Ystävyydestä rakkaudeksi?
Onko kellään kokemusta? Ja tarkoitan sellaista, että ollaan oltu ystäviä vuosia, oltu suhteissa muiden kanssa, kaikki ollut platonista.
Oletteko alusta asti kokeneet seksuaalista vetovoimaa tähän ystävään, mutta ette toimineet asian suhteen mitenkään, koska kyseessä ystävä vai eikö ole käynyt edes mielessä ennen kuin yhtäkkiä onkin lähennytty ja huomattu, että tässä voisi olla muutakin?
Onko kellään kokemusta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Me olimme ensin ystäviä. Nyt 20 vuotta suhteessa.
Ja ystävyys ennen suhdetta jatkui kauan..?
No mun NAISPUOLINEN "ystävä" kehtas rakastua muhun. En oo antanu sille akalle anteeks enkä anna. Yritti mustasukkasuuksissaan eristää mut ja katkoa mun muut ystävyyssuhteet ja syötti pajunköyttä mulle mun rakkaasta.
Vierailija kirjoitti:
No mun NAISPUOLINEN "ystävä" kehtas rakastua muhun. En oo antanu sille akalle anteeks enkä anna. Yritti mustasukkasuuksissaan eristää mut ja katkoa mun muut ystävyyssuhteet ja syötti pajunköyttä mulle mun rakkaasta.
Voi voi 😭
No juu. Tutustuimme mieheni kautta 21 vuotta sitten. 10 vuotta oltiin täysin platonisia kavereita. Hän oli parisuhteessa, minä olin siis myös. Ei mitään mielenkiintoa kummallakaan, ei siis mitään. Vietimme paljon aikaa porukalla pariskuntina.
Sitten yhtäkkiä jotain tapahtui. En oikein edes tiedä mikä muuttui, mutta yhtäkkiä välissämme oli ihan hullu seksuaalinen kemia. Jotain pientä katsetta tai sellaista siinä oli ja aika pian tunnustimme, että haluamme toisiamme. Paria pusua lukuunottamatta mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.
Alkusysäyksestä on jo 10 vuotta, sen jälkeen emme ole enää olleet ystäviä, vaan selkeästi kiinnostuneita toisistamme. Koko tämän ajan olemme olleet varattuja, itse olen siinä samassa suhteessa edelleen, mies on eri naisen kanssa, mutta varattu hänkin. Uusi suhde alkoi ennen kuin tunnustimme tunteemme, en tiedä miten olisi käynyt, jos asia olisi tullut tietoon siinä välissä.
Tämä entinen kaverini on nyt 10 vuotta ollut ihastukseni ja unieni kohde. Molemminpuolisesti
Kauan olitte ystäviä?