Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys: äänteletkö rakastellessasi?

Vierailija
17.08.2006 |

Miksi lähes kaikki naiset ulisevat erootisissa filmeissä? Onko se luonnollista vai pelkkää näyttelyä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks asutaan omakotitalossa..

Vierailija
2/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse harvemmin mitään suurempaa ääntä pidän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan pysty olla hiljaa siinä tilanteessa vaikka huulta purisin. Mutten tarkoita sitä että olisi jatkuvaa ulinaa van kun hyvältä tuntuu en todellakaan pysty olemaan ääntelemättä.

Vierailija
4/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboidessa? Jos ei, olet teeskentelijä!

Vierailija
5/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samat. Miten voit edes verrata sitä kun itse klittaa hieromalla saat orgasmin ja sitä, jos mies esimerkiksi nuolee sinulle orkun?

Kyllä tämä jälkimmäinen saa hiukan paremman fiiliksen aikaan, sama kuin tähtiä näkisi.

10

Vierailija
6/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokailuja, hengitys kiihtyy joten siitäkin tulee jo ääniä. En nyt ihan suoraa huutoa huuda kuten leffoissa mutta kyllä kai sitä jotakin ääntä tahtoo aina tulemaan kun hyvältä tuntuu. ;)

Vierailija
7/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kai siis pitänyt sanoo että " aivan pientä ääntä" jossain kohtaa.

kiitos kysymästä, saan aivan loistavaa seksiä ja tunnun kelpaavan erittäin hyvin miehelle ;)

t. 5

Vierailija
8/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu niin hyvälle, että sanon teille jotka makaatte hiiren hiljaa, että kannattaisko kokeilla seksiä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
9/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokailua, huohotusta, korinaa ja toisinaan mun puolelta sellasta vinkumista ja ulinaa.

Vierailija
10/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole typerämmän näköistä, kun naiminen ilman ääntä!! (siis esim. elokuvissa). Saa kyllä sen vaikutelman, ettei se ainakaan kovinkaan nautinnollista oo...

Ite ainaki ääntelen, kovaakin. Eihän siinä VOI olla hiljaa, kun oikein hyvälle tuntuu!!

Vierailija
11/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai sen luonnostaan pitäs kaikilla tulla...?? Jos ei estele itseään lainkaan...

Vierailija
12/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua herättää lapsia!

Vierailija
13/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboidessa en ääntele, mutta eihän sitä ja rakastelua voi verrata keskenään muutenkaan. Rakastelu on kokonaisvaltainen asia ja minusta ääntely kuuluu peuhaamisen luonteeseen... Kaikkeen siihen, mitä miehen kanssa tehdään.

Kaikki, mitä tapahtuu masturboidessa on aika lailla ennakoitavissa, eikö totta? Miehen kanssa ääntely on ainakin minun kohdallani aina seurausta jostain, mitä hän tekee tai mitä tapahtuu tai miten hyvältä joku tietynlainen kosketus yllättäin tuntuu. Ääntely on lähinnä luonteva reaktio kiemurtelun ohella :)

Ihmettelen, miten voi edes rakastella äänettä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi