuitenkin herrasmiesmäisesti, eikä mitään edes hienovaraisia ehdotuksia ole esiintynyt.

Kuitenkin ne katseet ja hymyt sulattavat toisinaan minunkin sydämeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin muija on ugandasta, aivan

mahoton se on ainakin syömään.

Vierailija
24/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä harvemmin kyse on baskeripäisestä viiksekkäästä, punaviiniä mietteliäänä siemailevasta ja silmää iloisena iskevästä Pierrestä.

Vierailija
25/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi: Pierre vai Pascal?

Vierailija
26/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sielläkin melkosia mörököllejä vaan suurimmaksi osaksi ovat kohteliaita ja keskustelutaitoisia. Suomalainen helposti erehtyy kuvittelemaan olevansa jotain spessua ja uniikkia kun ranskalainen tai italiaano kehuu ulkonäköä tms. Se vaan kuuluu kulttuuriin kommentoida positiivisesti, ei silllä sen enempää mitään merkitystä ole. 

Vierailija
27/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on jörö, verrattuna ranskalaiseen mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä