Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako omaa siskoaan kieltää tulemasta vierailulle humalassa?

Alkoholistin isosisko
04.05.2021 |

Siskoni halusi tulla käymään uuden miesystävänsä kanssa meille kotiimme. En ole koskaan tavannut miestä. Siskoni on alkoholisti joka juo päivittäin (vaikka kieltää asian) ja saattaa olla hiprakassa jo aamusta lähtien. Hän ei ole humalassa väkivaltainen mutta en pidä siitä minkälaiseksi hän muuttuu juotuaan: jankkaa samoja asioita, on todella negatiivinen eikä kuuntele mitä hänelle puhuu.

Sanoin että meille ei tulla humalassa ja laitoin vielä viestin perään että vierailu ei ehkä ole hyvä asia muutenkaan, että olen pahoillani mutta en pysty enää luottamaan häneen koska hän valehtelee omasta juomisestaan. En siis voi olla varma että vaikka hän lupaisi olla juomatta, etteikö hän olisi humalassa kun tulee meille. Lisäsin että muuten voidaan nähdä esim. vanhempieni luona.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuli harrastelemaan minun konehalliini.

Levitti ikuisuusprojektinsa tiloihini ja sitten kaljapussin kanssa päivittäin tuli "harrastamaan".

Potkaisin hänet viimein ulos.

Nyt olen ilkeä ihminen, joka ei ymmärrä hänen sairauttaan(sairastaa kroonista sairautta, jonka tilaa kaljoittelu ei suinkaan kohenna).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla